شایعه: آیفون ۷ اسمارت کانکتور دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید آیپد پرو، کانکتور جدیدی به اسم Smart Connector است. در حالی که قبلا می‌توانستید با استفاده از بلوتوث یا درگاه لایتنینگ، لوازم جانبی مختلف را به دستگاه‌های اپل متصل کنید، Smart Connector راه ساده‌تر و سریع‌تری برای اتصال دستگاه‌های مختلف است. این طور که به نظر می‌رسد، آیپد پرو تنها محصول اپل نخواهد بود که از رابط Smart Connector استفاده می‌کند.

ظاهرا اپل Smart Connector آیفون ۷ را در پشت‌اش قرار خواهد داد.

بر اساس گزارش جدیدی که وب‌سایت Mac Otakara منتشر کرده است، آیفون ۷ از کانکتور جدید Smart Connector استفاده خواهد کرد. طبق این گزارش، اپل Smart Connector آیفون ۷ را در پشت‌اش قرار خواهد داد. با اینکه قرار گرفتن این کانکتور در پشت آیفون ۷ کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما اگر به اپل‌واچ نگاه بکنیم، می‌توانیم ایده‌هایی از برنامه‌ی اپل بگیریم. برای مثال ممکن است اپل ساخت یک داک یا استند را برای آیفون ۷ در ذهن داشته باشد.

Smart-Keyboard-iPad-Pro

این شایعه‌ی جدید، در کنار اشاره به Smart Connector، از ضخامت آیفون ۷ هم صحبت کرده است. این طور که به نظر می‌رسد، برخلاف شایعات قبلی، آیفون ۷ ضخامت کمتری در مقایسه با آیفون‌های قبلی نخواهد داشت. شایعات قبلی گفته‌اند که اپل می‌خواهد جک هدفون را حذف کند تا بتواند از ضخامت گوشی بکاهد.

با تمام این اوصاف، به هر دو خبر به عنوان یک شایعه نگاه می‌کنیم و تا انتشار اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن‌ها، فعلا نتیجه‌گیری نمی‌کنیم.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه