ردپای پورشه ۹۱۱ جدید در مراسم E3 دیشب

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

در مراسم E3 دیشب، اتفاق‌های جالبی افتاد؛ این‌که پورشه در بازی دیگری بجز نیدفور اسپید حضور پیدا کرده و هنگام معرفی آخرین نسخه بازی Forza ردپایی از محصول آینده خودش را به اسم ۹۱۱ GT2 RS را به علاقمندان نشان داده است.

اگر یادتان باشد، برایتان گفتیم که پورشه قرار است از انحصار قرارداد با شرکت الکترونیک آرتس بیرون بیاید. تا قبل این اقدام، خودروهای پورشه تنها در بازی نیدفور اسپید به‌طور رسمی حضور داشتند اما بعد از تصمیم‌گیری پورشه برای حضور در دیگر بازی‌های ویدیویی، از این پس شاهد حضور خودروهای هیجان‌انگیز این شرکت آلمانی در دیگر بازی‌های ویدیویی نیز هستیم.

اولین قدم همین بازی فُرزا بود که هنگام رونمایی در مراسم E3، گیم‌پلی این بازی از دید خودرو مسابقه‌ای پورشه به تماشاچیان نشان داده شد.

اتفاق جالب دیگر، حضور پورشه ۹۱۱ GT2 RS، هیولای قدرتمند آلمانی در مراسم E3 بود. تصویر این خودرو به عنوان کاور رسمی بازی Forza 7 انتخاب شده است. این اقدام نشان می‌دهد که ارتباط خودروسازها با توسعه‌دهندگان بازی‌های مطرح چقدر قدرتمند است. خودروی شاخصی که به‌جای حضور در نمایشگاه خودرویی مثل نمایشگاه نیویورک، لس‌آنجل و دیترویت، در مراسم معرفی بازی‌ ویدیویی برای علاقمندان معرفی شود.

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه از مشخصات این خودرو هیجان‌انگیز آلمانی برایتان بگوییم، پورشه ۹۱۱ GT2 RS یک خودرو دیفرانسیل عقب است و به لطف پیشرانه تویین توربو ۳.۸ لیتری می‌تواند قدرتی معادل ۷۰۰ اسب‌بخار تولید کند. در ادامه می‌توانید تصاویر کامل را با سایز اصلی ببینید:

منبع: TheVerge
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه