نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. محمد

    سایت شما بسیار خوب است ولی قیمت در قسمت ورزش کمی بالاست.

  2. صادق شیرازی

    سلام و وقت بخیر

    من در دور اول مسابقه نظرتومهمه شرکت کردم و شکر خدا نظرم مورد عنایت و توجه داوران محترم قرار گرفت و برنده شدم

    سوالم اینه که آیا نظر برندگان دور قبل این دوره هم در مسابقه شرکت داده میشود یا نه؟

    یک درخواست هم از داوران محترم دارم که لطفا روی قوانین مسابقه دقت بیشتری داشته باشید. در دور قبل در میان نظرهای برتر برخی زیر ۳۰۰ کامه بودند و برخی برای محصول مورد نقد، هیچ نقطه ضعفی بیان نکرده بودند که این خلاف قوانین پیش فرض بود

    خیلی ممنون

    1. علیرضا رفعت

      صادق شیرازی عزیز، تبریک میگم، منتظر نظرات شما در این دور هم هستیم. بعضی نقد و بررسی ها در عین کوتاه یا طولانی بودن، محتوای غنی و متن بسیار روان از لحاظ انتقال تجربه کاربری و بررسی کالاها داشتند هر چند مطابق با یکی از بندهای قوانینی شرکت در مسابقه نبود ولی داوران را مجاب به انتخاب نهایی آنها کرد.
      ممنون

  3. میثم آقابیک

    سلام آقای رفعت
    در دور اول متاسفانه من اول خوب متوجه نشدم مسابقه رو و برای گوشی موبایلی که خریده بودم یه نقد خیلی خوب نوشتم و تمامی نقاط قوت و ضعف اون محصول رو نوشتم حتی کاملتر از چیزی که دیجی کالا موقع خرید نوشته بود ولی بعدا که دوباره خوندم فهمیدم مخصوص یه دسته کالا های خاص بود برای همین برای Miband یه نقد مختصر تر و کاملا واقعیتو نوشتم بعد از اینکه برنده ها مشخص شد بیشتر کامنای برنده هارو خوندم هرچقدر با خودم فکر کردم نفهمیدم چرا جزو برنده ها نبودم
    من کامنتمو پاک کردم
    ولی کامنتی که چند روز بعد از خریدمحصول گذاشتمو(ماله خیلی وقت پیش) ببینین بیشترین پسندیدن بین تمامی کامنت های موجود اون محصول پر طرفدار رو داره ,کاملا هم توضیح داده بودم همه موارد بالارو هم رعایت کرده بودم
    واقعا معیار انتخاب چی بود؟میشه مشخص کنید؟
    الان در صفحه گوشی سونی اکسپریا زد۵ پرمیوم کامنت منو بخونید لطفا همونی هست که اشتباه فهمیدم
    هرچیزی که توی این یکسال و نیمی برام اتفاقا افتاده رو به صورت علمی میشد نوشتم
    کاملا هم با دید منطقی بود یکطرفه به قاضی نرفتم اگر منظور از نقد و بررسی چیز دیگه منظورتونه لزفا بهم بگید در دوره های بعدی شرکت کنیم چون تو این دوره من محصولی از بخش های مشخص شده خریداری نکردم

    1. علیرضا رفعت

      سلام میثم آقابیک عزیز، از این که برای کالاهایی که نقد و بررسی ارسال کردی و بقیه کاربرها رو از این طریق راهنمایی میکنی ممنونیم و از اینکه نقد و بررسی مربوط به Miband پاک کردی ناراحت شدم چون این نوع نظرات به سایر کاربرها مطمئنا کمک خوبی میکنه. در رابطه با داوری اگه متن پست اعلام نتایج مسابقه رو خونده باشی تیم تشکیل شده داوری، مدت زمان صرف شد برای بررسی در مقایسه با تعداد خیلی زیاد نقد و بررسی های دریافت شده،کم بودن جوایز همه رو در نظر بگیریم به شدت سعی شد تا از نفرات برتر در دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ استفاده بشه تا نفرات برتر به حق انتخاب بشن.
      هر کدوم از نظرات از طرف دست کم ۱۰ نفر خونده شد و سعی کردیم خودمون یک بار از جایگاه کارشناسان کالا و یکبار از دید سایر کاربران بخونیم که نقد و بررسی که انتخاب میشه برای سایرین به عنوان نقد و بررسی یک راهنما باشه ؟
      میثم عزیز ما سعی میکنیم مسابقه نقد و بررسی نظر تو مهمه رو به نوبت برای همه رسته‌های کالایی در دیجیکالا برگزار کنیم پس به نوشتن ادامه بده تا یکی از برنده ها باشی. در انتها نقد و بررسی که برای اکسپریا زد۵ پرمیوم عالی بود و خودم هم لایک کردم.
      ممنون

    2. هادی

      نوع ادبیاتی که در نقد و بررسی به کار بردید خیلی به زبان عامیانه نزدیک است. در نقدی که می نویسید علاوه بر علمی بودن و روان بودن نقد باید ادبیات و بیان مناسبی هم به کار ببرید. به زبان خودمانی نقد گفتن خوب است ولی نه برای مسابقه

  4. محسن سعدی

    من خیلی چیزها از دی جی خریدم و همیشه زیر هر چیزی که از دی جی کالا خریدم یه نظر کامل و طولانی گذاشتم و می تونین از توی پروفایلم هم ببینین و نظراتم هم معمولا نزدیک به ۷۰۰ کلمه می شه. یکی از پرینترهایی که خودم خریده بودمش و تبلیغش رو زیر یه پرینتر دیگه کردم بعد از یه مدت ناموجود شد. الان هم رفتم بخش ورزش و سرگرمی دیدم اون چیزایی که من خریده بودم ناموجود شدن و ظاهرا نمی شه زیرشون نقدی نوشت. البته قبلا زیرشون قد نوشته بودم. واقعا خورد تو ذوقم که برنده نشدم. شاید دیگه نقدی ننویسم.

    1. صادق شیرازی

      دوست عزیز، برای شرکت در مسابقه لازم نیست کالایی رو که خریدید حتما موجود باشه. شما در صفحه ی کالایی که خریدی نظرت رو بنویس و انتهای اون هشتگ #نظرتومهمه رو هم بنویس، در مسابقه شرکت داده میشی

    2. علیرضا رفعت

      محسن سعدی عزیز، ممنون از اینکه نظرات و نقد و بررسی های خودت برامون می فرستی مخصوصا برای هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال که من خودم کلی به دردم خورد. اگر قبلا کالایی از رسته ورزش و سرگرمی خریدی حتما نقد و بررسی و نظر خودت با هشتگ نظر تو مهمه برامون ارسال کن. ما سعی میکنیم مسابقه نقد و بررسی نظر تو مهمه رو به نوبت برای همه رسته‌های کالایی در دیجیکالا برگزار کنیم پس به نوشتن ادامه بده تا یکی از برنده ها باشی.
      ممنون

  5. مهدی

    سلام خداقوت
    ممنون که به هر بهانه ای مخاطبین رو مشارکت میدید و جوایز میذارید
    یک سوال داشتم آیا میشه عکس اوتار (پرفایل ) رو تو حساب دیجی کالا مگ تغییر داد
    اگه میشه بی زحمت نحوه تغییرش رو توضیح میدادید

    1. علیرضا رفعت

      مهدی عزیز، در حال حاضر استفاده از عکس فقط برای نویسندگان دیجیکالا مگ ممکن بوده و برای کاربران وجود ندارد ولی این پیشنهاد شمارو به دوستان انتقال دادم تا روی این موضوع کار بشه و شما هم بتونید برای پروفایل خود عکس انتخاب کنید.
      ممنون

  6. Amin Mohamadi

    آقای رفعت عزیز، لطفا شما حداقل جواب منو بدید. من تو مسابقه نظر تو مهمه قبل زیر پست پایان مسابقه چندبار کامنت گذاشتم ولی هیچکدوم تایید نشد، واقعا انتقاد کردن کار بدیه؟یا باعث بهتر شدن کارها میشه؟ من فقط خواستم نقص ها رو بگم تا دوباره مشکلات دفعه گذشته پیش نیاد. خیلی ناراحت شدم چون به حرفهای من توجهی نشد که هیچ،نظرمو رد هم کردن….

    1. علیرضا رفعت

      Amin Mohamadi عزیز، پیش از هر چیزی بابت مشکل به وجود آمده عذر خواهی میکنم. نظرات شما برای مسابقه نظر تو مهمه تایید و در بخش داوری شرکت داده شده است ولی به دلیل استقبال بالا و تعداد نظرات واجد شرایط و محدود بودن برندگان کار دشواری در انتخاب داشتیم.
      انتقادات کاربران همیشه کمبودها و نقایص را مشخص کرده و سعی شده از آنها بهره بگیریم ولی همیشه بهترین راه برای بیان آن استفاده از روش و مسیر مناسب آن است که به همین منظور بخش هایی در دیجیکالا در نظر گرفته شده است :
      لطفا برای ارسال درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس complaint@digikala.com ارسال کنید.
      دور دوم نظر تو مهمه در حال برگزاری است امیدوارم در این دوره هم با نقد و بررسی های خود شرکت کنید و یکی از برندگان در این دور باشید.
      ممنون

      1. Net-Hunter

        یعنی فقط از گل و بلبل بگیم در نظرات ؟ کاش دیجیکالا هم اپن سورس بود جای بسته بودن،انتقاده که قوی تر میکنه آدمو،منم بارها سانسور شدم،اگه از فروخته نشدن فلان جنس میترسین خب باید بگم شهرت و اعتمادی که تا الان بدست اوردین رو میبرین زیر سوال

  7. بهمن

    آقای رفعت، محدودیت کاراکتر ها در بخش نظرات فوق العاده زیاده

    بنده متنی رو برای نقد و بررسی نگارش کرده بودم که متاسفانه در ثبت نظرات متوجه محدودیت کاراکتر ها شدم و واقعا خلاصه شد. این محدودیت رو نمیشه برای ما بردارید؟

    بعد اینکه حتما لازمه اینجا اعلام کنیم که نقد و بررسی ثبت کردیم؟ خودتون حتما حتما می فهمید؟ زحماتمون به باد نره یه وقت

    1. علیرضا رفعت

      بهمن عزیز، بله در بخش نظرات محدودیت کاراکتر وجود داره ولی برای متنهای فوق العاده طولانی در صورتی که متن شما طولانی در دو قسمت ارسال کنید.
      نخیر اینجا لزومی برای اعلام ثبت نظر نداره فقط انتهای نقد و بررسی که برای کالا نوشتین هشتگ نظر تو مهمه رو فراموش نکنید.
      ممنون

  8. سینا سلمانی

    مهه یا مهمه؟ تو عنوان اشتباه شده
    ضمنا دیجی یکم مغرضانه جدیدا رفتار میکنه

    1. علیرضا رفعت

      سینا سلمانی عزیز، تشکر میکنم از دقت شما، اشتباه تایپی بود که اصلاح شد.
      ممنون میشم توضیح بیشتری در مورد قسمت دوم نظرتون بدی !

  9. هادی

    سلام
    ایا در مورد کالاهایی که در دیجیکالا اتمام موجودی زده هم میشه نظر داد و در مسابقه شرکت کرد یا نه فقط برای کالاهای موجوده؟

    1. علیرضا رفعت

      هادی عزیز، فرقی نمیکنه کالا موجود باشه یا ناموجود در این کمپین برای کالاهایی که از رسته ورزش و سرگرمی دیجیکالا خریداری کردید، نقد و بررسی خودتون در بخش نظرات کاربران همون کالا با هشتگ نظرتومهمه ارسال کنید تا در مسابقه شرکت کنید.

  10. حبیب پیغامی

    با سلام . ۱_مورد اول که می خواهم به آن اشاره کنم مربوط به خریدیست که به تازگی انجام داده ام وآن دو عدد فلاسک که در شگفت انگیزها قرار داشت و در مورد استفاده از این فلاسک وکاربرد آن بود . ۲_قیمت بعضی از کالاها دایما در حال تغییر است وما در مورد قیمت واقعی آن دچار شک وتردید می شویم .۳_در زمان انتخاب کالاهای شگفت انگیز می بایست سیستم وقتی من کالا را انتخاب می کنم تا زمان نهایی نمود فرصتی به مشتری بدهد ولی متاسفانه من تا حالا چند مورد کالا انتخاب نموده ام ولی تا آمدم سبدم را کامل کنم با واژه کالا تمام شده ودر سبد خود اصلاح انجام دهید مواجه شده ام .۴_سیستم نرم افزار شما برای تمام سنین یکسان است و با توجه به سرعت عمل جوانان نسبت به افراد مسن در زمان خرید باعث سر خوردگی و دلسردی می شود .۵_زمان تحویل کالا خیلی عالی وباید دراین خصوص از مسول مربوطه تشکر کرد .۶_من قبلا در مورد نظر خواهی شما مطالبی را تقدیم کرده ام ولی هیچ خبری در مورد رسیدن این مطالب بدست شما برای من اطلاع رسانی نشده . با تشکر پیغامی

    1. علیرضا رفعت

      جناب آقای پیغامی عزیز، با تشکر از ارسال پیشنهادات و انتقادات شما که یقینا به بهبود ارائه خدمات بهتر به ما کمک خواهد کرد. از آنجایی که این پست و مطلب در رابطه با مسابقه نقد و بررسی نظر تو مهمه است جسارتا بنده فقط در مورد بند ۶ میتوانم پاسخگو باشم.
      هر نظر یا دیدگاهی که از سوی شما در بخش نظرات کاربران ارسال شود پس از بررسی در صورت تایید ایمیلی با عنوان نقد و بررسی شما تایید شد به همان ایمیل ارسال می شود و در صورت مغایرت و رد نظر ایمیل رد نظر به همراه لینک شرایط و قوانین برای مطالعه و آشنایی با این قوانین و بخش هایی که میتوانید با آنها مکاتبه کنید دریافت خواهید کرد.
      برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید.
      با تشکر

  11. روشن

    نه تنها برای هر کسب و کاری ، نظر یا بعنوانی مشارکت مخاطبان یا مشتریان که خود این مبحث به شکلی یک نوع بازاریابی توسط خوده خریداران محسوب میشود ، مهم است اما اهمیت بیشتری دارد که صاحبنان کسب و کار هم در نهایت عدالت و کسب اعتماد مشتریان از سانسور کردن و تایید نکردن نظرات هم بپرهیزند . چون بهر صورت اکثر مخاطبانی که نظر خودشان را در مورد محصولی ابراز میکنند در واقع از خریداران هم هستند و با تایید نشدن نظراتشان سلب اعتماد میشوند . من به شخصه از ۵ نظری که در دیجی کالا نوشته ام فقط سه تای آنها که صرفا به توضیح ساده و تعریف پرداخته بودم منتشر شده و ۲ تای آن که کاملا ناراضی بودم و نظراتم را مستقیم گفته ام منتشر نشده و این در حالیست که البته بارها به نظرات منفی در مورد محصولی هم بر خورده ام و اتفاقا این جای مسئله کاملا برایم مجهول است چون من کاملا از ادبیات محترمانه ای استفاده کرده بودم .

    1. علیرضا رفعت

      روشن عزیز، لطفا نام کاربری کاملی که در سایت دیجیکالا ثبت نام کردی یا کالایی که برای آن نظر نوشتی اعلام کنید تا نظر تایید نشده شما مجدد بررسی شود.
      ممنون

  12. سمیرا

    سلام
    من و داداشم کلا از دیجی کالا خرید می کنیم امروز سفارش آخریم به دستم رسید.
    فقط بعضی از کالاها دیگه موجود نیست بازم میشه اونجا کامنت بذاریم؟

    1. علیرضا رفعت

      خانم سمیرا عزیز، فرقی نمیکنه کالا موجود باشه یا ناموجود در این کمپین برای کالاهایی که از رسته ورزش و سرگرمی دیجیکالا خریداری کردید، نقد و بررسی و تجربه کاربری خودتون از کالا برامون در چهارچوب شرایط و قوانین اعلام شده در بخش نظرات کاربران همون کالا با هشتگ نظرتومهمه ارسال کنید تا در مسابقه شرکت کنید.
      ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه