اظهارات سرمربی بلژیک پیش از رویارویی با فرانسه

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فینال جام جهانی 2018

سرمربی تیم بلژیک درباره رویارویی تیمش با فرانسه برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ صحبت کرده است. روبرتو مارتینز در نشست خبری خودش پیش از بازی سه شنبه شب مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ از بازیکنان تیمش خواسته از این فرصت منحصربفرد نهایت استفاده را کنند.

مارتینز در این نشست گفت: «اینکه بازیکنانم توانستند برنامه های تاکتیکی مرا در بازی با برزیل به خوبی در زمین پیاده کنند واقعا راضی کننده بود. بازیکنان من هوش و تطبیق پذیری خودشان را نشان دادند. دو سال طول کشید تا بتوانم با خصوصیات این بازیکنان آشنا شوم. ما در این دو سال توانستیم تیمی تشکیل دهیم که یک هدف واحد دارد. این نسل بلژیک که بازیکنانی منحصربفرد هستند می خواهند باعث افتخار کشورشان شوند. تعهد و توانایی بازیکنان این تیم در سال های اخیر زیر سوال برده شد اما ما در این جام توانستیم خودمان را ثابت کنیم. بازی در نیمه نهایی فرصتی منحصربفرد برای همه اعضای تیم است. فرانسه هم مثل ما تیم با استعدادی است.»

مارتینز همچنین درباره همکاری با تیری آنری گفته:«من و دستیارانم در ۱۲ سال گذشته با یکدیگر کار کردیم و هیچ کدام تجربه مربیگری در رده ملی را نداشتیم. آنری کسی است که نه تنها توانسته فاتح جام جهانی شود بلکه می داند که یک ستاره در چنین مسابقاتی باید چگونه عمل کند و انتظارات کنار بیاید. آنری با ورودش توانسته این تجربیاتش را در اختیارمان بگذارد.»

کوین دی بروین که به عنوان بهترین بازیکن زمین در بازی بلژیک مقابل برزیل انتخاب شد درباره رویارویی با فرانسه گفته:«ما جاه طلب هستیم و تنها به فتح جام جهانی فکر می کنیم. جام جهانی هر سال انجام نمی شود و یک بازیکن در طول دوران بازیگری خودش نهایت ۳ یا ۴ جام جهانی را تجربه خواهد کرد. فشاری احساس نمی کنم اما برای بازی مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی هیجان زده هستم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه