زلاتان: تیم سوئد می‌تواند قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
زلاتان قهرمان جام جهانی 2018

ستاره پیشین فوتبال سوئد اعتقاد دارد این تیم می‌تواند قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شود. زلاتان ابراهیموویچ که در هفته‌های اخیر بارها مصاحبه های متناقضی درباره تیم ملی سوئد و بازیکنان این تیم کرده و حتی عنوان کرده بود در ۳۶ سالگی هنوز از بازیکنان این تیم بسیار بهتر است، حالا پس از رسیدن سوئد به یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ به حمایت از آن ها پرداخته است.

زلاتان در آستانه بازی روز شنبه سوئد مقابل انگلیس گفته:«حالا دیگر مسئله توانایی بازیکنان و اینکه چقدر خوب هستند نیست. تیم به یک چهارم نهایی جام جهانی رسیده و پای احساسات در میان است. تیمی که بتواند احساساتش را کنترل کند و با فشار کنار بیاید به مرحله بعد خواهد رفت. بنظرم سوئد می تواند قهرمان جهان شود. آن ها دو تیم قدرتمند مکزیک و سوئیس را شکست دادند. آن ها برخلاف انتظارها در جام جهانی موفق بودند. حالا نوبت بازی با انگلیس است و من هم مثل دیگر مردم سوئد از تیم ملی حمایت می کنم. همه سوئدی ها به تیم ملی کشورشان افتخار می کنند. من سوئدی هستم و از این تیم در بازی با انگلیس حمایت خواهم کرد.»

سوئد که با ۶ امتیاز به عنوان تیم اول از گروه ششم صعود کرد، در مرحله یک هشتم نهایی با یک گل از سد سوئیس گذشت و حالا از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه باید به مصاف انگلیس برود. تیم برنده در نیمه نهایی با برنده دیدار تیم های کرواسی و روسیه بازی خواهد کرد.

ابراهیموویچ که در سال ۲۰۱۶ از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد، از چند ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ برای بازگشت به تیم ملی و حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرد اما در نهایت سرمربی سوئد با بازگشت او مخالفت کرد. ابراهیموویچ که برای باشگاه لس آنجلس گلکسی آمریکا بازی می کند با ۶۲ گل زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی سوئد محسوب می شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه