تحلیل پرگل‌ترین بازی جام و شوخی با میلاد

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

ویدیوکست جدید جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیجی‌کالا مگ پیش‌بازی‌های روز آخر مرحله دوم گروهی را مورد بررسی قرار می‌دهد و بازی‌هایی که روز گذشته برگزار شدند.

بازی بلژیک و تونس، پرگل‌ترین بازی جام جهانی تاکنون بوده است. بلژیکی‌ها موفق شدند با ۵ گل تونس را شکست بدهند و دو گل هم از تونس خورد. با این گل‌ها لوکاکو با چهار گل در کنار کریستیانو رونالدو در صدر گلزنان جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت. البته در این دور بازی‌ها باز هم شاهد پنالتی بودیم تا تعداد پنالتی‌های مرحله اول جام جهانی روسیه به ۱۴ عدد برسد و رکورد تعداد پنالتی در این مرحله را بزند.

در بازی مکزیک و کره جنوبی درباره این گروه عجیب و غریب صحبت کردیم. اینکه مکزیک با وجود دو برد ارزشمند مقابل آلمان و کره جنوبی هرچند شش امتیازی شده و در آستانه صعود قرار گرفته ولی هنوز هم ممکن است در بازی‌های سوم این گروه معجزاتی اتفاق بیفتد که مکزیک نتواند بالا برود. چیچاریتو پنجاهمی گل ملی‌اش را برای مکزیک زد و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال مکزیک شد اما هنوز یک گل دیگر راه دارد تا به عمر بلانکو خودش را برساند و تبدیل به بهترین گلزن مکزیک در جام جهانی هم بشود.

بازی آلمان و سوئد هیجان‌انگیزترین بازی دیشب بود. بازی که دو تیم با قدرت تمام رو در روی هم قرار گرفتند در حدی که دماغ رودی آلمانی با تکل بازیکن سوئد به احتمال زیاد شکست چون خون روی چمن سبز فواره زد. داور هم یک پنالتی محرز را برای سوئد نگرفت تا سوئدی‌ها با ناداوری از آلمان شکست بخورند. حتی کمک داور ویدیویی هم به کمک‌شان نیامد. تونی کروس با اشتباهش باعث شد سوئد یک گل به ثمر برساند و البته با آن ضربه کاشته زیبای آخرش و گلی که به ثمر رساند و آلمان را در دقیقه آخر پیروز میدان کرد، اشتباهش را به خوبی جبران کرد.

اما جذاب‌ترین پیش‌بازی امروز مربوط به انگلیس و پاناماست. انگلیس در دقایق پایانی بازی قبلی‌اش توانست تونس را شکست بدهد و بازی بعدی‌اش با بلژیک اهمیت زیادی دارد. مربی پاناما هم گفته که تمام وسع تیم‌شان جلوی بلژیک همان بوده که به کار بردند ولی بازیکنان انگلیسی شناخته‌شده‌تر هستند و طرز بازی‌شان را بهتر می‌شناسند و امیدوارند نتیجه بهتری بگیرند. در بازی بعدی لهستان که دوبار مقام سومی در جام جهانی را در کارنامه‌اش دارد مقابل کلمبیا یکی از بهترین تیم‌های آمریکای جنوبی قرار می‌گیرد و ژاپن و سنگال هم بازی سختی خواهند داشت.

بخش حاشیه‌ها را هم از دست ندهید که طرفداران در فضای مجازی با پشتک واروی میلاد محمدی در بازی مقابل اسپانیا شوخی بامزه‌ای کرده‌اند.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه