اپلیکیشن Beme پس از بروزرسانی برای اندروید هم عرضه شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپلیکیشن اجتماعی Beme روز گذشته روزآمد شد و با طراحی مجدد برای اولین‌بار روی سیستم عامل اندروید هم عرضه شد. اپلیکیشن Beme تابستان قبل بخاطر حمایت کیسی نیستات سازنده ویدیوهای ‌محبوب در شبکه یوتیوب که بنیان‌گذار شرکت سازنده این اپ هم هست، با کلی سر و صدا عرضه شد. اما تقریبا بلافاصله این اپلیکیشن از مرکز توجه عموم خارج شد. حالا نیستات گفته نسخه اولیه این اپ نتوانسته به وعده‌های‌اش عمل کند و نسخه بروزشده آن قرار است همه مشکلات قبلی را حل کند.

بنیان‌گذار شرکت Beme گفته آرزو می‌کرد این نسخه همان تابستان سال پیش عرضه می‌شد. او در ویدیوی «چه بلایی سر Beme آمد» که در یوتیوب آپلود کرده واقعا به این سوال که چه بلایی سر این اپ آمد که از زمان انتشار اولیه‌اش چندان موفق نبوده، پاسخی نمی‌دهد بلکه به نوعی آن را مجددا معرفی می‌کند.

این اپ کمی شبیه اسنپ‌چت است. در محیط آن قادرید ویدیوهای کوتاه ضبط کنید. اما بر خلاف اسنپ‌چت و اپلیکیشن‌های مشابه آن قرار نیست که خودتان هم در ویدیو حضور داشته باشید، حتی نمی توانید آنچه ضبط می‌کنید را ببینید. در واقع صفحه ضبط کردن ویدیو سیاه شده و به شما اجازه دیدن آنچه از آن فیلمبرداری می‌کنید را نمی‌دهد. برای ضبط ویدیو باید آن را به بدن‌تان بچسبانید تا ویدیو از زاویه دید شما در زندگی واقعی ضبط شود. به شکل کلی از این طریق زندگی روزمره‌تان را برای فالوئرهای‌تان نمایش می‌دهید. به‌این‌ترتیب طبیعی‌ترین چیزی که روبروی شما است از طریق این اپ ضبط شده و برای دیگران ارسال می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیویی که نیستات درباره این اپ در یوتیوب آپلود کرده را تماشا کنید:

‌‌
منبع: The Verge

‌‌  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه