حمایت قاطع فدراسیون فوتبال آلمان از یواخیم لوو

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 یواخیم لوو

فدراسیون فوتبال آلمان پس از ناکامی در جام جهانی ۲۰۱۸ به حمایت از سرمربی تیم ملی این کشور پرداخته است.

رایهارد گریندل، رییس فدراسیون فوتبال آلمان پس از حذف شوکه کننده تیم ملی این کشور در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ ضمن حمایت از یواخیم لوو تاکید کرده این مربی به کارش با مانشافت ادامه خواهد داد. لوو که از سال ۲۰۰۶ هدایت آلمان را بر عهده دارد، اخیرا قرارداد خودش با این تیم را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید کرد.

گریندل به خبرنگاران گفت:«کمیته فنی فدراسیون قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ تصمیم گرفت که قرارداد یواخیم لوو را تمدید کند. ما از قبل تصمیم گرفتیم که فارغ از نتیجه ای که در جام جهانی می گیریم، دست به تغییراتی اساسی بزنیم و تغییر نسل ایجاد کنیم. مربی بهتری از یواخیم لوو برای مدیریت این شرایط سراغ نداریم. لوو سال گذشته در جام کنفدراسیون ها ثابت کرد که می تواند تیمی خوب از بازیکنان جوان بسازد و فوتبالی هیجان انگیز ارائه دهد.»

الیور بیرهوف، ستاره پیشین فوتبال آلمان و مدیر تیم ملی این کشور هم گفت:«همه ناامید هستند. همه چیز در دستان خودمان قرار داشت. همه اعضای تیم کلافه و ناامید هستند. یواخیم اوو اخیرا قرارداد خودش را با فدراسیون تمدید کرد. الان زمان بررسی عملکرد افراد نیست اما به شما اطمینان می دهم که لوو به کارش ادامه خواهد داد. تلاش های ما در نهایت کافی نبود. باید این موضوع را قبول کنیم. تیم های بزرگ در این جام دچار مشکل شدند اما این توجیهی برای حذف زودهنگام ما نیست.»

تیم ملی آلمان پس از شکست ۲-۰ مقابل کره جنوبی در قعر جدول گروه ششم قرار گرفت تا تیم های سوئد و مکزیک به مرحله یک هشتم راه یابند. ژرمن ها که فاتح دوره گذشته جام جهانی شدند تا به حال حذف در مرحله گروهی این رقابت ها را تجربه نکرده بودند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mehran

    درود. سایت های تخصصی فوتبال انقد خبر فوتبالی ندارن که دیجی کالا مگ داره. با تشکر.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه