تبلیغات در اینستاگرام بیشتر می‌شوند

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام تغییرات مهمی را برای پلت‌فرم تبلیغاتی‌اش اعلام کرده است؛ بدین معنی که به زودی شما تبلیغات طولانی‌تر را از منابع مختلف و گسترده‌تر خواهید دید.

اینستاگرام در وب‌سایت رسمی‌اش از تبلیغات ویدیویی طولانی‌تر و گسترده‌تر در این پلت‌فرم خبرداده است.

از این به بعد اینستاگرام به تبلیغات مدت زمان ۳۰ ثانیه را اختصاص می‌دهد که از محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای برای ویدیوها بیشتر است. همچنین با برداشته شدن محدودیت فرمت مربعی برای تصویر، تبلیغات تصویری و ویدیوی می تواند در فرمت لنداسکیپ هم منتشر شود.

علاوه بر این، اینستاگرام فرصت تبلیغات را در اختیار شرکت‌های تجاری متنوعی قرار می‌دهد. شرکت‌های کوچک‌تر از همین ماه می‌توانند حجم تبلیغات در این شبکه را خریداری کنند. از حالا تبلیغات در کشورهایی مثل ایتالیا، اسپانیا، کره‌ی جنوبی، هند و مکزیک ممکن خواهد بود.

همچنین اینستاگرام از محصول پریمیومی به نام «مارکی» (Marquee) خبر داده که می‌تواند در مدت کوتاهی توجه انظار عمومی را جلب کند. در بلاگ اینستاگرام نوشته شده که این محصول برای عرضه‌ی محصولات جدید و اکران فیلم‌های سینمایی ایده‌آل است. تبلیغات ویدیوی کمتر از یک سال پیش به اینستاگرام راه یافتند. اما به نظر می‌رسد شرکت مادر این شبکه‌ی اجتماعی، یعنی فیس‌بوک می‌خواهد استفاده‌ی بیشتری از پتانسیل‌های تبلیغاتی این پلت‌فرم ببرد.

منبع: Instagram

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر حمیدی

    خیلی عالی بود، ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه