شایعه: اپل آبی تیره را جایگزین خاکستری روشن خواهد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شهریورماه امسال اپل از نسل جدید آیفون‌هایش، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی خواهد کرد. بعضی‌ها منتظر رونمایی از یک مدل دیگر، آیفون ۷ پرو هم هستند. اما هنوز چیزی وجود آیفون ۷ پرو را تایید نمی‌کند.
چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که احتمالا اپل رنگ‌ آبی تیره را جایگزین رنگ پرفروش خود –خاکستری روشن- خواهد کرد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، اپل باید با یک رنگ ترکیبی بسیار جذاب به میدان بیاید، در غیر این صورت خیلی‌ها عصبانی می کند. اپل تا کنون به اندازه‌ی کافی ریسک و محبوب‌ترین گزینه‌ی رنگ را حذف کرده. رنگ خاکستری روشن محبوب‌ترین رنگ آیفون بوده است، نه به این خاطر که خنثی است بلکه به خاطر این که بی‌خطرترین انتخاب است.

17168-14406-160609-iPhone-l
همه‌ی عکس‌هایی که تابه حال درز کرده و تمام شایعات در یک چیز با هم مشترک بوده‌اند و آن هم عدم وجود تفاوت در طراحی است. نسل هفتم آیفون‌ها بسیار شبیه به سری ۶ است. اصلاحات ظاهری جزیی مثل پنهان کردن خطوط آنتن روی آن اعمال شده است.
در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان به آن استناد کرد همین شایعات است که البته محبوب‌ترین آن‌ها مبنی بر این است که اپل یک تثبیت‌کننده‌ی نوری روی نسخه‌ی کوچک‌تر آیفون ۷ قرار داده است.
بر اساس گزارش، آیفون ۷ با بقیه‌ی رنگ‌ها –طلایی، رزگلد و نقره‌ای-  عرضه خواهد شد. اگر شما هم از طرفداران آیفون هستید و رنگ مورد علاقه‌تان میان این سه رنگ است احتمالا این گزارش اصلا شما را نگران نکرده؛ اگر هم خواهان رنگ خاکستری آیفون بوده‌اید، شایعات را چندان جدی نگیرید.

منبع: Gsm Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. سام

    وای
    اگر ابی تیره باشه فوق العاده س امیدوارم این شایعه ب واقعیت تبدیل بشه..

  2. Next is Now

    یعنی من درگیر تغییرات آیفون جدیدم اونم بعد از ۳ سال خخخخخخ
    چی شد میگفتید اپل تو سری s هیچ وقت تغییر ظاهری نمیده نکنه آیفون جدیدم ۷S نامگذاری شده ؟!

    1. عبداله رضوی

      عزیزم واسه اینکه از درگیری خلاص بشی زوم کن روی فیچرفون ها…
      اونجوری واست بهتره

  3. علی جوادی

    مهم ترین تغییر بعد از یک سال…همین تغییر رنگ باعث میشه طرفداران اپل بخصوص سپهر فکر کنه گوشی جدید خیلی تغییر کرده و بهتر شده…
    ممنون از خبرتون

    1. sepehr

      داداش سوزنت گیر کرده رو ما ها خخخ بیخیال …. ایفون ۲۰۱۷ طبق گفته خود اپل تغییرات زیادی داره نه این مدل. هرچند s7 هم به نظر من همون s6 فقط ضد اب شده

    2. amir.A

      تغییر مهم امسال سامسونگ چی بوده ؟؟؟

      اگه بگید ممنون میشم…

      1. عبداله رضوی

        هیچی این عزیزان توجه ندارن که تغییر طوفانی سامسونگ(خیال خام) کپی برداری از دیزاین دوسال قبل آیفون(آیفون ۶) و در متریال کپی برداری از حدود ۵ سال پیش اپل(قاب پشت شیشه ای) هستش…
        دم جانی آیو گرم باعث شد برندها روی دیزاین موبایل ها و حتی تبلت هاشون یه تغییری بدن… :-)))))

    3. عليرضا

      تغییر رنگ و خیلی چیزهای دیگه مثل ١ -دوربین دوتایی ٢- حذف جک ٣/۵ میلیمتری صدا ٣- باریکتر شدن گوشی ( قابل توجه سامسونگی ها) ۴- ضد آب بودن ۵- اسپیکر های استریو در دو طرف گوشی ۶- طراحی جدید قاب پشتی گوشی و تغییر شکل نوار آنتن ٧- اضافه کردن کانکتور هوشمند آیپد پرو به آیفون و خیلی موارد دیگه که با معرفی رسمی آیفون تو پاییز متوجه خواهیم شد .

    4. علی

      دستگاه کپیا نظر ندن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه