تاریخ عرضه توم‌ریدر جدید لو رفت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقت پیش اطلاعاتی از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «توم‌ریدر» (Tomb Raider) به بیرون درز کرد. در آن اطلاعات گفته شد که قسمت جدید با نام Shadow of the Tomb Raider یا سایه توم‌ریدر راهی بازار می‌شود.

 

توم‌ریدر جدید در اوایل سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود.

امروز اطلاعات جدیدی از این بازی به بیرون درز کرد که به تاریخ عرضه احتمالی آن اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ یا بین دی تا اسفند سال ۹۶ راهی بازار می‌شود.

قبلا شایعه شده بود که کار ساخت این بازی را استودیوی Eidos Montreal انجام می‌دهد که قبلا بازی‌هایی مثل Deus Ex: Mankind Divided و Thief را ساخته بود. استودیوی Crystal Dynamics هم که در گذشته قسمت‌های قبلی توم‌ریدر را ساخته بود در حال ساخت یک بازی جدید براساس ابر قهرمان‌ها و شخصیت‌های Avengers است.

در خبری که امروز از Shadow of the Tomb Raider به بیرون درز کرد مشخص شده که این بازی در نمایشگاه E3 2017 حضور ندارد و مشخص نیست که در چه زمانی نشان داده می‌شود. البته امیدواریم که این خبر صحت نداشته باشد تا بتوانیم این بازی را در E3 امسال ببینیم.

 

منبع: PSU
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حسین

    ازاین سری جدید Tomb Raider این قسمت دومش واقعا بدرد نخور بودش…قسمت اول خیلی عالی بود .امیدوارم قسمت سوم ی چیز خوب از اب دربیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه