[ویدیو] نگاه نزدیک به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چهار شنبه شب شرکت اپل با معرفی دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس سر و صدای زیاد به راه انداخت. پرچم‌دارهای جدید این شرکت در حالی که ظاهری همانند مدل‌های دو سال پیش دارند با یکسری تغییرات  هم مواجه بوده‌اند. اولین تغییر مهم ضد آب شدن این دو تلفن همراه هوشمند است. اتفاقی که پس از سال‌ها رخ داد و اپل سرانجام دو گوشی ضد آب راهی بازار کرد. دومین تغییر هم حذف جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا از روی این دو تلفن همراه هوشمند است. شرکت اپل هدست‌های جدیدی با پورت لایتنیگ برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس عرضه کرده  و در کنار آن‌ها هدست‌های بی‌سیم هم معرفی شدند.

البته مهمترین تغییر آیفون‌های جدید را در آیفون ۷ پلاس مشاهده خواهید کرد. این گوشی دوربین دوتایی دارد و این موضوع باعث شده که کاربران به زوم دسترسی داشته باشند و بتوانند کارهای مختلفی انجام دهند. شاید همین دوربین جدید برگ‌‌برنده‌ی اپل برای آیفون‌های جدید باشد.

با این حال در ویدیویی که در ادامه‌ی این مطلب قرار گرفته می‌توانید با ویژگی های جدید این گوشی‌ها آشنا شوید و روند کارکردن با آن‌ها را از نزدیک ببنید. این ویدیو را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. علی

    عااالیه فردا میرم بخرم
    خوشم اومد بام
    اس ۷ رو بفروشم برم ایفون ۷ بخرم

  2. گلناز

    ممنون میشم ویدیو ها رو مثل قسمت دیجیکالا تی وی با حجم های مختلف قرار بدید

  3. رضا

    ان روزی که هواوی وجود نداشت لمس سه بعدی روی تارک پد های مک بوک لمس سه بعدی بود و این اختراع برای اپل ثبت شده و شرکت دیگه نمی تواند از روشش استفاده کند . همون طور که برای تولید خمیده به روش سامسونگ کسی نمی تواند تقلید کند. لمس سه بعدی هواوی چرته

  4. پوریا مسجدی

    کاشکی قدرت خریدشو داشتم
    ولی زمانی قدرت خرید ایفون ۷رو پیدا میکنم که اپل ایفون ۱۰ رو هم معرفی کرده متاسفانه
    خوش بحال اونایی که میتونن بخرن

    1. فرح

      انشالله با تلاش روزی اونقدر ثروتمند میشی که ایفون برات جزیی ترین و کم ارزش ترین چیزها باشه

  5. ابوالفضل عظیمی

    با سلام. دوست عزیز لمس سه بعدی نواری اپل نیست بلکه نواوری شرکت هواوی هستش و اولین بار در گوشی هواوی میت اس شاهد اون بودیم بعد اپل اونو دزدید و در گوشی ایفون۶اس گذاشت و سه ساعت راجب اون توضیح داد و اونو به عنوان یه نواری از طرف خودش ثبت کرد که این کار اپل عمالا دزدی حساب میشه!!!!

    1. محمدرضا

      خخخخخخخخخخخخخخخخ حرفی ندارم

  6. محمد

    تو جی ۵ یه زره طول میکشه تا دوربینا عوض شه
    ولی این تو آیفون خیلی خوب شده

  7. sina

    انصافا موافق این موضوع هستم که نو آوری در اپل کم شده ولی باید بهشون حق داد چون به مرور اضافه کردن ویژگی های عجیب و جذاب خیلی سخت میشه حتی با این اوصاف لمس سه بعدی هم داده که شاید انچنان بزرگ نباشه ولی کسایی که باهاش کار کردن میدونن چقد کاربردی و لذت بخشه .
    از طرفی وقتی طرفدارای سامسونگ میگن اپل نواوری نداره داره درجا میزنه میخوام بدونم سامسونگ نه تنها در این چند سال بلکه در کل تاریخش چه نوآوری داشته ؟خدمات اپل به دنیای تکنولوژی قابل قیاس با تاریخ سامسونگ نیست.
    اگر انفجار نو آوریه پس حق با شماست

  8. پرهام۹۴۰

    واقعا بین دورنگ سیاهش ادم میمونه کودوم رو برداره ????????????اخه هردو تا شون کلاس دارن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه