تاریخ اکران Deadpool 2 مشخص شد

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق خبری که تازه منتشر شده است، قسمت دوم فیلم Deadpool قرار است در تابستان سال آینده اکران شود. شرکت فیلم‌سازی ۲۰th Century Fox تاریخ عرضه‌ی Deadpool 2 را مشخص کرده است. این فیلم قرار است در روز ۲۱ ژوئن سال آینده‌ی میلادی اکران شود.

در سال آینده‌ی میلای شاهد اکران سه فیلم در مجموعه‌ی ایکس‌من خواهیم بود.

به غیر از Deadpool، در سال آینده‌ی میلای شاهد اکران دو فیلم دیگر هم در مجموعه‌ی ایکس‌من خواهیم بود. فیلم X-Men: New Mutants برای اکران در روز ۱۳ آوریل و فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در روز ۲ نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

در حالی که Fox از اولین شرکت‌هایی بود که دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی خودش را به همدیگر ارتباط داد، اما دیزنی و DC به ترتیب با مجموعه فیلم‌های سینمایی خودشان، از Fox جلو زده‌اند. شرکت Fox با قسمت اول Deadpool و هم‌چنین فیلم لوگان (Logan) که اخیرا اکران شده، موفقیت‌های بسیاری بزرگی کسب کرده است.

سه فیلم ایکس‌من سال آینده به نظر هر کدام مخاطب متفاوتی خواهند داشت. فیلم X-Men: Dark Phoenix اقتباسی از کمیکی به همین نام است. فیلم X-Men 3: The Last Stand هم از روی همین کمیک ساخته شده بود و نمی‌دانیم قرار است چه تفاوت‌هایی ببینیم. فیلم Deadpool 2 که با رده بندی سنی ۱۷ سال به بالا ساخته می‌شود و مخاطب بزرگسال دارد و فیلم X-Men: New Mutants روی جهش‌یافته‌های نوجوان تمرکز می‌کند.

فیلم Deadpool 2 را «دیوید لایتش» (David Leitch) می‌سازد که یکی از دو کارگردانان قسمت اول «جان ویک» است. در ابتدا قرار بود «تیم میلر»، کارگردان Deadpool، قسمت دوم آن را کارگردانی کند، اما به دلیل اختلافات، تیم میلر از پروژه‌ی Deadpool 2 جدا شد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه