از فروش نقدی دنا پلاس تا شاسی‌بلند فراری

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده بهرام رمضانی، خشایار شاهسون
گوینده بهرام رمضانی، خشایار شاهسون
زمان 21:14
حجم فایل 15 مگابایت

این هفته شنیدیم که در بعضی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو، فروش نقدی دنا پلاس در تعداد و رنگ‌ محدود شروع شده اما بعضی از نمایندگی‌های این شرکت خودشان هم اطلاعی در این مورد نداشتند. هم‌چنین خبری در خصوص عدم تمدید قرارداد تولید تندر۹۰ را شنیدیم که طولی نکشید گفته شد به دلایل مختلفی تولید این خودرو در ایران ادامه پیدا می‌کند.

در اخبار حوزه خارجی خودرو هم با اتفاقات جالبی روبرو شدیم؛ مثلا بازیگر فرار از زندان در سری جدید تاپ‌گیر آمریکایی به عنوان مجری حاضر می‌شود و فراری برای ساخت اولین خودروی شاسی‌بلند اعلام آمادگی کرده است.

این‌ها بخشی از اخبار مهم و هیجان‌انگیز این هفته بودند. من و بهرام کنار هم نگاهی به اخبار مهیج این هفته داشتیم. برای شنیدن گفت‌وگوی ما، شما را به شنیدن این پادکست خودرو دعوت می‌کنیم.

علاقه‌مندان به ویدیو هم می‌توانند نسخه ویدیویی گپ و گفت ما را همین‌جا ببینند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. بهرام رمضانی بهرام رمضانی

    درود بر شما

    ممنونم که تجربه خودتون رو با ما درمیون گذاشتید.
    🙂

  2. نفیس بقایی

    درود. بنده در ایرانخودرو شهرمان ، سوار خودرو دنا پلاس سفید شدم و حتی استارت زدم.
    قبل از نقد کردن این خودرو باید عرض کنم که بنده آبان سال ۹۵ دنا صفر از ایرانخودرو خریدم و ۲۰ دی ماه ۹۵ فروختم.

    چراغ دیلایت دنا پلاس خیلی به چشم میخورد (حتی در زمان خاموش بودن خودرو) و واقعا از نظر گرافیکی نسبت به دنا خودم زیبتر بود و شیار زیبایی از درب جلو تا درب عقب بود که من خوشم اومد و از طرفی طرح پنجره درب عقب رو تغییر داده بوند که طراحی جلبم نکرد اما با دقت و با سلیقه هم نساخته بودند چون لاستیک های بین شیشه و بدنه ، نا مرتب و گوشت اضافی و… داشت که بدم آمد.
    انتن کوسه ای مشکی رنگی روی بدنه سفید خودرو بود که برام شگفت انگیز «نبود» !!! و گرافیک چراغ های عقب را دیدم کمی به ذوقم زد چون به سلیقه ی من نمیخورد چون به نظر من چراغ دنا خودم زیباتر بودش.
    بنده وقتی وارد خودرو شدم ، بلافاصله متوجه کم شدن کیفیت پلاستیک داشبورد و فرمان و کنسول وسط نسبت به دنای خودم شدم که خیلی ناراحتم کرد !!!
    سپس خودرو را روشن کردم تا هم صدای موتور را بشنوم و هم بتوانم سانروف را تست کنم که باید بگویم صدای موتور هیچ تفاوتی با صدای موتور دنا خودم نداشت.
    اول از آفتابگیر سانروف بگویم که واقعا به درد نخور بود !!! جای دستگیره آفتابگیر سانروف ۲ شیار میباشد که آن شیار ، پلاستیک های اضافی و تیزی دارد که خوب در کارخانه اضافی هایش رو نگرفتن !!! در زمان باز و بسته کردن آفتابگیر سانروف که به صورت دستی هست ، کاملا احساس لق بودن را میکنید و قاعدتا باید کمی سفت باز و بسته بشه و باید بگویم آفتابگیر سانروف لیفان ۶۳۰ خیلیییی بهتر از دنا پلاس هست !!! حالا بریم به سوراغ خوده سانروف که باید بگم دلی به چنگ نمیزنه و قتی کیفیت ریل سانروف رو دیدم کاملا متوجه شدم از درجه ۳ استفاده شده.
    دیگر باید عرض کنم ضبط خودرو ۲ ولوم شده و به نظرم میومد که LCD کوچکتر شده (دقیق نمیدونم) اما دکمه های لمسی را خوشبختانه حذف کرده بودند چون در دنا خودم در زمان رانندگی و لرزش بدنه ، دکمه های لمسی خیلی بد بودند و به اشتباهی دیگر دکمه های دیگر را فشار میدادم.
    صندلی ۸ حالته شده بود و دنا خودم ۶ حالته بود !!! یعنی گزینه ی بالا و پایین شدن پشت ران پا اضافی شده بود که کمی مرده حرکت میکرد اما باز خوب بود که این آپشن را اضافه کردند.
    و در آخر هم باید بگویم یک جای عینک آفتابی هم روی سقف در کنار دکمه های سانروف و چراغ سقفی تعبیه کرده بودند که به نظرم کارامد بود…

    اما باید بگویم مشکل اصلی یعنی جای پای راننده و سرنشین جلو را بر طرف نکرده بودند چون بنده به شخصه با جای پای جلو مشکل داشتم ]چون زانوی سمت راستم به داشپورد میگرفت و آزار میداد !!!

    با سپاس ، نفیس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه