چطور شد که ایران مقابل مراکش به پیروزی رسید؟

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

جایگاه عادل فردوسی پور در تاریخ فوتبال ایران قبل از این بازی هم ویژه بود. اکنون نیز برد شیرین ایران مقابل مراکش برای همیشه به صدای گرم او مزین است. بازی ایران و مراکش از گروه B رقابت‌های جام جهانی بعد از ۲۰ سال پیروزی دیگری برای کشورمان رقم زد.

اما شاید گزارشگر حرفه ای ما، ۷۶ دقیقه زودتر از آنچه باید، گفت : یا علی….

ایران مراکش را برد چون در دقیقه ۱۹ بدن مقابل توپ گذاشتیم. ایران برد چون در دقیقه ۹۵ همچنان امید داشتیم. امید داشتیم چون امید ابراهیمی داشتیم.

زنده باد ایران…زنده باد تیم ملی…زنده باد کیروش…زنده باد فرگی تایم.

در بازی دیگر گروه دوم، فینال زود هنگام پرتغال و اسپانیا همانطور که پیش بینی میشد تبدیل به جشنواره ی گل شد. رقابت بین رونالدو و کوستا را فوق ستاره ی پرتغالی برد که هت تریک کرد.

تساوی ای که باعث می شود ایران در صدر گروه مرگ رقابتها قرار بگیرد. تَکرار می کنم : ایران در صدر گروه مرگ جام جهانی.

ساعاتی قبل از شروع بازیهای گروه دوم، مصر و اروگوئه نیز در گروه اول به مصاف یکدیگر رفتند. جایی که دنیا منتظر دیدن محمد صلاح بود. اما افسوس که مربی مصربی ها آقای کوپر ریسک نکرد و البته ضرر هم کرد. اروگوئه ای ها که سوآرز و کاوانی ناامیدشان کرده بودند، در دقایق پایانی توانستند روی ضربه ی سر خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید به گل رسید و صلاح تنها توانست از روی نیمکت افسوس بخورد.

در ادامه ی رقابت ها در روز سوم ۴ بازی برگزار می شود. فرانسه و آرژانتین دوتا از مدعی های قهرمانی در اولین بازی خود به ترتیب به مصاف استرالیا و ایسلند می روند. مطمئنا تمام نگاه ها در این روز به مسی ستاره آرژانتینی هاست تا ببینند پاسخ هت تریک شب گذشته کریس رونالدو را چگونه می دهد. با توجه به هواداران پروپاقرص آرژانتین و ایسلند این بازی باید تصاویر جذابی داشته باشد.

در دو بازی دیگر نیز دانمارک با پرو و نیجریه در برابر کرواسی دیدار خواهند کرد.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar محمد شکیبا

    مراکش از ایران شکست خورد.ایران برای صعود حتما باید پرتقال را ببرد.اسپانیا به عنوان تیم اول از گروه بی به مصاف تیم دوم صعود کننده از گروه a یعنی روسیه خواهد رفت و اگر ایران به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند به مصاف تیم اول گروه a یعنی عربستان خواهد رفت…یعنی همان بازی انتقامی ایران از عربستان که به نظرم خیلی پر هیجان خواهد بود و طعم پیروزی ایران در مقابل عربستان و صعود ایران به جمع ۸ تیم برتر جهان بسیار عالی خواهد بود و بدین ترتیب مرحله ی نوینی از تاریخ فوتبال ایران آغاز خواهد شد…البته ان یک حدس شخصی هست…

    1. Avatar محمد

      دوست عزیز به نظرم حالت خوب نیست!! عربستان تیم اول گروه یک میشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!! و با ایران بازی میکنه؟؟؟؟ حالا اینکه ایران تو گروه دوم بشه بعید نیست ولی خواهش میکنم در مورد اول شدن عربستان تجدید نظر کن!!!!!

  2. Avatar مهدی

    ایران برد چون خوب دفاع کرد. فوتبال نوین خوب دفاع کردنه مثله کاری که مکزیک کرد .

  3. Avatar رضا

    سلام به همه
    اول از همه این برد رو تبریک میگم به همه ایرانیای وطن پرست. نمیدونم چرا بعضیا به جای بیخیال بودن خود زنی میکنن. ایران برد چون سه تا سیو خوب داشتیم ایران برد چون امید ابراهیمی داشتیم ایران برد چون تا لحظه آخر از فرصت هامون دلسرد نشدیم. حالا یه عده به سبک اتوبوس ایراد میگیرن و میگن مثل عرباس اما در اشتباهن چون سیستم عربا خوابوندن بازی هست نه دفاع همه جانبه. ایرانیا مجبورن دفاع کنن تا بتونن شانسی داشته باشن برای اینکه بتونن گلی بزنن و ببرن. هممون میدونیم تفاوت هست بین فوتبال ما و دنیا مخصوصا اینکه دو تا از بهترین های اروپا و یکی از بهترین های آفریقا توی گروه ما هستن. دفاع نکنیم قافله رو باختیم. دفاع نمیکردیم به جای سه تا سیو مجبورمون میکردم با سه چهار تا گل خورده بریم برای بازی بعدی. همین سبک بازی با همه کاستی هاش هیچی نداشته باشه این امید رو برای پیروزیمون زنده نگه میداره اگر یه تمام کننده درست داشتیم الان موقعیتامون بهتر بود و شاید نیاز به گل به خودی حریف هم نداشتیم. یادمون نره تیم ملی و جام جهانی لیگ برتر نیست که هیشکی به غیر از ایرانیا نبینه اینجا کل دنیا چشمشون به تک تک بازی هاست. خوردن پنج گل مثل عربستان و تحقیر شدنش بهتره یا بازی الان ایران. دیگه حرفی ندارم یا علی

    1. Avatar shahabmp

      یه جوری صحبت میکنید انگار با برزیل یا اسپانیا یا آرژانتین یا آلمان داشتیم بازی میکردیم!!!! عزیز من تیم روبرومون مراکش بود، مراکش حتی تو رده بندی فیفا از ایرانم پایین تره و ما کاملا شانسی ازش بردیم (حتی میشه گفت شانس آوردیم که نباختیم!) حتی گلمونم خودمون نزدیم!!! چرا باید جلوی مراکش دفاعی بازی کنیم؟!!! چون زورمون به مراکش هم نمیرسه؟!!! اگه نمیرسه که پس اصلا بیخودی رفتیم جام جهانی!!!! نمیدنم بازیو نگاه کردی یا نه؟!!!!! خیلی تیما با این سبک با بزرگان بازی کردن تو این جام و نتیجه هم گرفتن، مثل پرتغال با اسپانیا، ایسلند با آرژانتین، مکزیک با آلمان و … . ولی این تیما توی ضد حمله خوب بودن، ما حتی توی ضد حمله هامون هم خوب نبودیم، اونم جلوی مراکش!!! بله همه خوشحالیم که بردیم، ولی این به این معنی نیست که خوب بازی کردیم و عملکرد تیم خوب بود!!!!!

  4. Avatar علی

    با سلام
    سردبیر دیجی کالا مگ چه کسی هستن؟؟من نمیدونم الان هم آقای زرین صدف یا آقای هشمتی هستن یا نه که اگه هستن باید بهشون بگم که سطح مجلتون در حد فاجعه باری پایین اومده و اگرم نیستن به سردبیر جدید اینو میگم.البته بنظرم آقای زرین صدف و حشمتی نیستن چون اوایل واقعا سطح بالا بود.الان میبینیم تیتر زده میشه چطور شد که ایران پیروز شد؟یعنی جوابش باید تحلیل باشه بعد میبینیم یه دوستی اومده اول برنامه داره رپ میکنه!شوخی گرفتین مخاطباتونو؟تحلیلتون کجاست؟دیگه میبینم از دوستان با سوادی که هنوز تو مجموعه بودن مثل آقای چینه کش هم خبری نیست.مطمئن باشید با این سطح کار بشدت مخاطباتون رو از دست خواهید داد.امیدوارم انتقاد رو به چشم بد نبینید.با تشکر

    1. Avatar علی

      البته حشمتی درسته!اشتباه شد!

  5. Avatar محمد

    بدترین نوع فوتبال! حتی جلوی مراکش هم اتوبوس میچینیم. به خدا اگه یه تیم جلوی ما اینطور بازی کنه آبرو براشون نمیزاریم مخصوصا اگه عرب باشن. خودتون رو گول نزنید ما اصلا خوب نیستیم! حتی یک حمله برنامه ریزی شده هم نداشتیم فقط دو سه تا ضد حمله شانسی که یکیش خطرناک شد. آخرش هم گل به خودی!
    حالا مفت چنگ مون نوش جونمون اما دیگه خودمون رو جیگر فرض نکنیم! اگر جلوی اسپانیا و پرتغال ببازیم که بعید نیست و اگر گل نزنیم که بعید نیست بدترین دوره حضورمون خواهد بود با بالاترین هزینه!

  6. Avatar مهدی

    تو میتونی خجالت بکشی اما ما با افتخار سرمون بالاست و به ایرانی بودن خودمون افتخار میکنیم.

  7. Avatar امیرعلی

    زنده باد ایران
    عشق است

  8. Avatar حسین

    ایران چون مترصد یک شانس بود چون تیم ضعیف تری بود و وا داده نبود اگر واداده بود مثل عربستان کیسه گل می شد از تیمی که یونان هم حاضر به بازی تدارکاتی با آن نبود دوستان چه توقعی دارند اگر کیروش نبود و یکی از مربیان وطنی بود باید الان با خجالت از بازی اول صحبت می کردی اگر ما به اسپانیا و پرتقال با این همه ستاره با یک یا دو گل ببازیم هم کار بزرگی کرده ایم البته همیشه جلو تیم های بزرگتر بهتر بازی کرده ایم لطفا به تیم ملی خود احترام بگذاریم.

  9. Avatar مهدی

    فردوسی پور در دقایق اولیه بازی گفت که ما راضی هستیم الان سوت پایان بازی رو بزنن, بعد شما ازش تعریف میکنید. این آقا به درد گزارشگری نمی خوره همش داره کارشناسی می کنه…

  10. Avatar dada

    سرمربی مراکش گفت اگر مساوی هم میکردیم همین قدر ناراحت بودیم!

    ضعیف ترین تیم جام هستیم الکی بزرگشون نکنید حماسه نسازید

    ادم از ایرانی بودن خودش خجالت میکشه وقتی بازی ایران رو میبینه

    1. Avatar محمد

      دوست عزیز من کاری ندارم به چیزی ولی تا اونجایی که می دونم ایران جایگاه اول یا دوم آسیا و سی و دوم جهان رو داره ، پس اونقدر ها هم جایگاه بدی رو نداریم

  11. Avatar majid

    اه اه اه با اون بازی مسخرشون
    اینقدر بازیشون مسخرست باری تیم مقابلم به گند کشیدن

  12. Avatar علی

    ایران برد چون شانس داشت، همین
    هیچ دلیل دیگه ای هم نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه