ارتقای کامل یک شخصیت در دیابلو ایمورتال ۱۰۰ هزار دلار هزینه برمی‌دارد

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
diablo immortal

بازی دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) جدیدترین عنوان از مجموعه دیابلو است. این بازی برای گوشی‌های موبایل ساخته شده و از لحاظ بازه زمانی بین شماره ۲ و ۳ قرار دارد. ایمورتال تمام تلاش خود را کرده تا اصالت و دیابلو بودن خود را حفظ کند. به همین دلیل موارد آشنای زیادی میان این بازی و عناوین دیگر مجموعه دیابلو وجود دارد.

معرفی بازی: دیابلو ایمورتال یک نقش آفرینی بزرگ در جیب شماست

بازی دیابلو ایمورتال رایگان است. با اینحال پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد. به این معنا که شما برای ارتقاء کاراکتر یا خرید ابزار مختلف باید هزینه پرداخت کنید. با پیشرفت درون بازی نیز می‌توان موارد بسیاری را بدست آورد اما به اندازه پرداخت کردن، سریع نیست. گزارشات اخیر از این بازی نشان می‌دهد که برخی از موارد مثل الماس‌های افسانه‌ای (Legendary Gems) را نمی‌توان تنها با پیشروی در بازی بدست آورد. به همین دلیل شما باید برای آن‌ها هزینه پرداخت کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده اخیر، ارتقاء یک کاراکتر به بیشترین لول نزدیک به ۱۱۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت. چیزی که این ماجرا را بدتر می‌کند این است که موارد افسانه‌ای را نمی‌توان به راحتی خریداری کرد. بلکه شما باید جعبه‌های افسانه‌ای (Legendary Crests) را بخرید که درون آن‌ها یکی از این موارد وجود داشته باشند.

بازی دیابلو ایمورتال

طبق چیزی که در یک رشته ردیت (Reddit Thread) منتشر شده، امکان دارد که حتی هزینه از چیزی که گفته شد بیشتر هم بشود. برای مثال برای اینکه شما بتوانید تعدادی ارتقاء جدید را فعال کنید باید تمام الماس‌های ۵ ستاره را تا سطح (Rank) 10 ارتقاء دهید. همین کار به تنهایی حدود ۴۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

مراحل بعدی نیز دارای موارد دیگری هستند که به همین روند هزینه خواهند داشت. در حال حاضر دیدگاه دنیای گیمینگ نسبت به دیابلو ایمورتال چندان مثبت نیست. به دلیل اینکه سیستم لوت باکس (Loot Box) موجود در آن باعث می‌شود تا ارتقاء کرکتر و پیشرفت در بازی بسیار کند بشود. از طرفی سیستم لوت باکس در بسیاری از کشورها مثل هلند و بلغارستان ممنوع است و به همین دلیل بازی ایمورتال در این مناطق عرضه نشده است.

diablo immortal

به طور کلی سیستم لوت باکس اصلاً موضوع عادلانه‌ای نیست. به این دلیل که بسیاری از کاربران تلاش زیادی کرده تا بتوانند ارز داخل بازی را بدست بیاورند و آن را برای دریافت موارد مختلف خرج کنند. حال با سیستم لوت باکس تنها باید یک جعبه را خریده و امیدوار باشند وسیله مورد نظرشان در آن وجود داشته باشد. سیستم لوت باکس به حدی بد بود که در بسیاری از کشورها ممنوع است. به همین دلیل شرکت‌های مختلف تلاش کردند تا آن را از بازی خود حذف کنند. حال امیدواریم که این موضوع در مورد دیابلو ایمورتال هم بهبود پیدا کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه