بروزرسان استریت فایتر ۵ بیش از ۱۶ گیگابایت است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که انتظارات زیادی از شماره‌ی پنجم مجموعه بازی‌های «استریت فایتر» داشتیم، شرکت کپ‌کام این بازی را نصفه و نیمه عرضه کرد. نمی‌دانیم آیا این شرکت قصد داشته تا بازی را زودتر و برای مسابقات EVO آماده کند، یا اینکه در دیدگاه‌شان بازی کامل به نظر می‌رسید. با این حال، استریت فایتر ۵ عرضه شد؛ آن هم بدون اینکه بخش داستانی، یا حتی بخش آرکید داشته باشد.

به طور کلی، اگر بخواهید در حاضر استریت فایتر ۵ را آپدیت کنید، باید به فکر دانلود ۱۶ گیگابایت داده باشید.

کپ‌کام قول داده بود تا بازی را درست کند و بخش‌های مختلفی را به تدریج به آن اضافه کند. بخش داستانی بازی، یکی دو روزی است که به استریت فایتر ۵ (Street Fighter V) اضافه شده. این بخش داستانی، با شخصیت‌ها و لباس‌های جدیدی برای آن همراه شده است. حجم این آپدیت جدید استریت فایتر ۵ آن‌قدر زیاد شده است که اگر بخواهید بازی را آپدیت کنید، باید بیش از ۱۶ گیگابایت دانلود کنید.

آپدیت استریت فایتر ۵ و بخش داستانی‌اش جداگانه عرضه شده‌اند. بروزرسان بازی، مثل آپدیت دیگر عناوین است. یعنی بازی به صورت خودکار روی کنسول آپدیت می‌شود و شخصیت‌ها و لباس‌های جدید به آن اضافه می‌شوند. این آپدیت، کمی بیش از ۸ گیگابایت حجم دارد.

در کنار آپدیت بازی، باید بخش داستانی استریت فایتر ۵ را جداگانه دانلود کنید. این بخش داستانی، در قالب یک Add-On برای استریت فایتر ۵ و در فروشگاه پلی‌استیشن (PlayStation Store)‌ قرار گرفته. این بخش داستانی، رایگان است و دانلودش برای کسانی که بازی را دارند، هیچ هزینه‌ای در پی نخواهد داشت. بخش داستانی بازی هم که A Shadow Falls نام گرفته، حدود ۸.۶ گیگابایت حجم دارد.

به طور کلی، اگر بخواهید در حاضر استریت فایتر ۵ را آپدیت کنید، باید به فکر دانلود ۱۶ گیگابایت داده باشید.

استریت فایتر ۵ یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای دو بعدی است و بروزرسانی جدیدش هم آن‌قدر بازی را کامل کرده است که بخواهید به سمت خریدش بروید.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه