فاسبندر از تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed می‌گوید

۲۶ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed)، در مدت زمان کوتاهی به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعت سرگرمی تبدیل شده‌اند. بازی‌های فرقه‌ی اساسین تا به امروز بیش از ۸۷ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. در نتیجه ساخت محصولاتی مثل رمان، کمیک یا فیلم سینمایی از روی این مجموعه موضوعی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

مایکل فاسبندر می‌گوید که عناصر روند بازی مجموعه‌ی فرقه‌ی اساسین هم در فیلم وجود دارد.

در حال حاضر، «مایکل فاسبندر» تهیه‌کنندگی فیلم «فرقه‌ی اساسین» را بر عهده گرفته است. مجموعه‌ی فرقه‌ی اساسین آن قدر بزرگ است که احتمالا تصور می‌کنید دست فاسبندر حداقل به یکی دو شماره‌ی آن خورده باشد، اما او اخیرا گفته است که تا قبل از شروع ساخت فیلم، هیچکدام از بازی‌های فرقه‌ی اساسین را بازی نکرده بود.

این بازیگر آلمانی-ایرلندی به وب‌سایت Entertainment Weekly گفته است: “قبل از اینکه سراغ من بیایند بازی‌اش نکرده بودم. با این حال زمانی که این کار به من پیشنهاد شد، با هدف شناخت بیشتر شخصیت‌ها آن را بازی کردم.

Entertainment Weekly Assassin's Creed

وب‌سایت Entertainment Weekly عکس جدیدی از فیلم فرقه‌ی اساسین را هم در کنار مصاحبه منتشر کرده است

فاسبندر که در حال حاضر در اسپانیا و مشغول ضبط فیلم است، در مصاحبه‌ی تلفنی‌اش درباره‌ی فیلم می‌گوید: “می‌خواهیم فیلمی خاص ارایه دهیم. معتقدیم که ایده‌ی اصلی خاصی داریم و می‌خواهیم به بهترین نحو روی آن کار کنیم. طرفداران این مجموعه بسیار روی آن حساس هستند؛ آن‌ها از ما انتظار دقت و جزییات تاریخی دارند.

بازیگر فیلم «دوازده سال بردگی» که نامزد اسکار هم شده است، می‌گوید عناصر بازی هم در فیلم وجود دارد: “پارکور در بازی نقش مهمی دارد. اساسین‌ها به مچ‌های‌شان خنجر بسته‌اند. بازی درباره‌ی نزدیک شدن به هدف‌ها و مبارزه‌ی تن به تن است. من هم یاد گرفته‌ام تا چگونه برخی از حرکات را انجام دهم. امروز هم روی اسب بودم.

فیلم فرقه‌ی اساسین قرار است در روز ۲۱ دسامبر سال آینده‌ی میلادی اکران شود.

منبع: Entertainment Weekly

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. mohammad

    تجربه ثابت کرده همیشه فیلم های اقتباس شده از روی بازی ها افتضاح در میانونمونه اش فاجعه ای به نام هیتمن هست

  2. milad

    امید وارم که فیلم یه چیزی مثل اساسین ۱ بشه …نه داستان هایی که از مسیرشون خارج شدن …داستان سری اول بازی بیشتر با اون چیزی که تو تاریخ وجود داره برابری میکنه

  3. امیر

    فیلم خوبی میشه

  4. آرین

    نمیتونم صبر کنم!!!البته امیدوارم یه فیلم قوی باشه نه مثل بقیه ی فیلم هایی که از بازی ها میسازند!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه