جمع‌آوری امضا برای کارگردانی قسمت آخر جنگ ستارگان

۲۰ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) موفقیت فوق‌العاده‌ای در گیشه‌های سینما به دست آورد. این فیلم چند رکورد اکران در آمریکا و جهان را شکست و توانست رضایت مخاطبان‌اش و طرفداران سری جنگ ستارگان را جلب کند.

Star Wars: The Force Awakens هفتمین قسمت از سری جنگ ستارگان و اولین فیلم از سه‌گانه‌ی جدید این مجموعه بود. قسمت هفتم را جی.جی. آبرامز (J. J. Abrams) کارگردانی کرد و ساخت قسمت بعدی را احتمالا رایان جانسون (Rian Johnson) به عهده خواهد داشت. اما آن‌چه بحث برانگیز شده، انتخاب کارگردان برای قسمت نهم این مجموعه است؛ شاید ساخت آن قسمت را به کالین ترورو (Colin Trevorrow) بسپارند. ترورو همان کارگردانی هست که سال گذشته‌ی میلادی فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurrasic World) را ساخت.

قسمت نهم جنگ ستارگان آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود و گویا عده‌ای از طرفداران جنگ ستارگان مایل هستند که همان کارگردان پیشکسوت این مجموعه، «جورج لوکاس» (George Lucas) این قسمت را کارگردانی کند. لوکاس شش قسمت اول مجموعه‌ی جنگ ستارگان را کارگردانی کرده بود و ساخت قسمت هفتم به آبرامز سپرده شد.

جورج لوکاس و جی. جی. آبرامز

جورج لوکاس و جی. جی. آبرامز

«یوری لویز» (Yuri Luiz) یکی از این طرفداران ساکن برزیل است. او فکر می‌کند که هیچ‌کس نمی‌تواند به خوبی لوکاس از عهده‌ی ساخت آخرین قسمت جنگ ستارگان بر بیاید. لویز به همین دلیل فرمی تهیه  و شروع به جمع‌آوری امضا کرده تا لوکاس به عنوان کارگردان آخرین قسمت انتخاب شود.

در متن این فرم گفته شده: “ما هیچ مشکلی با شخص ترورو نداریم ولی فکر می‌کنیم که او فرد مناسبی برای کارگردانی قسمت نهم جنگ ستارگان نیست. در حالی که جورج لوکاس یک انتخاب بی‌نقص برای کارگردانی قسمت نهم و خاتمه‌ی این سه‌گانه‌ است تا بتوانیم یک خداحافظی حماسی، هم با «پدر جنگ ستارگان» و هم با کهکشان دوردست داشته باشیم…

ایده‌ی جالبی است ولی تولید این فیلم در دست شرکت دیزنی (Disney) است و در حال حاضر رابطه‌ی لوکاس با این شرکت کمی عجیب است. جورج لوکاس ماه گذشته تصمیمات شرکت دیزنی را مورد انتقاد قرار داد؛ گرچه او در پایان همان صحبت‌هایش موضع دوستانه‌تری گرفت و استراتژی دیزنی در توسعه‌ی مجموعه فیلم‌هایش را تحسین کرد.

در هر صورت اگر شما هم فکر می‌کنید لوکاس گزینه‌ی مناسب‌تری برای کارگردانی قسمت آخر سه‌گانه‌ی جنگ ستارگان است، می‌توانید این فرم را امضا کنید.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه