بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان مشخص شد

۲۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ماندالورین

«پدرو پاسکال» (Pedro Pascal) قرار است بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی «ماندالورین» (Mandalorian) را به عهده بگیرد.

پیش از این خبردار شده بودیم که دیزنی برای سرویس استریم جدید خود در حال تولید یک مجموعه تلویزیونی به نام ماندالورین است. ماندالورین در جهان جنگ ستارگان ساخته می‌شود. از نظر ترتیب وقایع، ماجراهای مجموعه ماندولورین پس از وقایع فیلم «بازگشت جدای» (Return of the Jedi) و پیش از وقایع فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) اتفاق می‌افتند.

پدرو پاسکال بازیگر شیلیایی آمریکایی قرار است نقش اصلی مجموعه تلویزیونی ماندالورین را به عهده بگیرد. پاسکال پیش از این در سال ۲۰۱۴ در مجموعه بازی تاج‌وتخت به ایفای نقش پرداخته بود.

در حالی که از حضور جان فاورو کارگردان فیلم‌هایی چون «مرد آهنی» (Iron Man) و «کتاب جنگل» (The Jungle Book)  به عنوان نویسنده کل مجموعه و یکی از تهیه‌کنندگان آن با خبر شده بودیم و اطلاعاتی هم درباره کارگردان‌ها به گوش‌مان رسیده بود اما از شخصیت اصلی مجموعه جدید جهان جنگ ستارگان خبری نداشتیم.

مدتی پیش گفته شد که تولید ماندالورین آغاز شده و به‌زودی شاهد افزوده‌شدن شخصیت اصلی به اثر خواهیم بود. حال بالاخره مشخص شده است که پدرو پاسکال بازیگر شیلیایی آمریکایی قرار است نقش اصلی مجموعه تلویزیونی ماندالورین را به عهده بگیرد. پاسکال پیش از این در سال ۲۰۱۴ در مجموعه بازی تاج‌وتخت به ایفای نقش پرداخته بود.

با این وجود حضور او در مجموعه نارکس از سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ به عنوان یکی از نقش‌های اصلی او را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

در حال حاضر اطلاعات و جزییات دقیقی درباره فیلم‌نامه در دسترس نیست اما گفته می‌شود احتمالا عناصر ژانر وسترن در سریال به چشم می‌خورد.

چنان که اشاره شد درباره کارگردان‌هایی که قرار است در ساخت این مجموعه تلویزیونی جدید دیزنی مشارکت کنند هم اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. تا اینجای کار می‌دانیم که دیو فیلونی کارگردان مجموعه تلویزیونی «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» (Star Wars: The Clone Wars) قرار است قسمت اول مجموعه را بسازد. تایکا وایتیتی کارگردان فیلم سینمایی « ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok)، برایس دالاس هاوارد بازیگر فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) که به کارگردانی هم روی آورده در کنار ریک فامویوا و دبورا چو از دیگر کارگردان‌های  ماندالورین خواهند بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه