تیزر جدید Moto Z از زوم اپتیکال ۱۰x حرف می‌زند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیزرهای لو رفته از گوشی لنوو Moto Z نشان می‌دهند که دوربین این گوشی مجهز به زوم اپتیکال ۱۰x است. اما این‌طور که به نظر می‌رسد این امکان احتمالا نه روی خود دوربین اصلی بلکه از طریق افزودن یک ماژول به این گوشی میسر می‌شود.

تیزرهای لو رفته از گوشی لنوو Moto Z نشان می‌دهند که دوربین این گوشی مجهز به زوم اپتیکال ۱۰x است.

در تیزر جدیدی که در این‌جا مشاهده می‌کنید، یک شعر کوتاه هم به زبان چینی نوشته شده است. ترجمه‌ی این شعر تقریبا چنین چیزی است:

می‌توانی از سرتاسر آسمان شب عکس داشته باشی/ و روی یک ستاره‌ی درخشان تمرکز کنی/ سراسر دریا در تصویر تو می‌گنجد/ می‌توانی خورشید تابان را هم دنبال کنی/ بیا با هم زیر ستاره‌ها قدم بزنیم/ بیا همدیگر را زیر آسمان آبی ببینیم/ طبیعت در جیب‌های ما جا می‌گیرد

0c29b8261a

از هشتگ‌ها و لوگوی کنفرانس lenovo Tech World در پایین شعر هم می‌توان جزییاتی را درباره‌ی این گوشی فهمید. از جمله این‌که مستقیما اشاره شده با این گوشی زوم اپتیکال ۱۰x را خواهیم داشت و معرفی آن در کنفرانس لنوو صورت می‌پذیرد.

در تیزر دیگری که از Moto Z به دست‌مان رسیده، تصویر این گوشی از پهلو به چشم می‌خورد که در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و رزگلد رنگ‌آمیزی شده است. به‌این‌ترتیب احتمالا این گوشی قرار است در سه رنگ متنوع به بازار عرضه شود.

moto-z-side

همچنان که تصاویر تیزرها نشان می‌دهند، پرچم‌دار جدید لنوو همین امروز و تا چندساعت آینده در جریان رخدادLenovo Tech World به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه