ساوث گیت: بازیکنان انگلیس در صورت فتح جام جهانی ۲۰۱۸ جاودانه خواهند شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018

سرمربی انگلیس اعتقاد دارد قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ دستاوری بزرگتر از فتح این جام در سال ۱۹۶۶ خواهد بود.

گرت ساوث گیت در آستانه بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرده قهرمانی شاگردانش در این رقابت ها دستاوردی بزرگتر از قهرمانی انگلیس در سال ۱۹۶۶ خواهد بود.

ساوث گیت به خبرنگاران گفته:«ما چند بار با بازیکنان درباره تیم سال ۱۹۶۶ و اینکه بازیکنان آن تیم چه جایگاهی در جامعه انگلیس دارند صحبت کردیم. فکر می کنم فتح جام جهانی در این زمان با وجود شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها دستاوردی بزرگتر از سال ۱۹۶۶ خواهد بود.»

داور شوکر، ستاره پیشین فوتبال کرواسی که با این تیم به نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۸ رسید درباره بازی با انگلیس به رسانه‌های این کشور گفته:«من بازی انگلیس با کلمبیا را نگاه کردم و بنظرم شما با خوش شانسی پیروز شدید. کلمبیا در وقت‌های قانونی دو موقعیت خوب گلزنی داشت. البته حریف این موقعیت ها را بدست آورد چون انگلیس هجومی بازی می کرد و من این را تحسین می کنم. انگلیس تیم خوبی است و ما باید به آن ها احترام بگذاریم. من دوستان زیادی در انگلیس دارم و با اکثر بازیکنان تیم آشنا هستم. گرت ساوث گیت عملکرد خوبی داشته اما فکر می‌کنم شانس هر دو تیم برای صعود یکسان است.»

فیفا همچنین اعلام کرده پس از بررسی شواهد تصمیم گرفته دوماگوی ویدا را به دلیل انتشار ویدیویی با محتوای سیاسی از همراهی کرواسی محروم نکند تا این بازیکن مشکلی برای بازی با انگلیس نداشته باشد. مدافع کرواسی پس از پیروزی تیمش مقابل روسیه ویدیویی با محتوای سیاسی علیه کشور میزبان این دوره جام جهانی در اینترنت منتشر کرد که جار و جنجال زیادی به پا کرد اما فیفا در نهایت تصمیم گرفت تنها به دادن تذکر به این بازیکن اکتفا کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی

    آرزو بر جوانان عیب نیست، آقای ساوث گیت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه