نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. وحید فروگزار

    من حتما در مسابقه دوره اول برنده میشم
    با تشکر از دجیکالا مگ

  2. وحید

    قطعا حس برنده شدن بسیار حس خوبی ست و دریافت جایزه هم لذت بخش .
    اما جدا از موضوعات بالا جذابیت این مسابقه برای من حس فوق العاده ی تایید شدن توسط تیم تحریریه ی مجموعه دیجی کالا ست .
    بله تیمی که اعضایی در آن وجود دارند ، که روزگاری باعث علاقه مند شدن من به دنیای فناوری شدند . ( سال های اوایل دهه ی هشتاد در هفته نامه ها و روزنامه های معتبر مربوط به دنیای it فعالیت می کردند ) .
    این دلیلی اصلی ای بود که من با توجه به اینکه در دور دوم جزو برندگان مسابقه بودم باز هم با تمام اشتیاق در دور سوم مسابقه شرکت کردم .
    و البته به نظر زیبا ترین نقدها و ماراتن بزرگ در رسته ی کالاهای دیجیتال رخ خواهد داد چون نخبه های ما در عرصه ی نقد نویسی معمولا از آن رسته خرید دارند و البته خود کالا ها نیز قابلیت مانور بیشتری دارند .
    با تشکر

  3. حسن افتخاری

    من دوره سوم جز برندگان خواهم بود.

  4. محسن سعدی خسروشاهی

    با تشکر فراوان از دی جی کالا به خاطر انتخاب نظرم به عنوان یکی از برنده ها. به عنوان یکی از مشتری های همیشگیتون واقعا خوشحالم کردین. می خواستم یه راهنمایی به دوستان کنم تا شانس برنده شدنشون بره بالا. من برای یکی از محصولات رده سرگرمی و دفعه پیش هم برای محصولات رده سلامتی نظرهای خیلی طولانی و کامل در حد ۷۰۰ کلمه نوشته بودم و مطمئن بودم که برنده می شم ولی در کمال تعجب هیچ کدوم از اون نظرات برنده نشد ولی نظری که برای اکشن فیگور بتمن نوشته بودم و خیلی هم کوتاه بود برنده شد. مساله اینه که برای کالاهای برقی یا چیزهایی مثل دوچرخه و … شما می تونین نظرهای خیلی طولانی بنویسید ولی برای چیزی مثل یه فیگور پلاستیکی یا حوله یا یه ساعت واقعا نمی شه چیز زیادی نوشت و حسابی باید به مغزتون فشار بیارین. مثلا این بار مسابقه برای کالاهایی از رسته دکوراتیو هم هست. خب من برای همه چیزهایی که خریدم قبلا نظر نوشتم ولی واقعا چطور می شه برای یه تابلو فرش یا یه ساعت دیواری ۲۰۰ کلمه نظر نوشت؟! البته مهم نیست چون وسایل برقی آشپزخونه زیاد خریدم که برای هر کدوم می شه یه طومار مطلب نوشت. برگردیم سر اصل مطلب و به اون راهنمایی که می خواستم بکنم. به نظر میاد نظرهایی به عنوان برنده انتخاب می شه که کوتاه باشه ولی در عین کوتاه بودن کامل هم باشه. به نظرم نظرات خیلی طولانی ظاهرا به این دلیل که ممکنه بعضی ها حوصله نکنن اونا رو بخونن انتخاب نمی شن پس این بار هم من و هم شما برای مسابقه مواظب باشین نظرتون تبدیل به یه طومار نشه. بعد از دی جی کالای عزیز جا داره یه تشکر ویژه هم از جناب آقای بتمن یا همون بروس خودمون کنم که واقعا نمی شد راجع بهش چیز زیادی نوشت و باعث برنده شدنم شد! ولی نظرم باعث شد این فیگور خوشگل بعد از مدت ها ناموجود بودن دوباره موجود بشه! پس علاقه مندان بشتابید که الان باز ناموجود می شه! کاش دی جی کالا همه اقلام رو بعد از ناموجود شدن سریع موجود کنه چون خیلی چیزها رو می خوایم بخریم که ناموجود شدن. خب من برم ببینم این جایزه رو چطوری تو دی جی جان خرجش کنم … 🙂

  5. بهمن

    سلام
    نتایج کی اعلام میشه؟

  6. رضا

    سلام.
    من روز آخر یعنی ۲ بهمن نظر گذاشتم. یعنی نظرم امروز تایید میشه و میتونم توی مسابقه شرکت کنم؟ :((
    ممنون میشم جواب بدین.

    1. علیرضا رفعت

      رضا عزیز، بله مهلت تا ۲ بهمن بود و شما در مسابقه شرکت داده خواهید شد. امیدوارم یکی از برندگان باشید.

  7. بهمن

    فردا تموم میشه مسابقه
    از الان بگم که مثل دفعه پیش یه ۲۰ روز دیگه به تاخیر نندازید.

    1. علیرضا رفعت

      بهمن عزیز، بله تا ۲ بهمن فرصت دارید تا نقد و بررسی خودتون برامون ارسال کنید. اگر منظورت ۲۰ روز تاخیر در اعلام نتایج هست که ما بلافاصله از اتمام دور اول در طی دو روز نفرات برگزیده رو تو پست جداگانه معرفی کردیم. شما از طریق قسمت مطالب مرتبط ( گوشه سمت چپ بالا ) پست مربوط به اعلام برندها رو میتونید مشاهده کنید. مطمئن باشید در دوم مسابقه هم به صورت منظم همین روال ادامه داره.
      همچنین از شما میخوایم بیایین و بگین دور بعدی کدوم رسته رو برای مسابقه نظر تو مهمه انتخاب کنیم ؟
      ممنون

  8. وحید

    نکته ی جالب اینجا ست که نظر حدود ۵۰۰ کلمه ای بنده توسط ناظرین به حدود ۳۰۰ کلمه کاهش پیدا کرد ، و موضوع قابل تامل دیگه در قسمت نظرات اینجاست که قسمت های از دیدگاه که از نگاه ناظر باید حذف شوند ، حذف شده و سپس دیدگاه تایید می شود

    شما خودتون به عنوان شخصی که در زمینه ی تولد محتوا فعالیت دارید این کار و تایید می کنید ؟ یا ابتدا باید به شخص نظر دهنده اطلاع داد آیا علاقه مند هستید با این تغییرات نظرتون منتشر شود یا خیر ؟

    به عنوان شخصی که همیشه از دیجی کالا حمایت می کنه
    و دیجی کالا رو واقعا دوست داره و سال هاست مشتری این مجموعه ست
    و همیشه و همه جا تبلیغات مثبت برای این مجموعه می کنه
    انتظار رفتار حرفه ای تری در این زمینه داشتم

    1. علیرضا رفعت

      وحید عزیز، باید به اطلاع برسونم حساسیت آنچنانی در مورد ۳۰۰ یا کمتر و بیشتر شدن نقد و بررسی وجود ندارد و نظرات کاربران طبق شرایط و قوانین ارسال نظر در سایت دیجی کالا بررسی میشه که این نظرات در صورت مغایر نبودن تایید و در صورت نقض کردن هر کدوم از این بندها رد می شود. ما همیشه با دید مشتری مداری نظرات کاربران رو بررسی میکنیم و به عنوان امانت داری به هیچ عنوان ویرایش یا کم و زیاد نمی شود. باز در صورتی که فکر میکنید نظر تایید شده شما موردی داره میتونید نظر از پروفایل خودتون حذف و مجدد ارسال کنید تا دوباره بررسی بشه. ممنون

  9. مصطفی

    سلام و احترام . دو تا سوال داشتم که البته شاید تکراری باشه . یکی اینکه برای کالاهای ناموجود هم میشه کامنت گذاشت و در مسابقه شرکت کرد؟ دوم اینکه برندگان عزیز دوره قبل، باز هم میتونن توی مسابقه شرکت کنند؟
    سپاسگذارم.

    1. علیرضا رفعت

      مصطفی عزیز، برای همه کالاهایی که از رسته ورزش و سرگرمی دیجیکالا خریداری کردید میتونید نظر و نقد و بررسی ارسال کنید. در مورد شرکت برندگان دوره قبل هم باید اشاره کنم همه می تونن دوباره شرکت کنند و دیدگاه خودشون ارسال کنند ولی بهتره اجازه بدن بقیه هم برنده بشن 🙂
      اینم بگم تنها هدف این کمپین برگزاری مسابقه و جایزه دادن نیست بلکه مهمترین دست آوردش راهنمایی سایر کاربران در خرید و به اشتراک گذاری تجربه کاربری کالاهاست به طوری که فقط با استفاده طولانی مدت از اون کالا بدست میاد و هیچ کس بهتر از خود کاربر و خریدار نمی تونه اونو بیان کنه .
      ممنون

  10. نعمت هیبتی

    #نظرتومهمه

  11. نعمت هیبتی

    سلام
    خدایش حرف نداره دیجی کالا
    به نظرم دلیل موفقیتتون اینکه نظرات کاربران و بدون فیلتر قابل رویت میزارین واسه مشتری
    در کل من که راضی ام ازتون
    حرف ندارین

    1. علیرضا رفعت

      نعمت هیبتی عزیز، ممنون از لطف شما ولی باید اینم اعلام کنم هدف از ایجاد بخش نظرات در دیجی‌کالا، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. این بخش با سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است ما هم شرایط و قوانینی داریم و در چهارچوب اون نظرات بررسی میکنیم و سعی شده نظراتی که تجربه خرید و کاربری رو منتقل میکنه تایید و در سایت نمایش داده بشه برای همین نظراتی از قبیل درخواست، پیشنهاد و انتقاد در این بخش تایید نمی کنیم ولی در عوض ایمیل های :
      info@digikala.com و complaint@digikala.com رو به عنوان راه های ارتباطی در نظر گرفتیم تا سریع تر به این موارد رسیدگی بشه.
      بازم ممنون

  12. Mehdi mohammadi

    ببخشید من نظرمو باید توی instagram بزارم؟

    1. علیرضا رفعت

      Mehdi mohammadi عزیز، نظر خود را در سایت دیجیکالا و در صفحه کالایی که خریداری کردی با هشتگ نظرتومهمه ارسال کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه