معرفی ۱۰ بازی موبایلی زامبی کشی

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه
Zombie Games

کشتن زامبی‌ها همیشه هیجان انگیز بوده است. به همین دلیل سبک زامبی کشی در دنیای بازی‌های کامپیوتری مورد توجه قرار گرفته و بازی‌های زیادی هم برای علاقه‌مندان به این سبک ساخته شده است. محبوبیت این سبک به پلتفرم‌های موبایل هم منتقل شده و بازی‌سازان مختلف عنوان‌های گوناگونی را روی موبایل ساخته‌اند. اگر به دنبال ۱۰ بازی هیجان انگیز هستید که بتوان آن‌ها را روی موبایل تجربه کرد، نگاهی به بازی‌های زیر بیاندازید.

Dead Effect 2

مجموعه بازی‌های Dead Effect به سرعت روی پلتفرم‌های موبایل محبوب شدند. نسخه‌ی دوم این مجموعه گرافیک خوبی دارد و بازی‌کننده‌ها در آن باید زامبی‌ها و هیولاهای مختلف را از بین ببرند. این بازی دارای المان‌های سبک نقش‌آفرینی است و به همین دلیل بازی‌کننده‌ها می‌توانند قدرت‌های خودشان را ارتقا بدهند. بیش از ۱۰۰ قسمت مختلف در این بازی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را تقویت کرد و شخصیت قدرتمندتری را ساخت. قهرمان بازی می‌تواند از ۴۰ سلاح متفاوت برای از بین بردن زامبی‌ها استفاده کند و همچنین مشخص شده که این بازی بیش از ۳۰ ساعت طول می‌کشد.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Dead Effect 2

Dead Effect 2

Into the Dead

بازی Into the Dead یک عنوان بسیار منحصر به فرد به شمار می‌رود. در حقیقت این بازی در سبک بازی‌های «دونده» (Runner) ساخته شده و شخصیت اصلی باید از دست زامبی‌ها فرار کند و در بین راه آن‌ها از بین ببرد. هر چقدر بتوانید بیشتر زنده بمانید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. سلاح‌های مختلفی هم برای کشتن زامبی‌ها در اختیار دارید که هیجان بازی را چند برابر می‌کنند. بازی گرافیک خوبی دارد که این موضوع برای اکثر بازی‌کننده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Label_Downlaod3-1

Into The Dead

Into The Dead

Plants vs Zombies 2

بازی Plants vs Zombies 2 از شهرت بالایی برخوردار است و توانسته در مدت زمان کم طرفداران زیادی به دست بیاورد. این بازی به سبک Tower Defense ساخته شده و در آن باید به وسیله‌ی گیاهان، زامبی‌ها را از بین ببرید. بازی به شکلی طراحی شده که همه از انجام دادن آن لذت می‌برند. البته هر چقدر در بازی پیشرفت کنید، چالش‌های سخت‌تری پیش روی شما قرار می‌گیرد.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

2 Plants vs Zombies

۲ Plants vs Zombies

Stupid Zombies 3

مجموعه بازی‌های Stupid Zombies هم توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی را به‌دست بیاورند. در قسمت سوم بازی‌کننده‌ها با دشمنان جدیدی مواجه می‌شوند و می‌توانند به شکل‌های جدید زامبی‌ها را از بین ببرند. این بازی بیش از ۱۲۰ مرحله را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد و سازندگان گفته‌اند که در آینده مضامین بیشتری برای این عنوان عرضه می‌کنند.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Stupid Zombies 3

Stupid Zombies 3

The Walking Dead No Man’s Land

بازی The Walking Dead No Man’s Land در سبک استراتژیک-تاکتیکی ساخته شده و از المان‌های نقش‌آفرینی بهره می‌برد. بازی‌کننده‌ها باید شخصیت‌های بازی را از دست زامبی‌ها نجات دهند. ویژگی‌های نقش آفرینی هم باعث شده که بازی‌کننده‌ها بتوانند قدرت شخصیت‌ها را ارتقا بدهند. اگر به سریال این بازی علاقه‌دارید، بازی آن هم می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

The Walking Dead No Man’s Land

The Walking Dead No Man’s Land

The Walking Dead: Season 1 and 2

شاید بتوان این مجموعه بازی‌ها را یکی از بهترین عنوان‌های زامبی محور حال حاضر نام برد. فصل اول این مجموعه بازی‌ها چند سال پیش جایزه‌ی بهترین بازی سال را به‌دست آورد و فصل دوم آن هم ماجراهای هیجان‌انگیزی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار داد. اگر دوست دارید یک داستان فوق‌العاده را تجربه کنید حتما به سراغ این بازی بروید. بازی از گرافیک خوبی هم بهره می‌برد و صحنه‌های سینمایی مختلفی را نمایش می‌دهد.

دانلود فصل اول از گوگل پلی

Label_Downlaod

دانلود فصل دوم از گوگل پلی

Label_Downlaod

دانلود فصل اول از اپل استور

Label_Downlaod2

دانلود فصل دوم از اپل استور

Label_Downlaod2

The Walking Dead Season 1

The Walking Dead Season One

UNKILLED

این بازی اول-شخص توسط سازندگان مجموعه بازی‌های Dead Trigger ساخته شده است. این بازی گرافیک خوبی دارد و بیش از ۳۰۰ مرحله را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. با پیشرفت در این عنوان امتیازهای بیشتری به دست می‌آورید که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید قدرت‌های قهرمان اصلی را ارتقا دهید.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Unkilled

Unkilled

Walking Dead: Road to Survival

یکی دیگر بازی‌هایی که از روی مجموعه‌ی Walking Dead ساخته شده و توانسته مخاطب‌های زیادی به دست بیاورد، Walking Dead: Road to Survival نام دارد. اگر دوست دارید با دنیای این مجموعه بازی‌ها بیشتر آشنا شوید، این بازی گزینه‌ی خوبی برای شما به حساب می‌آید. این عنوان به شکل رایگان عرضه شده است.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Walking Dead: Road to Survival

Walking Dead: Road to Survival

Zombie Highway 2

این بازی روند آسانی دارد که توانسته افرادی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه ندارند را هم به سمت خودش جلب کند. هدف در این عنوان زنده ماندن است. بیش از ۱۸ سلاح مختلف، ۱۱ نوع زامبی و بیش از ۶۰ چالش متفاوت در این عنوان وجود دارد.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Zombie Highway 2

Zombie Highway 2

Zombie Smasher

یک بازی بامزه در سبک زامبی کشی که تجربه‌ی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بازی Zombie Smasher در سبک Tower Defense ساخته شده و بازی‌کننده‌ها به وسیله‌ی انگشت خودشان باید زامبی‌ها را از بین ببرند. البته در این بین موجودات بی‌گناهی هم دیده می‌شوند که نباید آن‌ها را بکشید. این بازی ۶۰ مرحله دارد و زامبی‌های مختلف هم برای آن طراحی شده‌ است.

Label_Downlaod

Label_Downlaod2

Zombie Smasher

Zombie Smasher

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    چون ما تو تحریمیم برای کشورمون موجود نیست برای این اینکارو کردن دوستان

  2. Avatar امیرعباس

    همشون که حجم ماشون بالای یه گیگه بازی های کم حجم بزارید

  3. Avatar علی

    ممنون از زحماتتون اما مشکل من اینه که هرکدوم رو میخوم از گوگل پلی دانلود کنم میگه در کشور شما در دسترس نیست!!!! با فیلتر شکن های معمولی هم نمیشه چه باید کرد؟
    کاش فایل دانلودش رو میذاشتین اینجا

  4. Avatar محمد

    چرا از گوگل پلی میخوام دانلود کنم مینویسه این مورد در کشور شما موجود نیست.:/ هیچ کدوم نیس یعنی.مشکل کجاست؟

    1. Avatar علی

      از قند شکن استفاده کن

  5. Avatar فرشاد

    پس dead trigger 2 چی میشه؟ جا داشت تو تاپ تن بازی های سبک زامبی باشه، خیلی قشنگه و گرافیک بالایی داره، حداقل از چندتا ازینا که نام بردید خیلی بهتره

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      سلام. UNKILLED را می‌توان در حقیقت نسخه‌ی جدید Dead Trigger دانست. هر دو بازی سبکی مشابه دارند و توسط یک شرکت ساخته شده‌اند.

      1. Avatar مبین

        درسته ولی بازی های که این شرکت تولید کرد آنلاینه و باید با فیلتر شکن بازی کرد بجز نسخه یک Dead Trigger
        به هر حال بازی خوبی هستن اما باید یه فکر ی برای حجم نت هم بکنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه