به مناسبت تولد دیجی‌کالا، ۲ روز با «جشنواره‌ی فروش ۹ شگفت‌انگیز»

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی و آنلاین در خاورمیانه در نظر دارد به مناسبت نهمین سال تولدش، «جشنواره‌ی فروش ۹ شگفت انگیز» را برگزار کند.

در «جشنواره‌ی فروش ۹ شگفت‌انگیز» پر‌شور‌تر از برنامه‌های گذشته، فروش ویژه‌ای برای مشتریان همیشگی و همراهان دیجی‌کالا در نظر گرفته شده است.

در این جشنواره بیش از ۱۰۰۰ محصول متنوع در معرض ارائه، نقد و بررسی و فروش قرار خواهد گرفت. این جشنواره از ۱۰ صبح دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد و طی این مدت، هر ۲ ساعت، ۱۰ محصول شگفت‌انگیز متفاوت و ۵ محصول منتخب با تخفیف های استثنایی به فروش خواهد رسید.

همچنین در قالب «جشنواره‌ی فروش ۹ شگفت انگیز» یک گروه محصولی جدید به خانواده محصولات دیجی‌کالا خواهد پیوست. به این ترتیب همزمان با فروش انواع لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک، فروش انواع تجهیزات نور و روشنایی به محصولات گذشته افزوده خواهد شد.

تنوع بیش از ۱۰۰۰ محصول متفاوت، به مشتریان این امکان را می دهد تا جهت خرید اینترنتی، حق بهترین انتخاب را برای خود قائل باشند. این تنوع و حق انتخاب برای مشتری، قطعا در راستای اعتقاد دیجی‌کالا به سه اصل «ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا» میسر شده است.

‌منبع: دیجی‌کالا

دیدگاه شما

۸۸ دیدگاه
  1. Alirezaemrah

    دجی کالا من از مشتری های قدیمی سیستم شماهستم خیلی از وسایل زندگیمو مخصوصا لوازم برقی و دیجیتال رو ازشما خریدم ولی به تازگی واقعا قیمت هاتون برعکس گذشته که واقعاحتی زیره قیمت بازاربود خیلی بالاترازقیمت بازار شده و من که واقعا ۱زمانی تمامی سفارشات مشتری هامو ازشما تهیه میکردم حتی ۱خریدم نمیکنم چون واقعا قیمت هاتون بالاست نصبت به بازار
    لطفا تو این سالگرد پیگیری کنید و مارو مجددا به جمع مشتری های ثابت خودتون برگردونید

    دکترعلیرضاغفورطرقی

    1. اینیستا

      جناب دکتر!!!
      کلمه”نسبت به بازار” رو اشتباه نوشتید…
      البته ببخشید اگه ایراد املاییتون رو گرفتم. !

      (من یک دیپلمه هستم)

      1. حمیده

        سلام دوستان . من البته نه چندان قدیمی ولیکن رفقا و خانواده ام از مشتریان قدیمی دیجی کالا هستند و من از طریق دوستام بیشتر از دیجی خرید کردم تا الان که خودم مشتریش هستم. البته واقعا دیجی کالا یه دونه ای حرف نداری ولیکن منم تا حدودی با نظر آقای علیرضا غفوری موافقم البته در مورد همه کالاها اینجوری نیست – رقابته دیگه پیش میاد 🙂
        ولی دیجی کالا حقیقتا از بین تمام فروشگاههای اینترنتی فعلی از نظر من یه سرو گردن بالاتره فوق العاده ای دیجی جان 🙂

        داداش اینیستا!! حالا شما غلط دیکته نگیر ینی اینقدر مهم بوووووود ؟؟؟ دانشممند اغماض بفرما اشتباه شده دیگه!!!

    2. گلبرگ

      زیره قیمت ….. !!!!!!!
      اینو به حرمت اون دکتر ی که آخر نوشتین گفتم

      من یک لیسانس هستم

    3. مهرداد

      وقتی دکترا!قاعد نوشتاری رو رعایت نکنن وای به حال بی سواد و دیپلمه و …
      من لیسانس دارم

  2. محمد

    باسلام . اگه به همین مناسبت هزینه ارسالش رو هم رایگان میکردن دیگه عالی میشد . سری قبل که ما موفق به استفاده از این بند که روز هوای پاک بود نشدیم .

  3. محمود

    لطفا پاوربانکم بزارید . چند تا میخوام بخرم . ممنون

  4. مصطفی

    لطفا دیجی کالا اکسپرس رو برای شهر کوت عبدالله هم اجرا کنید این شهر جز اهواز بودن دوساله جداشون کردن و هیچی به هیچی از دیجی کالا اکسپرس محروم شدیم

  5. محمد

    سلام.
    مرسی از دیجی کالا.
    ی سوال ، برای نهایی کردن محصول چقدر وقت داریم???یعنی هر دو ساعت دو ساعت باید خرید رو نهایی کنیم و پول رو پرداخت کنیم و تحویل بگیریم یا تو این دو روز جشنواره میتونیم خریدهامون رو انجام بدیم و آخرین لحظات خرید رو نهایی کنیم؟!؟!

    1. مهسا

      آره واسه منم سواله

  6. فاطمه

    سلام و وقت بخیر.
    و من برای بار چندم خواهش می کنم که حتماً کتابخوان آمازون کیندل Voyage رو (به همراه مدل های دیگه حتی) توی این طرح های خوبتون، در فروش شگفت انگیز قرار بدین تا در کاری فرهنگی سهیم بوده باشین. نمی دونم چرا امید دارم که یه روزی ممکنه درخواست من رو ببینین و بهش- برای یک بار هم که شده – عمل کنین. با این کارتون دل یه عده کتابخون و دانشجو رو شاد می کنین؛ خب چرا آخه این کار رو نمی کنین؟! شما که همیشه در کارهای فرهنگی پیشقدم بودین!
    من حتی درخواست کد تخفیف (از نوع حسابی اش) رو برای کتاب دارم؛ که البته جدای از این طرح میشه، ولی خب اینجا هم نوشتم تا شاید کتاب دوستان عزیزی پیدا بشن که روی این کامنت نظر مثبت خودشون رو اعلام کنن.
    پیشاپیش سپاس!

    1. کتاب دوست

      کاملا موافقم با ایشون.

  7. سهیل

    ممنون از احترامی که به مشتریان خود می گذارید، بی شک بزرگترین سرمایه دیجی کالا اعتماد مردم است. به طوریکه بعضا حتی با یکبار خریداز دیجی دیگر حاضر نیستند از جای دیگری خرید کنند. خود من به شخصه اگر کالایی مثل خودرو هم برای فروش بذارید قطعا خرید از شما را به سایر شبکه های فروش ترجیح میدهم.
    با آرزوی موفقیت برای شما

  8. سهیل

    از دیجیکالا خواهش میکنم توی این فروش ویژه تنوع محصولات را بیشتر کنه، و از بعضی گروه هایی که به ندرت شگفت انگیز شده اند(مثلا سیستم صوتی خودرو)بیشتر استفاده بشه.

  9. محمد نویدبخش

    با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزان دیجی کالا
    باید بگم که همه چیز در فروشگاه شما عالیه اعم از قیمت. اصل بودن کالا. مشتری مداری. ارسال سریع وخلاصه همه چیز خوبه. البته امیدوارم که همینطور باقی بماندو البته راه درازی تاتبدیل شدن به بهترین فروشگاه اینترنتی جهان دارید. امروزه فروشگاه های بزرگ حهان نظیر آمازون و ایبای راز موفقیت خود را در رضایت مشتری میدانند چرا که آنها معتقد اند درآمدزایی ازطریق تبلیغات صورت می گیرد نه فروش محصولات واین می تواند راز موفقیت شما باشد.
    موفق باشید.

  10. سمیرا

    ممنون از دیجی کالا لطفا گوشیها رو بیشتر تو پیشنهاد بذارید

    1. اینیستا

      راست میگه.

  11. علی سالاری

    سلام یکی از نویسنده ها جواب بده. هر روز از ساعت چند تا چند هر ۲ ساعت ۱۰ کالا؟ یعنی ۲۴ ساعته هست؟ اینجوری که خاب و خوراکمون به هم می خوره…

    1. ....

      عزیزم درست بخون خبر رو

      ۱۰ صبح دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد. اگر بنا بر روال سابق جشنواره های دیجی کالا باشه . میشه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب .

      فقط یه چیزش رو متوجه نشدم . نوشتید ۱۰ محصول شگفت انگیز که درست ولی اون ۵ محصول منتخب چی ؟؟ فک نکنم تو صفحه اول بشه ۱۵ تا محصول رو معرفی کرد . اون ۵ محصول منتخب چطوری قرار می گیرن آیا صفحه جداگانه ای داهر ؟؟

      1. علیرضا

        نه عزیز …

        تا ۱۰ شب اصلا امکان نداره …

        ساعات کاری اصلی بعضی از بخش های دیجی کالا روی ساعت ۸ شبه

        و همیشه رو ۸ شب تمومش میکنه

        اگه بخواد مثله روال قبل باشه از ۱۰ صبحه تا ۸ شب

    2. AmirH

      خیر از دوازده شب تا هشت صبح یک سری از کالا ها قرار میگیره…
      شما میتونی به خواب و خوراکت برسی D:

    3. سهیل

      آره ۲۴ ساعته هست.لازم نیست یکسره بیدار باشیم.. اوله هر دوساعت سایت رو چک میکنیم اگر خریدی داشتیم سریع انجام میدیم و میخوابیمتا دو ساعت بعد!
      هیجانش به همینه دیگهههه!

      1. علی سالاری

        جان من یه بار هم که شده « , …ps4 cuh 1216b 1tb , fifa 16» و امثال اینها رو تو یه زمان درست و حسابی تو این تولد قرار بدین. می خوام بخرررررررررررررمممممممممممم. گفته باشم…ساعت ۹ من می خوابم و ۹ صبح هم بیدار می شوم!!! تو این زمان باشه لطفا!!!!

    4. نرگس

      نوشته از ۱۰صبح روز دوشنبه.. هردوساعت یکبار ۱۰محصول جدید میاد روی سایت

  12. محسن

    زنده بااااااااااااااد دی جی کالا خدااااییش من که راضییم از همه چیش…………

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه