نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. شیری

    برای دیجی کالا و تیم دیجی کالا نظر کاربران اینقدر مهم شده؟
    دیجی کالا بانظرات مشتریان خودش سلیقه ای عمل می کنه . از چند نظر کاربران یکی به دلخواه دیجی کالا ثبت میشه.
    واقعا دیجی کالا اون دیجی کالای سابق نیست به شدت افت کرده.
    من خودم برای یه گوشی یه نظر رو چندین بار ثبت کردم ولی از طرف دیحی کالا رد شده.
    وقتی که نظر بنده وسایر کاربران فیلتر وسانسور میشه چه انتظاری میشه از این سایت داشت؟

    1. علیرضا رفعت

      شیری عزیز، نظرات تایید نشده شما دوباره بررسی شد و نظراتی که تایید نشده شامل درخواست برای موجود و شگفت انگیز شدن کالا یا سوال و درخواست برای راهنمایی بود که سعی می کنیم به همراه علت رد نظر برای اطلاع شما ایمیل کنیم. شما میتوانید سوالات خود را دربخش پرسش و پاسخ مطرح کنید و برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده یا به info@digikala.com ایمیل کنید.
      لطفا قبل از ارسال نظر شرایط و قوانین مربوط به ارسال نظر را مطالعه کنید. ممنون

  2. سیدمحمد طه میرهاشمی

    باسلام نظردهی درمورد S8plus تجهیزات برای S8plusدر دیجی کالا کافی بود ولی خواهشا گلس ها با مارک معتبر بیشتر بیاورید .مرسی

  3. سینا حیدری

    خب جایزه مسابقه چیه اینو که نگفتین !

    1. علیرضا رفعت

      سینا حیدری عزیز،
      یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی برای نفر اول
      دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی برای نفر دوم و سوم
      هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی کالا برای هفت نفر

  4. آرزو

    در کل عالیه
    سایت بی عیب و نقص
    واقعا خسته نباشین

  5. pouya tadbiri

    من دو ساله از دیجی کالا خرید میکنم . تبلت الکاتل . ساعت مچی کاسیو . پاور بانک . چندین گوشی و مچ بند هوشمند شیاومی … در کل تمامیه محصولات دیجی کالا بدون نقص . با کیفیت و عالیه .من یک کالای مورد دار از دیجی کالا نخریدم . جشنواره یلداشونم که عالی بود…سپاس

  6. قاسم حسین قنبری

    من پیش از این مسابقه هم نظر برای محصولاتی که خریدم میدادم، حالا میشه برای دومین بار نظر را با عنوان تجربه بیشتر و #نظر تو مهمه فرستاد؟

  7. محسن

    ۳۰۰ کلمه؟ مثلا در مورد یه شامپو چطور ۳۰۰ کلمه نقد کنیم:!

    1. کوروش کرمانی

      راست میگن ۳۰۰ کلمه ؟؟؟ اون که دیگه دیدگاه نیست . میشه تحقیق یا دفاع از پایان نامه

      1. علیرضا رفعت

        محسن و کوروش عزیز، کمتر از ۳۰۰ کلمه هم شد موردی نداره ولی برای راهنمایی عرض میکنم می تونید برای شامپو از مشخصات و تاثیرش در مدتی که استفاده کردین برامون بنویسید شاید نقد و بررسی شما کلا منفی باشه ولی حتما برامون از تجربه‌تون بگین.

  8. علی آقائی

    قیمت لباس ها نسبت به اصفهان پنج،شش برابر هست اگه قیمتش پایین بود سایتتون حرف نداشت

  9. مقداد

    عرض ادب و احترام
    نزدیک دو ماه میشه که از برنامه دیجی کالا استفاده میکنم. به طور کلی دو تا نکته تو ذهنم دارم که بیان میکنم .
    ۱-به نظرم بهتره که همزمان قیمت فروش محصولات در بازار نیز درج شود تا خریدار بتواند همزمان مقایسه قیمت داشته باشد.
    ۲-هوشمند شدن برنامه به این صورت که کالاهایی که افراد بیشتر بازدید می‌کنند در صفحه اصلی درج شود. در واقع سلایق افراد و علاقه افراد مد نظر قرار بگیری.این امر می‌تواند در زمان ثبت نام افراد در برنامه به شکل پرسشنامه و سوال جواب فهمیده شود. و یا اینکه هر چند ماه یکبار این امر مورد توجه قرار بگیرد.
    ۳- فردی که کالایی را خریداری می‌کند بعد از گذشت مدتی ممکن است که بخواهد کالای خود را بفروشد،پیش بینی و اضافه کردن قسمتی به برنامه برای خرید و فروش کالاهای دست دوم چه از ناحیه خود دیجی کالا و چه از ناحیه خریداران میتواند در جهت افزایش مشتری کمک کند.استفاده از تجربیات برخی برنامه ها نظیر دیوار و یا شیپور.حتی واسطه گری در خرید و فروش کالای دست دوم خریداری شده از دیجی کالا می تواند درآمد زا باشد.
    سپاس از گروه خوب دیجی کالا.
    فقط جهت توجه عوامل دیجی کالا نوشتم.
    #نظر تو مهمه.

    1. علیرضا رفعت

      مقداد عزیز، ممنون از اینکه برای بهبود امکانات و خدمات سایت نکاتی که به ذهنت میرسه رو با ما در میان می گذاری. لطفا برای ارسال درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود از فرم صفحه “تماس با ما” در سایت دیجیکالا استفاده کنید یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید.

  10. Sina

    چند مطلب در مورد خود دیجی کالا هست که به نظرم خیلی مهمه،
    اول اینکه کامنتهای انتقادی بنده به برخی کالاها تایید نشده است،
    وقتی که کالایی در سبد خرید قرار میگیرد حق مصرف کننده است حداقل کالا به اندازه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای او رزرو بماند و یا اگر انتهای تایمر شگفت انگیز است به اندازه زمان باقیمانده مثلا دو دقیقه فرصت داشته باشذ تا خرید خود را تکمیل و ثبت نهایی کند، چیزی که در دیجیکالا شاهد بود شبیه این هست که من در یک فروشگاه هستم و سبدم چند کالا دارد و شخص دیگری به راحتی می آید و کالای من را میبرد، شاید من به اینترنت خیلی سریع که برخی دسترسی دارند، دسترسی نداشته باشم با این کار مساوات به هیچ عنوان برقرار نمیشود.
    نظر اخر اینکه برای پوشاک امکان جستجو بر اساس سایز را بدهید تا به راحتی بتوان کالاهایی که سایزمان هست و موجودند را ببینیم و در میان کوهی از اجناس گم نشیم. این بزای فروش خودتان هم بهتر است شاید کسی حوصله اش نکشد تمام کالاها را بگردد و از خرید صرف نظر کند. ولی اگر امکانی باشد تا فقط دنبال کفش سایز پایش بگردد قطعا خرید راحت تری خواهد داشت
    و در اخر هیچ وقت نشده نه بابت دیدگاه نه بابت ایمیل هایی که به دیجیکالا ارسال کرده ام جوابی از پشتیبانی شما گرفته باشم

    1. علیرضا رفعت

      sina عزیز متاسفانه در بخش نظرات سایت دیجیکالا با نام کاربری شما موفق به پیدا کردن نظری نشدم لطفا اگه تمایل داشتی نام کاربری کامل خود یا ایمیلی که در دیجیکالا ثبت نام کردی رو برام ارسال کن تا دوباره بررسی کنیم.
      در رابطه با درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود از فرم صفحه “تماس با ما” سایت دیجیکالا استفاده کنید یا به info@digikala.com ایمیل ارسال کنید.
      در حال حاضر ما در بخش نظرات و نقد و بررسی سایت دیجیکالا به کاربران امکان پاسخگویی نداریم برای ارتباط با ما همین ایمیل های اعلام شده می تونی در تماس باشیم.
      ممنون

  11. امین

    با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه خوب دیجی کالا
    اگر اعلام کنید ۳۰۰ کلمه مد نظر شماست یا ۳۰۰ حرف بوده که اشتباه تایپ شده ممنون میشم.
    اگر ۳۰۰ کلمه درست باشه جای تعجب داره چون نه تنها کمکی نمیکنی بلکه باعث شلوغی هم میشه چون انقدر طولانی میشه که برای رسیدن به ۳۰۰کلمه مجبور به داستان سرایی میشن!! که باعث میشه همه از خوندن صرف نظر کنن
    امیدوارم پاسخ دهید
    با تشکر

    1. علیرضا رفعت

      امین عزیز، ۳۰۰ کلمه درست است. ۳۰۰ کلمه به عنوان میانگین اعلام شده، نقد و بررسی شما می تونه کمتر یا بیشتر باشه ولی سعی کنید از متنهای کوتاه استفاده نکنید و حتما مزایا و معایب برای کالا بنویسید.

  12. علی

    چشم بندخواب جزو زیبایی و سلامته؟

    1. علیرضا رفعت

      علی عزیز، چشم بند از رسته ورزش و سرگرمی (تجهیزات سفر) است. ولی خوشحال می شویم نظر یا نقدی و بررسی در مورد این کالا داری در صفحه کالای خریداری شده بنویسی.
      ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه