پاورقی دنباله‌دار کتاب «دنیای علی‌بابا»

۱۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

“جف بزوس که خودش پدر تجارت الکترونیک است، مشتاق آموختن از علی‌بابا است.”

این روزها مجموعه‌ی علی بابا و شخص «جک ما»، موسس این فروشگاه اینترنتی در میان علاقمندان به حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری اطلاعات حسابی طرفدار دارند. به‌همین خاطر هم تصمیم گرفتیم ادامه‌ی مجموعه پاورقی‌های دنباله‌دار رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ را به کتاب «دنیای علی‌بابا»، نوشته‌ی «پورتر اریسمن»، یکی از موسسان فروشگاه اینترنتی علی‌بابا، اختصاص بدهیم.

اگر پیش از این هم اهل مطالعه‌‎ی پاورقی‌های دنباله‌دار دیجی‌کالا مگ بوده‌اید، به احتمال بسیار قوی مجموعه‌ی «امپراطوری اپ»، «زندگی‌نامه‌ی ایلان ماسک» و «عرضه» را مطالعه کرده‌اید. در پاورقی دنباله‌دار امپراطوری اپ به زبان ساده درباره‌ی راه و روش طراحی و تولید اپلیکیشن برای‌تان گفتیم. با تعریف قصه‌ی زندگی پر رمز و راز ایلان ماسک، مردی که می‌خواهد یک تنه امکان سفر به فضا را برای همه فراهم کند هم برای آن‌هایی که مدام ایده‌های عجیب در ذهن‌شان می‌پرورانند، موضوعاتی جذاب طرح کردیم. «عرضه» هم به طور مفصل به کسب و کارهای اینترنتی و راه موفقیت آن‌ها می‌پردازد. اما حالا نوبت به «دنیای علی‌بابا» رسیده است.

دنیای علی‌بابا داستان یک معلم مدرسه و هفده نفر از دوستانش است که در کمال گمنامی برخاستند و بر موانع عظیم فائق آمدند تا در حوزه تجارت الکترونیک تیم پرقدرتی را بنا کنند که اکنون در حال دگرگون‌کردن تجارت جهانی است.

کتاب دنیای علی‌بابا ۱۴ بخش دارد و مثل سه پاورقی دنباله‌دار قبلی، هر روز یک قسمت از آن منتشر خواهد شد. البته به‌خاطر طولانی بودن کتاب این بار هم فصل‌های کتاب به چندین بخش تقسیم شده است. قسمت نخست از پاورقی دنباله‌دار دنیای علی‌بابا از روز چهارشنبه ۱فروردین ماه منتشر خواهد شد. پس هر روز به دیجی‌کالا مگ و این صفحه سربزنید و قسمت جدید این کتاب جذاب را مطالعه کنید. با همراهی این پاورقی دنباله‌دار جزو اولین کسانی خواهید بود که کتاب دنیای علی‌بابا را به زبان فارسی مطالعه کرده‌اند.

کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما کتاب دنیای علی بابا-زندگینامه جک ما

کتاب دنیای علی بابا - زندگینامه جک ما

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar علی کوشا

    سلام
    می خواستم بدونم که پاورقی دنیای بابا علی کتابش چاپ میشه مثل پاورقی امپراطوری اپ که کتابش چاپ شد ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar میرشاهی

      سلام
      من هم می خواستم بدونم که واقعا کتابش چاپ میشه که منتظر چاپش بمونیم یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ از تیم دیجی کالا مگ خواهش می کنم لطفا در مورد چاپ کتاب دنیای علی بابا بگید.

    2. Avatar آروین شجاعی

      سلام و خسته نباشید به تیم دیجی کالا مگ
      برای من سوالی پیش اومده که می خواستم بدونم که کتاب دنیای علی بابا چاپ خواهد شد یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    3. Avatar سعید

      مطلب خوبیه و اگر میشد که کتابش چاپ بشه خوبه تیم دیجی کالا مگ اگر لطف کنید و بگید که کی کتابش چاپ می شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    4. Avatar یونس

      سلام
      اگه امکان دارد نسخه چاپی این پاورقی ررو منتشر کنید واقعا مطلب جذاب و مفیدی است

    5. Avatar شیوا

      سلام
      اگه میشد کتاب دنیای علی بابا چاپ بشه واقعا خوبه چون من مجبورم برای خوندن این پاورقی صفحاتش رو تک تک پرینت بگیرم اگه امکانش برای تیم دیجی کالا مگ هست کتاب این پاورقی رو چاپ کنه و از این که زحمت ترجه ها را می کشید ممنون

    6. Avatar مسعود

      سلام
      سوالی برام پیش اومده اینه که امکان داره کتاب دنیای علی بابا چاپ بشه ؟؟؟؟ چون واقعا دوست دارم نسخه چاپی این پاورقی رو داشته باشم از تیم دیجی کالا مگ خواهش می کنم اگر امکان چاپ این مجموعه داره لطفا بگویید که این پاورقی چاپ می شود یا خیر ؟؟؟؟؟

  2. Avatar امین

    فوق العاده است !
    واقعا دیجی کالا جز معدود برندهایی در ایران محسوب میشه که داره کانتنت مارکتینگ رو در بالاترین سطحش انجام میده!
    براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

  3. Avatar سپهر

    سلام چرا پاورقی ها را برای دانلود قرار نمی دهید .

    1. Avatar حمید

      بر ا اینکه زحمت بکشیم سربزنیم به سایت آمار و گوگل و رنک سایت بره بالا :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه