توضیحات نیمار درباره اشک‌هایش پس از پیروزی مقابل کاستاریکا

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیمار

فوق ستاره تیم ملی برزیل درباره گریه کردنش پس از پیروزی دراماتیک مقابل کاستاریکا صحبت کرده است. نیمار که در دقیقه ۹۶ بازی موفق شد دومین گل برزیل مقابل کاستاریکا را بثمر برساند تا سلسائو با ۴ امتیاز در صدر گروه پنجم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ قرار بگیرد، پس از بازی احساساتی شد و برای دقایقی در زمین اشک ریخت.

نیمار در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام نوشت:«هر کسی نمی داند من برای رسیدن به این موقعیت چه چزهایی را پشت سر گذاشتم. از خوشحالی گریه کردم. میل به بردن باعث شد پس از سوت پایان بازی منقلب شوم. اوضاع زندگی من هیچ وقت آسان نبوده است و الان هم چیزی را آسان بدست نمی آورم. رویای من و این تیم هنوز زنده است. به همه بازیکنان بابت این پیروزی و البته عملکردی که ارائه کردند تبریک می گویم. عالی بودید.»

ستاره ۲۶ ساله تیم پاریسن ژرمن که پس از انتقال جنجالی از بارسلونا به این تیم توانست شروع درخشانی در پاریس داشته باشد اما مصدومیت در حساس ترین برهه فصل باعث شد این بازیکن نه تنها شانس کمک به تیمش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد بلکه حضورش در جام جهانی روسیه هم در ابهام قرار بگیرد. نیمار در نهایت کمتر از دو هفته مانده به آغاز این رقابت ها توانست در بازی دوستانه با پیراهن برزیل به میدان برود و گلزنی هم بکند. عملکرد ناامید کننده برزیل و نیمار در بازی نخست خود در جام جهانی مقابل سوئیس باعث انتقاد از آن ها شد اما حالا پیروزی لحظات پایانی مقابل کاستاریکا از فشارها روی آن ها خواهد کاست.

تیم برزیل که هنوز صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی نشده در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی، ساعت ۲۲:۳۰ روز ۶ تیرماه به مصاف صربستان خواهد رفت. وضعیت گروه پنجم پس از پیروزی سوئیس مقابل صربستان پیچیده شد تا تکلیف تیم های صعود کننده به دور آخر بکشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. REZA

    نیمار جونم گریه نکنی ها اگه گریه نکنی بهت جایزه میدم

  2. ممد

    گریه کن، گریه قشنگه، گریه سهم دل تنگه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه