بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ که منتظرشان هستیم (بخش دوم)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

این هفته در ادامه بخش اول ویدیوکست سینما درباره بهترین فیلم‌های ۲۰۱۸ به پنج فیلم دیگر پرداخته‌ایم که اتفاقا افتتاحیه یکی از آنها انجام شده است. «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» قسمت دوم این سری از کمیک‌های مارول است که در آن همه ابرقهرمان‌ها حضور دارند و منتقدان از فیلم استقبال کرده‌اند. معتقدند که قسمت جدید از قسمت قبلی بامزه‌تر و بهتر از کار درآمده است. همان کارگردانان قسمت قبلی یعنی برادران روسو دوباره پشت دوربین فیلم هستند و البته این‌بار جاس ودون را کنار خودشان ندارند.

پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر دیدن ویدیوکست‌ها، حتما مقاله بهترین فیلم‌های ۲۰۱۸ را هم بخوانید که فهرست کاملی از برترین فیلم‌های این سال را در آن معرفی کرده‌ایم.

فیلم لین رمزی، «تو واقعا اینجا نبودی» هم در میان بهترین فیلم‌های ۲۰۱۸ یکی از فیلم‌های مطرح است که بیش از هر چیزی بازی یوآکین فونیکس در آن موردتوجه قرار گرفته. این فیلم رمزی هم مثل «باید درباره کوین حرف بزنیم» درباره روابط انسانی است.

ریچارد لینکلیتر امسال هم فیلم دارد. «کجا می‌روی برنادت!» با بازی کلیت بلانشت گویا حال و هوای «پسربچگی» را تکرار خواهد کرد که فیلم محبوب منتقدان بود. فیلم قبلی لینکلیتر «آخرین پرچم برافراشته» سال پیش به طرز عجیبی نادیده گرفته شد.

گاس ون‌سنت جزو فیلمسازانی است که به آنها بچه‌های کن می‌گویند. فیلمسازانی که با جشنواره کن مشهور شده‌اند. قبل‌تر البته فیلم «ویل هانتینگ خوب» را در دهه نود کارگردانی کرده بود که برایش نامزد اسکار هم شد اما با «فیل» و بردن نخل طلای کن مسیر کارنامه‌اش عوض شد. او حالا فیلمساز روشنفکران است و فیلم جدیدش «نگران نباش، اون روی پاهاش زیاد راه نمی‌ره» فیلمی جذاب درباره جان کالاهان، کارتونیستی است که در یک تصادف فلج می‌شود. یوآکین فونیکس نقش اول فیلم را بازی می‌کند.

الکس گارلند که با فیلم «اکس ماشینا» شهرت پیدا کرده بود یک هارور روانشناسانه با بازی ناتالی پورتمن و جنیفر جیسون لی ساخته. «نابودی» جزو فیلم‌های کنجکاوی‌برانگیز امسال است.

اما تصمیم گرفتیم هر هفته یک نقد را هم در ویدیو بگنجانیم. این هفته از «بازی مالی» آرون سورکین حرف زدیم که اتفاقا جزو فیلم‌های نادیده گرفته شده سال قبل هم بود. دیدنش را از دست ندهید. دنبال کردن قصه‌های سورکین مغز را فرز و چابک می‌کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ارسلان پورحلاجی

    the sea of trees معنیش میشه دریای درختان !!! نه جنگل درختان !!!! برنامه خوبی داشتید ممنون. فقط در مورد داستان فیلم ها زیاد حرف نزنید؛ سعی کنید از کپشن عناوین فیلمها یا پوسترهاشون لابلای صحبتها استفاده کنید .

    1. بله گاهی تپق پیش میاد..حق با شماست و اینکه تمام سعی بر اینه که از داستان فیلمها کمتر گفته بشه فقط چون اینها فیلمهای آینده هستن نکات کنجکاوی برانگیز بیشتر از روی عوامل یا قصه هاشون مشخص میشه ولی سعی میکنیم که اسپویل توشون نباشه. پیشنهادتون درباره تدوین با پوسترها هم عالیه.
      ممنون
      صوفیا نصرالهی

  2. Avatar Winston

    خستههههه نباشید

  3. Avatar Winston

    سلام ادامه بدید از اقای دلخموش هم استفاده کنین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه