هیو جکمن: تام هاردی باید ولورین بعدی باشد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دوره‌ی پانزده ساله‌ی بازی «هیو جکمن» در مجموعه‌ فیلم‌های «مردان ایکس» (X-man)، رو به اتمام است؛ به گفته‌ی او اگر انتخاب با خودش بود، چنگال‌های ولورین را به «تام هاردی»، یکی دیگر از بازیگران تراز اول سینمای هالیوود می‌داد.

جکمن در مصاحبه با MTV درباره‌ی بازیگر جایگزین نقش‌اش گفت: “به این موضوع خیلی فکر نکرده‌ام. بارها این سوال از من پرسیده شده و همیشه گفته‌ام نمی‌خواهم با گفتن گزینه‌هایی که فکر می‌کنم مناسب نقش هستند،‌ کار را برای «مارول» (Marvel)، استودیوی سازنده‌ی مجموعه راحت کنم. البته هنوز برای یک بار دیگر در نقش «ولورین» (The Wolverine) در فیلمی به همین نام بازی خواهم کرد. اما می‌دانم استودیو برای فیلم‌های بعدی همین حالا هم به گزینه‌های دیگر برای این نقش فکر می‌کند؛ حتی به گفته‌ی خودشان به نتایجی هم رسیده‌‌اند.

اگر چه جکمن گزینه‌ی بعدی استودیو برای این نقش محبوب را لو نداد، ولی انتخاب خودش را با گزارشگر MTV در میان گذاشت. او در ادامه گفت: “فکر می‌کنم تام هاردی به خوبی از عهده‌ی نقش ولورین بر‌بیاید. مطمئنا از من که جوان‌تر است.

hugh-jackman-as-wolverine

هاردی با بازی در فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، از «شوالیه‌ی سیاه برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) تا «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road) توانایی بازی خودش را ثابت کرده. او در برنامه‌ی آینده‌ی کاری‌اش در فیلمی اقتباسی از کتاب «صد گلوله» از دنیای کتاب‌‌های کمیک، بازی خواهد کرد.

جکمن برای آخرین بار در یکی از فیلم‌های فرعی مجموعه‌ی مردان ایکس در نقش ولورین ایفای نقش خواهد کرد. بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این فیلم در سال ۲۰۱۷ میلادی روی پرده خواهد رفت. ضمنا امکان این‌که جکمن در «ایکس‌من: آخرالزمان» (X-Men: Apocalypse)، قسمت بعدی «ددپول» (Deadpool) یا «گمبیت» (Gambit) هم ایفای نقش کند، وجود دارد.

منبع: People.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. دیلان دنیز

    بنظرم جکمن بیشتر به نقش ولورین میخورد تا تام هاردی
    هرچند من طرفدار تام هاردی ام مخصوصا در فیلم مکس دیوانه و ونوم

  2. آکشین

    من عاشق تام هاردی هستم مخصوصا در فیلم ونوم

    اما بنظرم هیو جکمن بیشتر به نقش ولوورین میخوره

  3. محمد

    تام هاردی بازیگری فوق العاده قویی هست میتونه به خوبی از پسش بر بیاد

  4. میلاد

    تام هاردی بازیگر فوق العاده ای هست ولی نه برای نقش ولورین

  5. mehrdad

    والا به نظر من اصلا نقش ولورین به قیافه تام هاردی نمیاد . هیو جکمن هم خوب تو نقش ولورین جا افتاده بود طوری که هر وقت اسم ولورین میومد قیافه هیو جکمن میومد تو ذهنم . به نظر من به جای تام هاردی نقش ولورین به یکی مثل بردلی کوپر میاد

  6. marshal

    هنوز من به جیسون اعتقاد دارم

  7. بابک ملک زاده

    اگه تام هاردی بازی کنه بی مزه میشه تام هاردی اصلا صداش خوب نیست

  8. Sina jany

    هیو جکمن دلیل اصلی محبوبیت این نقش و هیچکسی بهتر از اون نمیتونه این نقشو بازی کنه،تا حدی که تو خیلی از بازی های مارول که بقیه ی کاراکتر ها شبیه فیلمشون نبودن،ولورین رو کاملاً شبیه هیو جکمن ساختن.

  9. Sorush

    بازى تام هاردى در بازگشته فوق العاده است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه