قرعه‌کشی فروش ویژه دیجی‌کالا برگزار شد + ویدیو

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اتمام جشنواره‌ی فروش دیجی‌کالا که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ادامه داشت، قرعه‌کشی این فروش ویژه برگزار شد و برندگان خودروی تویوتا RAV4 و ۴ گوشی موبایل Apple iPhone 6s مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌کالا، در این قرعه‌کشی ۴ نفر از کاربران به اسامی: ریحانه برجی، داوود فرخی، امیر شیرازی و مریم مرتضایی، هر کدام برنده‌ی یک عدد تلفن همراه Apple iPhone 6s شدند. قرعه‌کشی تلفن همراه میان افرادی برگزار شد که از اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی خرید کرده بودند.

بخش هیجان‌انگیز این برنامه، انتخاب برنده‌ی خوش شانس خودروی تویوتا RAV4 بود که با برگزاری فرآیند قرعه‌کشی، سرکار خانم درنا هنرور، برنده‌ی خوش شانس این خودورو شدند.

RAV4_Winner_01

این قرعه‌کشی با حضور دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ایران، مدیران ارشد و نماینده‌ی حقوقی شرکت دیجی‌کالا به همراه تعدادی از اصحاب رسانه، در ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. پس از شناخت برندگان، در حضور مدعوین، با این افراد تماس حاصل شد.

چنانچه در مورد کم و کیف، نحوه‌ی برگزاری و همچنین امتیازتان در این جشنواره، پرسشی دارید، با ایمیل PR@Digikala.com تماس بگیرید.

دیدگاه شما

۹۵ دیدگاه
  1. نانا

    مبارکشون باشه ولی به نظرم زیاد جالب نبود

  2. نادری

    سلام تبریک می گم به هر کسی که برنده شده. فقط لطفا به صورت متن هم اسامی رو اعلام بفرمایید تا کسانی مثل من که اینترنت ضعیفی دارند هم مطلع بشن. با تشکر

  3. حافظ موسوي

    خیلی لازمش داشتم !!!!

  4. زندگی ایرانی

    مردم شانس دارنا آیفون ۶

  5. رحمان

    با سلام و تبریک سال نو
    در مورد قرعه کشی باید هنگام خرید یا پس از اون به تعداد امتیازهای دریافتی شماره سریال به مشتری اعلام میکردند دقیقا مثل شماره کارتهای قرعه کشی های چای و برنج و … تا هنگام اعلام کسی شاکی نشه .

  6. مهدی

    ایکاش ماشین به یکی میرسید که واقعا نیاز بهش داشته باشه. نمیدونم چرا اینطوریه معمولا…. طرف باباش نمایشگاه ماشین داره یه ریو۴ هم برنده میشه….
    ایکاش کسی میبرد که واقعا به این ماشین احتیاج داشته باشه…..
    موقع تقسیم شانس مارو کلا توی صف راه ندادن……. LOOOOOL

  7. سعید

    درود به همه

    مخصوصا دیجی کالا بابت سایته خوبشون

    من بابته دوستانی که بد گفتند در مورد شما خیلی ناراحت شدم ازاینکه جنبه همچین قرعه کشی نداشتند برا خودم متاسفم .و افتخار میکنم که همچین سایتی داخل ایران هست .واز تمامی کسانی که زحمت میکشند بسیار سپاس گذارم .

  8. مهدی

    من ۱۵ امتیاز داشتم ولی این دلیل نمیشه که من حتما در مقابل کسی که ۳ امتیاز داردحتما برنده ماشین باشم !!!
    دوستانیکه بنظر ناراحت میان اول بهشون توصیه میکنم معنی شانس ، احتمال و قرعه کشی را مطالعه بفرمایند و بعد در اینجا یا جاهای مشابه ابراز فضل کنن
    .
    .
    .
    .
    مبارک برنده ها
    تشکر از دیجی کالا
    و آرزوی تکرار و بیشتر شدن جوایز در آینده
    عید همگی مبارک ، سال خوبی داشته باشید

  9. ماکان

    شادباش میگم به برندگان من یک پیشنهاد داشتم اینکه اگر خواستین برای ساله بعد قرعه کشی ای همرا با ماشین داشته باشین لطفا به جای یک خودرو گران قیمت چند خودرو استاندارد را در قرعه کشی تو قرار بدین مثلا به جای یک ماشین ۲۱۵ میلیون تومانی ۵ عدد پژو ۲۰۶ قرار بدین تا تعداد برنده ها بیشتر بشه.

  10. رامين

    کاش به جای این جایزه گنده ٨٠ تا ایفون روی جایزه هاتون میزاشتین ، اینجوری تعداد بیشتری شاد میشدند ،

  11. آرشان

    دیجی کالا بنگاه خیریه نیست. کاملا درسته. دنیا هم بر اساس تصادف و احتمال شده اینی که الان ما توش نفس میکشیم. ممکنه خالقی داشته ولی لزوما این خالق، پروردگار نیست. یعنی اصولا نمیتونه اینطور باشه. وگرنه بیرون اینهمه گرسنه و فقیر گوشه خیابونا نمیمردن و این طرف دختر یک نمایشگاه دار برنده جایزه ۲۰۰ و اندی میلیونی نمیشد. انسان ذاتاموجود ساده لوح دلخوشیه که فقط سعی میکنه واسه خودش خدا و چشم عدالت و قصه بسازه چون انسان اساسا با امید زنده است.

    1. امیر

      الحاد البته درسته

    2. DiDi

      واقعا نمی دونم دیجی کالا چطور یه همچین نظراتی رو منتشر می کنه!
      دوست عزیز
      بر اساس قوانین احتمال، همه چیز ممکنه اتفاقی به وجود امده باشه حتی همین سایت دیجی کالا! اما کدوم آدمی باور می کنه دیجی کالا خود به خودی ساخته شده باشه و موسسی نداشته باشه؟ چه برسه به دنیا با اون بزرگیش!
      اون خدایی هم که شما توصیف می کنی بیشتر شبیه بابا نوئله که وظیفش کمک کردن به فقرا و گرسنگان و دست بردن تو نتیجه قرعه کشی برای براورده کردن ارزوی آدمهاست!
      حتی برفرض اگه خدا این کار رو هم می کرد، دیگه فقیر و گرسنه ای باقی نمی موند ولی باز هم شما نبود فقیر و گرسنه را دلیلی بر وجود داشتن خدا قرار نمی دادی و می گفتی این هم تصادفیه!
      درست مثل میلیاردها قابلیت بزرگ و کوچکی که پیرامون ما و در داخل بدن ما وجود دارند و به طرز معجزه آسایی پیچیده و دقیق و منظم فعالیت می کنند و اگر فقط یکیشون درست کار نکنه زنده موندن ما محاله اما شما همه اینها رو تصادفی می دونی!!! واقعا که ساده لویی

  12. سعید

    مبارک اونایی باشه که برنده شدن
    اونایی که مثل منم برنده نشدن حتی با امتیاز نسبتا خوب باید این رو هم لحاظ کنن که تعداد شرکت کننده ها زیاد بوده و وهمه اونا هم امیدوار به برنده شدن بودن
    من خودم قرعه کشی قبول دارم چون با توجه به احتمالات حتی اگه یه تاس هم بندازیم احتمال ۶ اومدن یک به شش هستش ، حال که تعداد نفرات انقدر زیاده … .
    به نظرم دیجی با توجه به روحیات مردم باید شفاف تر قرعه کشی اجرا می کرد تا این ابهام واسه بعضی ها پیش نمی اومد..
    در هر صورت برنده ها حالشو ببرن;-) 😉 😉

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه