نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. محمدرضا تنظیمات

    اتو بخار آرزیوم محصول ترکیه ظاهرا بسیار بی کیفیت بود که پس از مدت کوتاهی استفاده کفی آن در حین کار جدا شد و تمام آب داخل آن بیرون ریخت.!!… باورم نمیشد. توقع نداشتم.
    #نظر تو مهمه

    1. علیرضا رفعت

      محمدرضا تنظیمات عزیز، لطفا نقد و بررسی کالای خریداری شده خود را در سایت دیجیکالا و صفحه کالا برای ما ارسال کنید.
      توجه داشته باشید که این مسابقه برای کالاهای خریداری شده از رسته زیبایی و سلامت در نظر گرفته شده است. ممنون

  2. سهیل

    سلام احساس میکنم این ۳۰۰ کلمه برای بعضی کالاها شاید خوب باشه برای بعضی شاید حتی کم باشه اما برای بعضی کالا ها خیلی زیاد باشه نباید اجبار باشه … مثلا یه انگشتر طلا !!! در مورد انگشتر چی باید بگم ۳۰۰ کلمه ؟!!

    1. علیرضا رفعت

      سهیل عزیز، حق باشماست ولی توجه فرمایید یک نقد و بررسی خوب نیاز به توضیح کامل در مورد اون کالا داره و اگر از ۳۰۰ کلمه کمتر شد هیچ موردی نداره. مزایا و معایب هم فراموش نشه.

  3. امیر نصرتی

    اواسط ابان ماه پک مراقبت از پوست کانسه مدل FSR را از دیجی کالا در پیشنهاد شگفت انگیز تهیه کردم.
    این پک شامل سه محصول:
    ۱.کرم شستوی صورت
    نقاط قوت:نرمی پوست و ماندگاری بوی خوش
    نقاط ضعف:ماندگاری حالت چسبندگی دست و صورت مدت زمان زیاد
    ۲.کرم لایه بردار
    نقاط قوت:شفافیت پوست بعد از مدتی
    نقاط ضعف:سوزش پوست و قرمزی پوست به مدت چند دقیقه
    ۳.کرم جوان کننده پوست
    نقاط قوت:شادابی پوست،احساس لطافت
    نقاط ضعف:چربی بیش از اندازه
    در کل راضی هستم ولی هدفی که از خریدن آن دنبال می کردم هنوز دست پیدا نکردم شاید انتظارم یه کم زود هست و باید کامل استفاده کنم تا ثمره آن یعنی از بین بردن لک و چین و چروک را ببینم.
    #نظرتومهمه

    1. علیرضا رفعت

      امیر نصرتی عزیز، لطفا نقد و بررسی کالای خریداری شده خود را در سایت دیجیکالا و صفحه کالا با هشتگ نظرتومهمه برای ما ارسال کنید. ممنون

  4. محمد

    با سلام
    قبلاً که از دیجی کالا خرید میکردم قیمت های شگفت انگیز پایین تر از بازار بود ولی جدیدن هم قیمت بازار و گاهی بالاتر هم هست.
    مورد دوم، قبلاً کالاهای بهتر و مرغوب تر در شگفت انگیز قرار میدادن ولی هم اکنون خیلی کمتر شده.

    انتقاد بنده جهت این است که به گوش مدیران شرکت برسد و فروش دیجی کالا بازهم بهتر شود.

  5. پویا ولیون

    چطور نظر من مهمه در صورتیکه نظرات من همیشه روزها در قسمت تایید نظر باقی می مانه و در آخر بدون دلیل رد می شود؟؟؟!!!
    در صورتیکه در نظراتم نه مطالب لافی گفتم و نه کوچکترین بی احترامی کرده ام! صرفا تجربه واقعی ام را در استفاده از کالای مورد نظرم در ذیل آن نگارش کردم!
    بعید می دانم که نظرم مهم باشه 🙁

    1. علیرضا رفعت

      پویا ولیون عزیز، از مشکل به وجود آمده عذر خواهی میکنم. نظرات شما مجدد بررسی شد و به همراه علت رد نظر به شما ایمیل خواهد شد. لطفا پیش از ارسال نظر شرایط و قوانین ارسال نظر را مطالعه کنید.
      ممنون

  6. رضا تیموری

    با سلام
    دیجی کالای عزیز لطفا کالا های مرغوب و مورد استفاده را در شگفت انگیز ها قرار بدهید با تشکر فراوان
    و نکته دوم شما روی محصولات الکترونیکی خودتون ضمانت نامه میذارید که به قیمت افزوده میشه بنظرم همون کالا رو بدون ضمانت نامه بفروشید

  7. سعید

    یاد ۳ تا نقد اخرم افتادم که چون منفی بود منتشر نکردین… وقتی بیطرف نیستین دیگه چه نقدی

  8. کامبیز

    وای چه جوایزی حتما نقد مینویسم!!!

  9. سهراب عباسی

    در یک نگاه کلی فروشگاه دیجی کالا یه فروشگاه همچی تمومه که هرچیزی رو با اطمینان و اعتماد کامل با قیمت بسیار بهتر از بازار میشه ازش تهیه کرد .من خودم در بخش های مختلفی از دیجی کالا خرید کردم از لباس و ابزار تا موبایل و … و واقعا از جنس محصولات راضی بودم و هستم … من حدود ۵سال هست که تو دیجی کالا عضو هستم و واقعا راضی هستم و خیلیا رو دعوت کردم به دیجی کالا و اونها هم بسیار از محصولات با کیفیت راضی هستن

  10. سعید ال

    مشکل سایت و اپلیکیشنتونو اول درست کنید بعد برید دنبال نقاد
    واقعا برعکس عمل میکنید شماها -_-

    1. علیرضا رفعت

      سعید عزیز، مشکلات سایت و اپلیکشن از طریق ایمیل یا بخش ایرادات اپلیکیشن اطلاع بدین. ممنون

  11. پوریا

    با سلام،
    من توی یلدا شگفت انگیز میخواستم از کد تخفیف های دیجی کالا استفاده کنم…ولی نوشته بود برای پیشنهاد های شگفت انگیز قابل اعمال نیست..من فکر میکردم برای پیشنهادهای ویژه هم قابل اعمال نیست…با این حال وقتی میخواستم برگردم توی قسمت پیام ها و از تخفیف های اپ استفاده کنم تمام پیام ها غیر قابل نمایش بود و فقط title هاشون قابل مشاهده بود…تماس گرفتم با مرکز و از کارشناس پرسیدم آیا این کد تخفیف برای پیشنهاد های ویژه هم قابل اعماله و کارشناس به من گفتن” نه”…پرسیدم تو قسمت پیام ها چرا نمیتونم کد تخفیف رو ببینم گفتن اپتون آپدیت نیست! در صورتی که اپ رو آخرین ورژن بود…من بعد از کلی انتظار برای جشنواره یلدا برای خرید چندین کالای مورد نیاز، بدون تخفیف دو تا سفارش دادم تا اینکه شنبه تماس گرفتم با مرکز و گفتن میشده کد رو برای پیشنهاد ویژه اعمال کنید..این رفتار دیجی کالا بسیار منو ناراحت کرد و من تمام کالاهای سفارشیم رو لغو کردم..به هیچ عنوان انتظار همچین رفتار ناپسند و غیر حرفه ای رو از دیجی کالا نداشتم.. امیدوارم این گمراه کردن مشتری برای به هر دلیل برای کسی اتفاق نیوفته

  12. میلاد

    با عرض و سلام و خسته نباشیدیک گله داشتم اونم عدم توجه به درخواستا و پیامهای داده شده به شما و خوانده نشدن پیامها.تاحالا بیش از ۱۰۰ بار پیام دادم و ایراد جزئی برنامتونو گفتم ولی اصلا توجهی نمیشه.#نظر تو مهمه

    1. علیرضا رفعت

      سلام میلاد عزیز، لطفا درخواست ها و پیشنهادهای خودتون رو با ایمیل info@digikala.com در میان بگذارید، بخش نظرات کاربران به نقد و بررسی کالا اختصاص داره. ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما