اپل دیگر محبوبیت سابقش را ندارد

۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با گذر زمان و آشکار شدن بعضی از حقایق درباره شرکت اپل در سال‌های گذشته مردم هم به طرز قابل‌توجهی علاقه شدید خود را به این شرکت از دست داده‌اند.

در این تحقیق ۱۵۲۰ نفر در موضوع غول‌های جهان تکنولوژی مورد پرسش قرار گرفته‌اند و وقتی از آن‌ها پرسیده شده تا چه اندازه از استفاده محصولات و خدمات این شرکت‌ها لذت می‌برند اپل بعد از برند‌های آمازون، گوگل، فیسبوک و مایکروسافت قرار گرفته.

طبق یک تحقیق که اخیرا درباره شرکت تکنولوژیک محبوب آمریکایی‌ها انجام شده است مشخص شده محبوبیت اپل در حال کاهش است. این در حالی است که محبوبیت شرکت‌های آمازون و گوگل در حال افزایش گزارش شده. بعضی از کارشناسان معتقدند اپل خود این مشکل را برای خودش ایجاد کرده. بررسی‌ها نشان می‌دهند حذف جک هدفون در آیفون ۷ و نبود پورت‌های لازم کاربران در مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ کاربران این شرکت را واقعا آزرده خاطر ساخته است. طبیعتا قیمت بسیار گران آیفون X هم کمکی به حل این مشکلات نکرده و فقط شرایط را بدتر کرده است.

در این تحقیق ۱۵۲۰ نفر در موضوع غول‌های جهان تکنولوژی مورد پرسش قرار گرفته‌اند و وقتی از آن‌ها پرسیده شده تا چه اندازه از استفاده محصولات و خدمات این شرکت‌ها لذت می‌برند اپل بعد از برند‌های آمازون، گوگل، فیسبوک و مایکروسافت قرار گرفته. وقتی از این افراد سوال شده کدام برند را به دوست یا فامیل توصیه می‌کنند شرایط اپل کمی بهتر شده اما با این حال باز هم رتبه سوم را به دست آورده. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مخاطبان آمریکایی در زمینه اعتماد به برند هم گوگل را به اپل ترجیح می‌دهند.

‌‌‌

منبع: Fortune


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    من که خودم از محصولات و سرویس های مایکروسافت استفاده میکردم میکنم و خواهم کرد و به همه دوستان و آشنایانم این شرکت رو پیشنهاد میدم

    1. Avatar farid

      فوق العاده ست . حرفه ایی، مدرن ، آینده نگر ، تمرکز بر کسب و کار ، مشتری محور و قابل اعتماد تر

  2. Avatar فرشید

    همین جوری پیش بره– شیاءومی –ب زودی از اپل جلو میزنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه