آیفون ۷ آتش‌سوزی به راه انداخت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا گوشی‌های هوشمند هم در دنیای خودشان مکتب‌های منحرفی به راه انداخته‌اند که تبلغ شهادت و بهشت می‌کند. این طور که به نظر می‌رسد، بهشت گوشی‌های هوشمند قرار است بزودی دیگر جا نداشته باشد. آن همه قضایای Galaxy Note 7 و انفجار دیگر گوشی ها به کنار، یک iPhone 7 هم به تازگی خودش را منفجر کرده است.

یک آیفون ۷ خودرویی را به آتش کشانده است.

شاید به موضوع انفجار Galaxy Note 7 نگاه کنیم و برای سامسونگ افسوس بخوریم، یا اینکه ناراحت شویم که نمی‌توانیم یکی از این گوشی‌ها را بخریم. با این حال، پس از مشکلات فبلت جدید سامسونگ، همه‌ی افراد چشم‌شان را به اپل دوخته‌اند و منتظرند تا در حرکت‌های اپل و آیفون، خوراکی برای دعواهای خود و طرفداری از گوشی‌شان پیدا کنند.

iPhone-7-catches-fire-burns-a-car (2)

با تمام این اوصاف، در هر سمت دعوا که قرار داشته باشید، بد نیست بدانید که یک iPhone 7 هم آتش گرفته است. «مت جونز»، یک هفته‌ی پیش آیفون ۷ خود را خریده بود. او گوشی‌اش را در خودروی‌اش و زیر لباس‌های خود قرار داده بود. جونز خودروی‌اش را برای مدتی ترک می‌کند و زمانی که باز می‌گردد، می‌بیند که دو سیاه از ماشین‌اش بلند می‌شود. آیفون ۷ او آتش گرفته بود و در پی این آتش‌سوزی، لباس‌ها و بخش زیادی از داخل ماشین او سوخته است.

iphone-7-catches-fire-burns-a-car-1

مت جونز می‌گوید که گوشی‌اش در هفته‌ی گذشته به هیچ صورتی ضربه نخورده و او فقط از شارژر اصلی اپل که به همراه گوشی‌اش ارایه شده بود، استفاده کرده است.

اولین بار نیست که یک iPhone 7 آتش می‌گیرد. در اولین آتش‌سوزی آیفون ۷، گوشی ضربه خورده بود و باعث شده بود تا باتری منفجر شود.

iphone-7-catches-fire-burns-a-car-3

این طور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های هوشمند قرار نیست امنیت جانی برای‌تان باقی بگذارند. پیشنهاد می‌کنیم بروید یک Nintendo Switch بخرید و به جای کلنجار رفتن با گوشی‌ها، ۲۴ ساعته اسکایریم و زلدا بازی کنید؛ مطمئن باشید زندگی‌تان زیباتر می‌شود.

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹۴ دیدگاه
  1. علی

    فقط بلک بری
    من خودم طرفدار سامسونگ هستم ولی خاص ترین و بی ریاترین تو تمام گوشی ها بلک بری هست.
    چرا اپل و سامسونگ اینجوری نیستن؟؟؟
    هوآوی و سونی و ال‌جی‌ و شیائومی‌ و اچ‌تی‌سی‌ و….. جزء برندهای‌ خوب هستن ولی رقابتی که بین این دو گوشی‌ هس بین این چند برند نیس‌ و باید دید که روال کار اینطوریه و حتی اگه سامسونگ و اپل گوشی هایی بسازند که کمترین امکانات رو داشته باشه که ممکن نیس کمترین امکانات رو داشته باشه ولی بازهم طرف‌دارای‌ های‌ خودش‌ رو‌ داره.
    تنها چیزی که میشه گفت باید این شرکت‌های عظیم نباید به فکر سود خود باشن باید مثل برندهای نیمه‌خوب به فکر مردم باشند و گوشی هایی منحصر‌به‌فرد و مقرون‌به‌صرفه تولید‌ کنند‌ تا مردم از عملکرد این شرکت‌ها راضی باشند.

  2. مهدی

    خیلی بده که توی قرن ۲۱ام هنوز که هنوزه مردم نمیدونن که باید سیب رو بزارن توی یخچال تا تازه بمونه !!! طرف رفته سیب رو گذاشته توی خودرو و پیش خودش فک نمیکنه که ممکنه کرم بزنه یا ورپلاسیده شه و یا حتی در نهایت بترکه … بیا اینم عاقبت عدم نگهداری صحیح سیب !

  3. عباس

    من نه کاری به سامسونگ دارم نه اپل ولی خب حدعقل سامسونگ به مشتریاش احترام گذاشت ولی اپل چی این یعنی بی اهمیت بودن شرکت اپل نسبت به مشتریاش و این خیلی بده

    1. Ahmad

      الان از کجا فهمیدی اپل احترام نزاشته دوما این دومین انفجار بود اولی که در اثر ضربه بود این هم هنوز معلوم نیست ۱۵۰ تاش که نترکیده که بخواد ابراز پشیمانی کنه

      1. Mohammad

        اها…ینی الان هر کی apple 7 بگیره باید حواس باشه یه وقت نخوره زمین که نترکه…اگرم خورد زمین سری بپره روش که ترکشش به بقیه اسیب نزنه.

        /:

      2. Ahmad

        ضربه باید باطری رو سوراخ کونه اگه یکم اطلاعات داشتید می دونستید باطری لیتیومی به محض سوراخ شدن و هوا رسیدن منفجر میشه

  4. مهدی

    تا چند روز آینده شرکت ال جی پرچمدار جدیدش v20 را بیرون می ده و احتمالاً تا چند هفته ی دیگه شاهد پخش عکس و فیلمهایی از آتش گرفتن این گوشی خواهیم بود.کلاً بدعت بدی به راه افتاده.تعجبی هم نداره در حال حاضر رقابت در بازار اسمارت فون بسیار شدید شده و شرکتهای بزرگ گوشی موبایل سعی می کنن به هر طریقی به یکدیگر ضربه بزنند، منظورم فقط آتش زدن اسمارت فون برندهای رقیب نیست بلکه دعواهای حقوقی و گرفتن غرامت و خسارت و …
    کی باور میکنه که مثلاً باتری یک گوشی میان رده یا حتی پایین رده از یک پرچمدار بهتر و ایمن تره.

  5. Ahmad

    خیلی عجیبه ۱ چرا گوشیو با خودش نبرده ۲ اگه مدت زمان کوتاهی رفته و برگشته رو چه حسابی دقیق تو اوز زمان آتیش گرفته کل دنیا میدونن این قضیه ساختگیه چون اصلا هیچ جا چیزی در موردش ننوشتن و نمیگن

  6. Ahmad

    کلا ساختیگه به چند دلیل ۱ باطری گوشی چرا تقریبا سالمه تو آتش سوزی باید منفجر بشه ۲ منبع رو همه خوب میشناسیم که طرف کی هست ۳ چرا فقط ۲ تا عکس اونم به این گزاشتم حداقل چنتا عکس از کل ماشین محل سوختگی میزاشتن نمیگم کار سامسونگه چون سامی خیلی بزرگ تر از این حرفاس که این کارو بکنه ولی هستند کسایی که از این کار سود ببرن

  7. حامد

    فقط سونی .. اسمش همه برندا رو می ارزه… اصالت ژاپنی

  8. مهدی

    حالا سامسونگ شارژ سریع و وایرلس داشته، این دیگه چرا؟؟؟!

  9. Ahmad

    الان دیگه این قضیه خز شدهاحتمال ۹۹% ساختگیه چون من خودم ایپدم تو ماشین ظهر دماش تا ۷۰ درجه رسید وقتی امدم برشدارم هشدار داد دما زیاده اتفاقی نیفتاد اینم خدا میدونه زیه لباس چی گزشته

    1. علی

      تو هفتاد درجه تراشه میسوزه داداش

    2. مهدی

      داداش مگه شما توی کویر زندگی میکنی ؟!

    3. محمدعلی

      چطور موبایل هفتاد درجه گرفتی دستت و دستت نسوخت
      راسی چطور هفتاد درجه را اندازه گیری کردی؟

      1. Ahmad

        تو خوزستان دما امسال ۴۵ درجه بود و آیپد تو کاور پلاستیکی جوری بود که دیگه از کاور نتونستم استفاده کنم دما ۷۰ درجه هم از اونجایی که دستم سوخت گفتم چون زیره این دما دست نمی سوزه در زمن شما یک تیکه فلز بزار زیره نور آفتاب ببین نیاز نیست تو بیابان باشی.بعدش حرور ۵مین گرفتم زیره کولر خنک شد ولی راستشو بخوایی بعدش پرش داره یکمم سرعتش کم شده ولی منفحر نشد.

      2. تارا

        واقعا خوزستان همینجوری گرم هست شمایی ک شهرای خوش ابو هوا هستید نمیتونید درک کنید البته نمیدونم کجا زندگی میکنیدا ولی بدونید طرفای ما ب ۷۰درجه هم میرسه

  10. فرهاد

    من دو هفتس ۷plus دارم قبل از اون سه تا گوشی اپل دیگه داشتم.
    قبلی ها مثل ۶s موقع انجام بازی های سنگین یکم داغ میشد ولی ۷plus حتی موقع شارژ زمانی که بازی یا پروسه سنگین رو گوشیه اصلا داغ نمیشه.در ضمن صدایی هم ازش بیرون نیومد.
    از دستمم خورده زمین
    عجیبه این اخبار و خوب سایتارو هم پر بازدید میکنه، مگه نه؟
    انصافا به نظرم گوشی بهتری بوده نسبت به تولیدای قبلی اپل
    سامسونگ رو نمیدونم شاید شایعه باشه چون خودش هنوز علت انفجار رو پیدا نکرده، اگه چیزی بود تا الان باید پیدا میشد.
    در مورد اپل هم که باتری با همون مواد اولیه و طراحی پاور همونه فقط حجم باتری تغییر کرده تا اونجایی که توی سایت های مختلف خوندم و همین باتری ها با ظرفیت متفاوت توی محصولات دیگه اپل قرار میگیره.
    به هر حال امیدوارم آتیش نگیره وقتی دارم با تلفن حرف میزنم.
    چند تا دیگه هم بسوزه اپل عذر خواهی میکنه نگران معذرت خواهی نباشن دیگران

  11. BisMark

    از کجا معلوم که اصلا آیفون و یا آیفون ۷ هست؟
    تو اون عکس که ماشین صندلی هاش خراب شده گوشی کجاس ؟ الکی ۴تا عکس رو کنار هم گذاشتن و ادعا های الکی میکنن و هنوزم توسط اپل تایید نشده.
    و اینکه اون ۱۲ – ۱۳ میلیون گوشی نوت که توی آمریکا و کره جنوبی!! آتش گرفتن کجا و این یک مورد و اون ۲تا دیگه که توی حمل دچار مشکل شدن کجا. شما حساب کن درصد آتش سوزی نت۷ چند میلیون برابر اپله ؟
    و اینکه اگه حقیقت داشته باشه و یه کمپانی خواسته باشه اپل رو بدنام کنه آتش زدن یه ماشین هزینه ای نیست واسش.
    یه بنده خدایی هم گفت اپل سابقه آتش سوزی داشته. توی آیفون ۶. دقیقا به جز چند موردی که بعد از جریان نت۷ خبرش رسید دیگه کی آتش گرفته؟ سامسونگ اس۳ توی همین ایران چندین موردش آتش میگرفت. اس۴ هم همینطور. خیلی داغ میکرد. اینم نت ۷اش.

    1. محمد

      مرد مومن اینجا واسه شما ۴ تا عکس میذارن. اونجا سر صحنه حادثه ملت بودن دیدن دیگه. اینجا چجوری قراره واسه شما ثانیه به ثانیه حادثه رو عکس کنن؟

  12. امیرعباس

    چطور بود نوت ۷ آتش میگرفت کسی چیزش نمایش نمایش نمایش نمی شد معلومه این واقعیع دیه نوت ها همشون تو فضای باز میگفتن اتیش می گیره همه ی آتش سوزی ها هم تو کشورای معروف بود خود سامی هم نتونست صحنه رو بازسازی کنه الان که ایفون زندگی یارو رو اتیش زده می گید میخواستن بدنامش کنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه