تاریخ اکران جدیدترین فیلم ایندیانا جونز مشخص شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه‌مندان به مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) می‌توانند امیدوار باشند که قسمت پنجم این سری را در سال ۲۰۲۰ مشاهده کنند. البته قبلا اعلام شده بود که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، اما شرکت دیزنی تاریخ اکران قسمت پنجم را به ۲۰۲۰ به تاخیر انداخت تا بتواند در سال ۲۰۱۹ قسمت نهم جنگ ستارگان را پخش کند. براساس اطلاعات منتشر شده این فیلم در اردیبهشت ماه سال ۹۹ اکران می‌شود.

قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز در سال ۲۰۰۸ اکران شده بود و اگر فیلم پنجم در سال ۲۰۲۰ اکران شود، ۱۲ سال فاصله بین این دو قسمت به وجود می‌آید. البته فیلم چهار نتوانست به موفقیت قسمت‌های قبلی برسد.

در قسمت پنجم همچنان هریسون فورد به عنوان شخصیت ایندیانا جونز به ایفای نقش می‌پردازد و استیون اسپیلبرگ هم کارگردان آن خواهد بود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که داستان این فیلم را دیوید کوئپ نوشته که قبلا داستان فیلم‌های Jurassic Park، Spider-Man و Mission Impossible را نوشته بود.

امیدواریم که در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از این فیلم و روند ساخت آن بشنویم. هر چه باشد مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارند.

 

منبع: digitalspy
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه