فروشگاه اینترنتی علی بابا در روز مجردها رکورد زد

۲۴ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه اینترنتی علی بابا که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا و کشور چین به حساب می‌آید، هر ساله به مناسبت روز مجردها فروش ویژه‌ای برگزار می‌کند. فروش ویژه‌ای که قبل از «بلک فرایدی» (Black Friday) کشور آمریکا برگزار می‌شود. این فروش ویژه امسال هم توسط علی بابا برگزار شد و براساس آمار منتشر شده، فروش این شرکت در یک روز به ۱۷.۷ میلیارد دلار رسیده است.

فروش ویژه‌ی علی بابا در روز ۲۱ آبان ماه برگزار شد و فروش کلی محصولات این فروشگاه اینترنتی به ۱۷.۷۹ میلیارد دلار رسید که ۳۲ درصد در مقایسه با روز مجردهای سال گذشته بیشتر بوده است. حتی مشخص شد که ۸۲.۰۷ درصد خرید‌های صورت گرفته از این سایت هم به وسیله‌ی تلفن‌های همراه هوشمند بوده است.

در روز ۲۱ آبان ماه سایت علی بابا تنها در ۲ ساعت به فروش ۷.۲ میلیارد دلاری دست پیدا کرد که ۱ میلیارد دلار آن از طریق پرداخت‌های موبایلی در ۵ دقیقه صورت گرفته بود. این اتفاق در سال گذشته در مدت هشت دقیقه رخ داد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گرچه این فروشگاه اینترنتی با افزایش فروش ۳۲ درصدی در مقایسه با سال گذشته مواجه شده؛ اما افزایش فروش این سایت در سایت ۲۰۱۵ در مقایسه با ۲۰۱۴ به ۶۰ درصد رسیده بود.

سایت علی بابا گفته سفارش‌هایی که دریافت کرده از ۲۳۵ کشور مختلف دنیا بوده است و برندهای معروف دنیا مانند Nike، Uniqlo، Adidas و Phillips هم در آن شرکت کرده بودند.

منبع: zdnet

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mr

    ۲ ساعت ۷ میلیارد دلار ….فکرشو بکن یه عمر جون بکنی ۱ درصد این پولو هم نمیشه در بیاری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه