یک دقیقه با ولوستر ۲۰۱۹

۴ شهریور ۱۳۹۸

هیوندای در نمایشگاه خودرو دیترویت با مدل ۲۰۱۹ ولوستر حاضر شد. پیش از این خبر رونمایی رسمی این اتومبیل را برایتان منتشر کردیم و امروز می‌خواهیم نگاه یک دقیقه‌ای به این اسپرت کره‌ای داشته باشیم.

چند وقتی می‌شود که هیوندای به عرضه‌ی نسخه‌ی کاملا اسپرت و ورزشی بعضی از محصولات جدیدش فکر می‌کند؛ برای همین بوده که این خودروساز کره‌ای، اتاق‌های i20 و ولوستر تحت عنوان N معرفی کرده است. ولوستر که یک خودروی کوپه‌ی اسپرت کامپکت شهری است، در نمایشگاه خودرو دیترویت حاضر شده؛ آن هم نسخه‌ی N از مدل ۲۰۱۹ که تا آخر سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

ولوستر

این خودرو یک ویژگی کاملا شاخصی دارد که آن را از تمام ماشین‌های اسپرت بازار متمایز کرده؛ این خودرو با آن که یک کوپه‌ی اسپرت است، بجای ۴ درب، ۳ درب دارد. یعنی خودرو درب سمت چپ را ندارد و هیوندای به طراحی درب سمت راست با دستگیره‌ی داخل لچکی کفایت کرده است. درحقیقت هیوندای به این فکر کرده که چه نیاز است یک سرنشین عقب بخواهد از درب چپ پیاده شود، وقتی که در بیشتر کشورهای دنیا، مسیر رفت و آمد خیابان‌ها طوری است که از نظر قانون باید از سمت راست پیاده شد!؟ شاید این ویژگی برای بسیاری بی‌معنی یا یک محدودیت به حساب بیاید اما به هرحال، همین ویژگی خاص بوده که ولوستر را در بازار منحصر‌به‌فرد ساخته است.

ولوستر ۲۰۱۹ نسخه‌ی N به یک جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته مجهز شده؛ بنابراین خریدار باید قید دنده اتومات این ماشین را بزند. این خودرو به موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری با توان ۲۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون‌متر مجهز شده تا اوج هیجان را برای راننده و سرنشینان به ارمغان بیاورد.

آیا شما طرفدار ولوستر هستید یا در بازار خودروهای اسپرت، به محصول از برند دیگری علاقمندید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    اینا همش سوسول بازیه فقط موستانگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه