نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. Mostafa

    #نظر تو مهمه
    با سلام من چند روز پیش یه j5 pro خریدم بعد از دو روز رسید دستم که بازم سریع مثل خرید های قبلیم سریع و سالم به دستم رسید
    از خریدای قبلیم و این راضی بودم و از آن موقع هستش که با اطمینان از دیجی خرید میکنم

    خریدای قبلیم مچ بندشیاومی بود ازش اولش خوشم اومد ولی الان با گوشیم ست نمیشه و نمیدونم چیکارش کنم و الان فقط به انواع ساعت استفاده میکنم ولی از گوشی که خریدم گرچه پول بیشتری نسبت به خرید از بازار براش دادم ولی مطمعن بودم ک گوشی اصل و خوبی برام‌میارن و الانم ازش کاملا راضیم چون صدای عالی و کیفیت خوب و … داره در کل از دیجی ممنونم بابت همه چی .

  2. Mostafa

    #نظر تو مهمه
    با سلام من چند روز پیش یه j5 pro خریدم بعد از دو روز رسید دستم که بازم سریع مثل خرید های قبلیم سریع و سالم به دستم رسید
    از خریدای قبلیم و این راضی بودم و از آن موقع هستش که با اطمینان از دیجی خرید میکنم

    خریدای قبلیم مچ بندشیاومی بود ازش اولش خوشم اومد ولی الان با گوشیم ست نمیشه و نمیدونم چیکارش کنم و الان فقط به انواع ساعت استفاده میکنم ولی از گوشی که خریدم گرچه پول بیشتری نسبت به خرید از بازار براش دادم ولی مطمعن بودم ک گوشی اصل و خوبی برام‌میارن و الانم ازش کاملا راضیم چون صدای عالی و کیفیت خوب و … داره در کل از دیجی ممنونم بابت همه چی ????

  3. خلیل مهاجری

    سلام بنده چند بار از دی جی کالا خزید کرده ام و از خریدم راضی هستم فقط یک مشکلی که هست که همیشه خریدهای زیر ۱۰۰ هزینه ارسال گرفته میشه اگه بشه هزینه ارسال گرفته نشه خوب میشه چون تخفیفی که شما میدید با هزینه ارسال خنثی میشه

  4. مهدی

    با سلام و خسته نباشید خدمت دیجی کالایی های عزیز
    بنده یک سشوار هاردستون خریدم که کیفیتش بسیار عالی بود . البته با تخفیف خریدم .

    برگزاری مسابقه #نظرتومهمه
    واقعا هم خیلی مهمه برای اینکه همه نظراتشون رو درباره دیجی کالا بیان کنند تا همه مشتریاش آکاه شوند .
    به چند دلیل و دلایل زیادی دیجی کالا بهترین فروشگاه اینترنتی می باشد .

    ۱_دیجی کالا محصولاتش رو زود به زود بروز میکنه
    ۲_دیجی کالای به وعده های خود صادق هست
    ۳_محصولات خریداری شده را در اسرع وقت دست مشتری ها می رساند .
    ۴_کیفیت و اصالت محصولاتش کم نظیر است.
    ۵_تخفیفات بسیار مناسبی را برای کالاها در نظر می گیرد.
    ۶_همیشه حق با مشتری بودن را سرلوحه خود قرار می دهد .
    و …
    با تشکر

  5. صمدی

    با سلام
    سطح گستردگی محصولات دیجی بسیار وسیعِ… ولی فعالیتش رو اجناسی که کمتر طرفدار داره ولی به هر حال کاربرهای زیادی داره… مثل گوشی های سونی… اکسسوری سونی… تقریبا میشه گفت هیچ اکسسوری ای واسه گوشی های سونی تو دیجی کالا یافت نمیشه.

  6. مهدی

    با سلام و خسته نباشید خدمت دیجی کالایی های عزیز
    برگزاری مسابقه #نظرتومهمه
    واقعا هم خیلی مهمه به چند دلیل ،
    ۱_دیجی کالا محصولاتش رو زود به زود بروز میکنه
    ۲_دیجی کالای به وعده های خود صادق هست
    ۳_محصولات خریداری شده را در اسرع وقت دست مشتری ها می رساند .
    ۴_کیفیت و اصالت محصولاتش کم نظیر است.
    ۵_تخفیفات بسیار مناسبی را برای کالاها در نظر می گیرد.
    ۶_همیشه حق با مشتری بودن را سرلوحه خود قرار می دهد .
    و …
    با تشکر

  7. حدیث سپهری

    با سلام
    من از فروشگاههای اینترنتی زیادی خرید کردم ولی متاسفانه از کیفیت پایینی برخوردار بودن ولی از دی جی کالا با اطمینان کیفیت میشه خرید کردویه نکته من با نظر اون دوستمون موافقم که حداقل برای ده دقیقه کالا تو سبد خرید شخص رزرو باشه نه اینکه تا تایید کنید بگه موجود نمیباشد این مورد بررسی بشه خیلی خوبه

  8. محمدجواد

    سلام
    من خودم پاوربانک ، لوازم التحریر و نزدیک ۶قلم جنس آشپزخانه رو از دیجی کالا خریدم.
    به نظر من هم کیفیت محصولات دیجی کالا عالیه هم خدمات پس از فروشش.
    ممکنه دیجی کالا قیمتش نسبت به برخی سایت های دیگه بیشتر باشه ولی کیفیت محصول بسیار بالاست.
    در کل سایت بی عیب و نقص هستش
    خسته نباشید

  9. مهدی ارکانپور ایدلو

    سلام. میخاستم در مورد گوشی ZTE blade v6 نظرمو بگم. نسبت به قیمت گوشی امکانات خوبی داره. فوق العاده زیبا و دوست داشتن یه. جنس بدنه از فلز هستش که واقعا باعث میشه گوشی مقاومی بشه. فقط متاسفانه لوازم جانبیش گیر نمیاد ممنون
    #نظر تو مهمه

  10. کوروش کرمانی

    سلام و وقتتون بخیر . یه پیشنهاد دارم اینکه تو پیشنهاد شگفت انگیز اجناسی رو که قرار میدین هر شخصی نهایتا دو عدد بتونه بخره . تو جشنواره یلدا به محض اینکه کالایی قرار میدادین تا میومدیم سفارش بدیم مینوشت تموم شد. نتیجتا اشخاصی چندین عدد از کالا رو سفارش داده و به فروش میرسانند .

  11. دنیا

    والله تنها چیزی که برای دیجی کالا مهم نیست نظر ماست . بیشتر از ۶۰ درصد نظراتی که تا حالا گذاشتم که توش خوب محصول رو نگفتم و عییاشو مطرح کردم تایید نشده .
    من قبلا برای انتخاب کالا خیلی به نظرات کاربرها متکی بودم ولی الان دیگه می دونم که وقتی نظرات من فیلتر شده ، نظرات بقیه هم مرتب فیلتر می شه تا فروش دیجی کالا بالا بره ‌.
    الان هم مطمئنم این نظرو فیلتر می کنید. راحت باشید و به کارتون ادامه بدید . فقط بدونید که اعتماد قطره قطره به دست میاد ولی سطل سطل خالی می شه .

    1. علیرضا رفعت

      دنیای عزیز، نظرات تایید نشده شما دوباره بررسی شد و نظراتی که تایید نشده از قبیل سوال و درخواست برای راهنمایی بود که با توجه به شرایط و قوانین در بخش نظرات کاربران قابل تایید نیست. شما میتوانید سوالهای خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید تا سایر کاربران به سوالهای شما با استفاده از تجربیات‌شون پاسخ دهند.
      توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان دیجی‌کالا (شماره تلفن‌های ۶۱۹۳۰۰۰۰ یا ۹۵۱۱۹۰۹۵ – ۰۲۱) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
      لطفا قبل از ارسال نظر شرایط و قوانین مربوط به ارسال نظر را مطالعه کنید. ممنون

  12. امیرمسعود صالحی

    درود دوستان
    یکی از مهمترین دستاوردهای دیجی کالا که در یلدای شگفت انگیز خودشو نشون داد مبری بودن دیجی کالا از تهمت های تخفیفات الکی و گران کردن کالایی خاص و درصد تخفیف بالا برای آن محصول بود که در عمده کالاهای شگفت انگیز چنین چیزی مشاهده نکردم.
    به عنوان مثال هاردهای اکسترنال adata و فلش های ظرفیت بالا – گوشی ایسوز – هدفون و… که قیمت ارائه شده از خرید مایی که بیش از ده سال فعالیت در رسته رایانه داریم بسیار پایین تر بود و مفهوم جمعه سیاه خارج را کاملا تداعی میکرد.
    از همه مهمتر اصالت کالای محصولات ارائه شده دیجی کالاست که فکر کنم کمتر کسی بهش توجه ویژه داشته باشه. یقینا تجربه خرید از سایر فروشگاه های عرضه فروش الکترونیکی به شما حس جنس بنجل و دست چندم چینی را القا خواهد کرد. در حالیکه عموم محصولات دیجی کالا علی رغم چینی بودن برخی محصولات از کیفیت قابل قبولی متناسب با مبلغ پرداختی ان ارائه می دهد.
    تحویل کالا به صورت رایگان برای مبالغ بالای ۵۰تومن در جشنواره و ۱۰۰ تومن در روزهای معمولی حس خوب دیگری است که تنها افرادیکه مبالغ هنگفت ۱۲ تا ۲۰ هزار تومانی به پست و چاپار و تیپاکس و…. پرداخت کرده اند این فرصت را درک میکنند.

    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه