آیا باید منتظر ورود OnePlus 3 Mini به بازار باشیم؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا شایع شده که یک مدل Mini از گوشی OnePlus 3 در حال تولید است. این شایعه از آنجا قوت گرفت که ادعا شد برخی مشخصات این گوشی در پایگاه‌ داده‌های بنچمارک GFXBench منتشر شده است. براساس این مشخصات گوشی یک صفحه‌نمایش ۴.۶ اینچی دارد در حالی که قابلیت‌های چشم‌گیر مدل اصلی را در خودش حفظ کرده. قابلیت‌هایی مثل تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰، مقدار ۶ گیگابایت LPDDR4 RAM، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی پشتی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی جلویی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و حسگر اثرانگشت از ویژگی‌های این گوشی هستند.

این ایده به نظر فوق‌العاده می‌رسید و خیلی‌ها نسبت به این شایعه واکنش‌های مثبت نشان‌ داده‌اند اما ظاهرا یکی از موسسان شرکت وان‌پلاس کارل پی شخصا این شایعه را رد کرده است. ظاهرا شرکت وان‌پلاس استراتژی تمرکز بر روی یک محصول اصلی و تلاش بر روی آن را به عنوان استراتژی اصلی‌اش برگزیده‌ است. برخی معتقدند این ایده برای شرکت‌های کوچک اما جاه‌طلب ایده بسیار درستی است. شرکتی که یکی از رقابتی‌ترین محصولات در میان گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ را تولید کرده است.

با این حال با توجه به اینکه شرکت وان‌پلاس گوشی وان‌پلاس X خود را همین چند هفته پیش باز نشسته کرده برخی معتقدند هنوز هم می‌توان احتمال عرضه یک گوشی ۴.۶ اینچی با مشخصات بالا را از طرف این شرکت در نظر داشت.

منبع: PhoneArena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه