ناامیدی فوتبال دوستان از لیونل مسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

روز هشتم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ حاوی اتفاق مهمی بود: باخت آرژانتین مقابل کرواسی. کرواسی با ارائه‌ی یک بازی برتر و قدرتمند توانست تیم ملی فوتبال آرژانتین، برنده‌ی دو دوره و فینالیست جام جهانی ۲۰۱۴ را با نتیجه‌ی سنگین و قاطع ۳-۰ شکست بدهد و امیدهای لیونل مسی فوق ستاره‌ی سفید و آبی پوشان را برای کسب مهمترین عنوان ورزشی جهان نقش بر آب کند.

البته با وجود باخت آرژانتین در برابر کرواسی، این تیم به لطف تک امتیازی که مقابل ایسلند بدست آورده، همچنان می‌تواند به صعود در بازی پایانی امیدوار باشد، اما نمایش شاگردان اقای سامپائولی آنقدر بد و بی‌هویت بود که بعید به نظر می‌رسد بتوانند تا فرارسیدن روز بازی مقابل نیجریه تغییر خاصی در روند خود ایجاد کنند.

لیونل مسی در پایان مسابقه با حالتی آشفته و درهم زمین مسابقه را ترک کرد و شاید حتی پیش خودش فکر کند که شاید بهتر بود با هت ترکیش مقابل اکوادور به داد این تیم فاجعه بار نمی‌رسید و آبرویش در مقابل دیدگان جهانیان به خطر نمی‌افتاد.

در نقطه‌ی مقابل کرواتها نشان دادند که ۲۰ سال پس از نمایش خارق‌العاده‌ی داور شوکر افسانه‌ای و یارانش، اکنون آن‌ها نیز مدعی رسیدن به مراحل پایانی مسابقات هستند و با داشتن مودریچ و راکیتیچ از تقابل با هیچ نامی اِبایی ندارند.

در این قسمت از ویدئوکست جام جهانی همچنین نگاهی خواهیم داشت به اتفاقات جالبی که در حاشیه‌ی جام در روزهای گذشته رخ داده و در مورد خوشحالی عجیب و غریب کریستیانو رونالدو پس از گل اولش مقابل اسپانیا هم صحبت خواهیم کرد.

در بخش پایانی برنامه نیز نگاهی خواهیم داشت به سه بازی روز نهم مسابقات. در این روز به ترتیب برزیل مقابل کاستاریکا قرار خواهد گرفت، نیجریه با ایسلند روبرو خواهد شد و بازی پایانی نبرد دو تیم اروپایی صربستان و سوئیس خواهد بود.

همچنین ویدئویی بسیار دیدنی از ادغام دو غول دنیای گیمینگ یعنی فیفا و فورتنایت را برایتان نمایش خواهیم داد.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Mohammad

    سلام
    چطور باید رتبمو تو مسابقه پیش بینیتان ببینم
    فقط امتیاز زده برام

  2. سید محمد علی نوری

    به نظرم دیجی کالا مگ به قسمت جدا برای فوتبال باز کنه چراکه قسمت بایگانی دقیقا مثل سایت ورزش ۳ و خبرای هر صفحه اکثرا درباره فوتبال شده! لطفا بررسی کنید چون من شخصا برای اخبار تکنولوژی سایتو باز میکنم و نه برای خوندن حرف فلان بازیکن و فلان سرمربی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه