مت دیمون با «جیسون بورن» باز می‌گردد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تابستان امسال دوباره مت دیمون را در نقش جیسون بورن روی پرده‌های سینما خواهیم دید، آخرین حضور دیمون در مجموعه فیلم‌های بورن به سال ۲۰۰۷ و بازی او در فیلم «التیماتوم بورن» باز می‌گردد.

اولین فیلم از سری فیلم‌های جاسوسی و اکشن بورن در سال ۲۰۰۲ ساخته شد. «هویت بورن» که آن را داگ لیمان کارگردانی کرده بود ماجرای یک مامور اطلاعاتی را روایت می‌کرد که حافظه خود را از دست داده است. فیلم، تلاش بورن برای پی‌بردن به هویت خود را از خلال درگیری‌اش با نیروهای اطلاعاتی روایت می‌کرد. دو فیلم دیگر از این مجموعه «برتری بورن» (سال ۲۰۰۴) و «التیماتوم بورن» (سال ۲۰۰۷) به کارگردانی پل گرینگرس ساخته شدند که مت دیمون در آنها هم حضور داشت. سال ۲۰۱۲ فیلم دیگری از این مجموعه ساخته شد که «میراث بورن» نام داشت. میراث بورن را تونی گیلروی کارگردانی کرد، مردی که در نوشتن فیلمنامه قسمت‌های قبلی مجموعه بورن هم مشارکت داشت. مجموع فروش این فیلم در آمریکا و جهان کمتر از دو فیلم قبلی سری فیلم‌های بورن بود و فروش داخلی فیلم حتی از هویت بورن هم کمتر بود.

bourne_wallpaper_by_viper_productions

حال پل گرینگرس برای ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه بازگشته و نقش اصلی فیلم را هم دوباره مت دیمون ایفا می‌کند. فیلم در حال حاضر به نام‌ «جیسون بورن» شناخته می‌شود. آلیسیا ویکاندر، جولیا استایلز، ونسان کسل و تامی لی جونز از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

مجموعه فیلم‌های بورن از نظر حرفه‌ای برای مت دیمون اهمیت ویژه ای دارد. او سال گذشته در مصاحبه‌ای با روزنامه تلگراف گفته بود این فیلم نام او را در فهرست کسانی قرار داد که حضورشان برای ساخت یک فیلم الزامی است و کمکی که این فیلم به موقعیت حرفه‌ای او کرده بی‌اندازه بوده است.

آغاز اکران آخرین فیلم از مجموعه بورن ۸ مرداد سال ۱۳۹۵ خواهد بود.

اولین تیزر این فیلم بهمن ماه منتشر شد و اولین تریلر کامل فیلم هم روز پنجشنبه این هفته منتشر خواهد شد اما در حال حاضر می توانید دو تیزر کوتاه جدید از این فیلم را تماشا کنید:



‌‌

منبع: GameSpot

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه