«انتقام‌جویان: پایان بازی» در آستانه فروش ۲ میلیارد دلاری

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
انتقام‌جویان: پایان بازی

فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: پایان بازی» که دومین آخر هفته خود را در باکس آفیس پشت سر می‌گذارد با در نظر گرفتن فروش تا پایان روز پنجشنبه، مجموعه فروش خود در سراسر جهان را به ۱.۷۸۵ میلیارد دلار رسانده است.

فیلم جدید استودیوی مارول با فروش ۱۲۱.۴ میلیون دلاری در گیشه‌های جهان در روز پنجشنبه در حال حاضر پنجمین فیلم پرفروش جهان است و اخیرا از رکورد ۱.۶۷ میلیارد دلاری فیلم سینمایی «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) عبور کرده است.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» در اولین آخر هفته اکران خود نیز با ۱.۲۲ میلیارد دلار فروش افتتاحیه بسیاری از رکوردهای باکس‌آفیس را جابه‌جا کرده بود، از جمله با فروش ۳۵۷.۱ میلیون دلاری بزرگترین افتتاحیه باکس‌ آفیس آمریکای شمالی را تجربه کرد.

پایان بازی این هفته و صرفا از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه موفق شد ۵۶۲ میلیون دلار دیگر به فروشش اضافه کند. پیش‌بینی‌ می‌شود با قطعی‌شدن آمار فروش در روزهای جمعه و شنبه «انتقام‌جویان: پایان بازی» از مرز ۲ میلیارد دلار فروش عبور کند.

وبسایت فوربز پیش‌بینی کرده «انتقام‌جویان: پایان بازی» با پایان یافتن این آخر هفته از دو فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) که به ترتیب فروش‌های ۲.۰۴۸ میلیارد دلاری و ۲.۰۶۸ میلیارد دلاری در سراسر جهان  داشته‌اند عبور خواهد کرد.

براساس این پیش‌بینی انتقام‌جویان با پایان دومین آخر هفته خود سومین فیلم پرفروش تاریخ پس از «آواتار» (Avatar) و «تایتانیک» (Titanic) خواهد بود. نکته دیگری که از همین حالا مشخص است شکسته‌شدن قطعی رکورد تایتانیک توسط انتقام‌جویان است. گرچه ممکن است این آخر هفته شاهد این اتفاق نباشیم اما تایتانیک با فروش ۲.۱۸۷ میلیارد دلار روزهای آخر خود را به عنوان فیلم دوم پرفروش تاریخ سپری می‌کند.

با پایان یافتن آخر هفته دوم از اکران «انتقام‌جویان: پایان بازی» رکورد ۲.۷۸۸ میلیون دلاری آواتار در سراسر جهان دست‌نخورده باقی می‌ماند و احتمالا مهم‌ترین چالش انتقام‌جویان تا پایان اکران شکستن همین رکورد خواهد بود.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه