دنیای ژوراسیک سه‌گانه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سینمایی که هر روز یک فیلم قدیمی را بازسازی می‌کنند، بازنگری‌های جدید از مجموعه‌های تثبیت شده می‌سازند و در ادامه‌ی همان‌ها هم دنباله‌هایی عرضه می‌کنند، این که بشنویم قرار است فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) دنباله داشته باشد، خبر عجیبی نیست. طبق خبری که منتشر شده است، دنیای ژوراسیک قرار است یک سه گانه باشد.

کارگردان قسمت دوم دنیای ژوراسیک را با فیلم ترسناک «یتیم‌خانه» (The Orphanage) و سریال گوتیک Penny Dreadful می‌شناسیم.

قسمت چهارم از مجموعه‌ی «پارک ژوراسیک» توانست فروشی شگفت‌انگیز داشته باشد و رکوردهای باکس آفیس را بشکند. این فیلم که سال گذشته اکران شد، توانست در دنیای بیش از ۱.۶ میلیارد دلار بفروشد و به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ تبدیل شود.

قرار است دنباله‌ی دنیای ژوراسیک را JA Bayona بسازد. این کارگردان اسپانیایی در مصاحبه‌ای گفته بود که می‌خواهند سه‌گانه‌ای بسازند که به فیلم‌های اصلی اسپیلبرگ وفادار باشد، اما در عین حال به مذاق مخاطب امروزی خوش بیاید.

JurassicWorld-1

او در مصاحبه‌اش گفته بود: “دنیای ژوراسیک از سوی کالین ترورو به عنوان یک سه‌گانه شروع شده بود. ما مشغول نوشتن قسمت دوم هستیم و روندی که او برای داستان پیش گرفته، بسیار جالب است. من با دیدن فیلم‌های استیون اسپلیبرگ بزرگ شده‌ام و عاشق آن‌ها هستم. هنوز شش ماه تا شروع فیلم‌برداری فاصله داریم، اما همه چیز تا الان خوب پیشرفته است.”

کارگردان قسمت دوم دنیای ژوراسیک را با فیلم ترسناک «یتیم‌خانه» (The Orphanage) و سریال گوتیک Penny Dreadful می‌شناسیم؛ در نتیجه انتظار داریم تا دنیای ژوراسیک هم در مقایسه با قسمت قبلی‌اش، تیره و تاریک باشد.

دنیای ژوراسیک ۲، یا هر چیزی که قرار است اسم‌اش باشد، در روز ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Independent

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه