پیتر جکسون با Mortal Engine بازمی‌گردد؛ تیزر کوتاه فیلم را ببینید

۲۸ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیلم موتورهای مرگبار

«پیتر جکسون»، کارگردان سه‌گانه‌ی بزرگ «ارباب حلقه‌ها» و کارگردان فیلم‌هایی مثل هابیت و کینک کونگ، تهیه کنندگی مجموعه‌ی بزرگ دیگری را برعهده گرفته است. پیتر جکسون و تیم سازنده‌ی ارباب حلقه‌ها، می‌خواهند یکی از رمان‌های بزرگ علمی-تخیلی را به صورت سینمایی بازسازی کنند. فیلم Mortal Engines قرار است یک ماجراجویی علمی-تخیلی بزرگ باشد. اولین تیزر این فیلم منتشر شده است.

قرار است Mortal Engines در دسامبر سال ۲۰۱۸ اکران شود.

رمان Mortal Engines، اولین کتاب مجموعه‌ای چهار جلدی است که به همین نام شناخته می‌شود. این رمان و چهار کتاب بعدی آن را «فیلیپ ریو» (Philip Reeve) نوشته است. این کتاب‌ها قصه‌ی دنیایی پساآخرالزمانی را تعریف می‌کنند که در آن، شهرها روی زمین حرکت و با یکدیگر به خاطر منابع باقی مانده روی زمین، مبارزه می‌کنند.

شرکت فیلم‌سازی یونیورسال قصه‌ی فیلم Mortal Engines را کمی توضیح داده است:

فیلم Mortal Engines

«هزاران سال پس از نابودی تمدن، نحوه‌ی زندگی انسان تغییر و تکامل پیدا کرده است. شهرهای عظیم روی زمین حرکت می‌کنند. شهرهای بزرگ، به شهرهای کوچکتر حمله می‌کنند. «تام نتسورثی» که در بخش پایین شهر بزرگ لندن زندگی می‌کند، به یک فراری برخورد می‌کند و مجبور می‌شود برای بقای خودش مبارزه کند.»

پیتر جکسون، فرن والش و فیلیپا بوینز فیلم‌نامه‌ی Mortal Engines را نوشته‌اند. جکسون تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد. «کریستین ریورز»، طراح جلوه‌های ویژه‌ی فیلم‌های پیتر جکسون هم کارگردنی Mortal Engines را برعهده گرفته است.

قرار است Mortal Engines در دسامبر سال ۲۰۱۸ اکران شود.

می‌توانید تیزر کوتاه این فیلم را در ادامه ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Den of Geek

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    چه راز آلود !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه