تصویر قالب آیفون ۷ هم لو رفت

۴ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این که هر روز و هر لحظه یک تصویر از «آیفون ۷» (iPhone 7) منتشر می‌شود، جای تعجب ندارد. در حالی که تصاویر مختلفی از این گوشی جدید اپل به بیرون درز کرده بودند، عکسی از قالب آن هم لو رفته است. به نظر می‌رسد شرکت‌های چینی که در حال ساخت پرچم‌دار جدید اپل هستند، از هر فرصتی برای لو دادن قسمت‌های جدید این گوشی استفاده می‌کنند.

با نگاهی به این عکس، متوجه خواهید شد که ظاهر آن شبیه به همان عکس‌هایی است که تا این لحظه از آیفون جدید لو رفته است. محل قرار گرفتن دوربین در این قالب مشخص شده و جای یک لنز عجیب و غریب هم روی آن به چشم می‌خورد. همچنین به نظر می‌رسد که مکانی هم برای Smart Connector ها در نظر گرفته شده است. تا این لحظه شایعات زیادی منتشر شده‌اند که به وجود Smart Connector روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اشاره می‌کنند. البته برخی دیگر از شایعات هم وجود چنین چیزی را رد می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که تصاویر لو رفته از آیفون جدید شرکت اپل تا چه میزان به واقعیت نزدیک هستند؛ اما با توجه به تصاویری که در سال‌های گذشته از آیفون‌های قبلی لو رفته و تفاوتی با مدل‌های نهایی نداشتند، بعید نیست که این عکس‌ها هم مربوط به طرح نهایی آیفون ۷ باشند.

به هر حال هر چقدر به زمان معرفی این گوشی در شهریور ماه نزدیک‌تر شویم، شایعات بیشتری هم از این محصول منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی جوادی

    چقدر زشته محصول نهاییش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه