جی. جی. آبرامز به عنوان کارگردان قسمت نهم جنگ ستارگان انتخاب شد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لوکاس فیلم روز گذشته اعلام کرد که جی. جی. آبرامز قسمت نهم فیلم سینمایی جنگ ستارگان را کارگردانی خواهد کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که کالین ترورو کارگردان فیلم Jurassic World از این پروژه کنار گذاشته شد.

لوکاس فیلم اعلام کرده آبرامز به همراه کریس تریو فیلم‌نامه این اثر را آماده خواهند کرد. تریو فیلم‌نامه نویس فیلم‌هایی چون آرگو، لیگ عدالت و بتمن در برابر سوپرمن بوده است.

آبرامز پیش از این کارگردانی قسمت هفتم این مجموعه یعنی نیرو بر می‌خیزد را برعهده داشت. او در مصاحبه سال ۲۰۱۶ خود عنوان کرده بود تصمیم گرفته به این مجموعه برنگردد چون متوجه شده ساخت فیلم‌ها به صورت پشت سر هم چه کار دشواری است. او گفته بود بهتر است طمع نکند و از موفقیت نیرو برمی‌خیزد راضی باشد.

جنگ ستارگان یکی از مجموعه‌های پرسود و پرطرفدار جهان سینما اخیرا با مشکلاتی روبرو شده است. اخراج کارگردان قسمت نهم در کنار اخراج دو کارگردان فیلم هان سولو که قرار است به زودی ساخته شود بازتابی از مشکلات لوکاس فیلم است.

شاید با بازگشت جی. جی. آبرامز، کارگردانی که پیشتر با مجموعه سازنده‌های سری جنگ ستارگان کار کرده است بتواند بخشی از مشکلاتی که سر راه ساخت این مجموعه وجود دارد را حل کند.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه