گل های برتر جام جهانی فوتبال؛ بخش آخر

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

انتظارها برای تماشای گل های برتر جام جهانی به پایان رسید!

در روزهای گذشته ۴۰ گل برتر تاریخ جام جهانی را اینجا در سوپرگل تماشا کردید. گل هایی از فوق ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک فوتبال؛ گل‌هایی که بعضی از آنها فراموش شده‌اند و بعضی دیگر هنوز برای علاقه‌مندان به فوتبال تازگی دارند.

امروز در آخرین بخش از سوپرگل، برترین گل‌های تاریخ جام جهانی را مرور می‌کنیم. هرچند گل شماره یک برای خیلی از علاقه‌مندان به فوتبال قابل حدس زدن است اما بین گل‌های این بخش تعدادی گل هم وجود دارد که احتمالا آنها را ندیده‌اید.

آرژانتین در این بخش بیشترین نماینده را دارد؛ آلبی سلسته البته در همه گل‌ها طرف خوشحال نیست.

در این بخش گل‌هایی از ستاره‌های مکزیک و عربستان سعودی هم می‌بینید.

آخرین ویدیوی ما درباره گل های برتر جام جهانی ویدیو با جام جهانی ۱۹۸۶ و بازی بلغارستان و مکزیک شروع می‌شود. پاس‌کاری بی‌نظیری که به گل مانوئل نگرت ختم می‌شود. در بازی هلند مقابل ایتالیا در  ۱۹۷۸ آرین هان از پشت هجده قدم محکم شوت می‌زند و توپش وارد دروازه می‌شود. سال ۲۰۰۶ ماکسی رودریگوئز در بازی مکزیک مقابل آرژانتین موفق می‌شود از پشت هجده قدم چیپ بزند و آرژانتین را برنده بازی کند. سال ۱۹۵۸ باز هم اسطوره فوتبال پله را داریم. در بازی مقابل سوئد با یک استپ سینه پله گل درخشانی می‌زند. گل زیبای مایکل اوون در جام جهانی ۱۹۹۸ به آرژانتین یکی از آن ضربه‌های به یادماندنی تاریخ فوتبال است. کامبیاسو در جام جهانی ۲۰۰۶ از یک پاس خوب استفاده می‌کند و توپ را محکم داخل دروازه می‌کوبد. یک گل ارزشمند برای آرژانتین روبه‌روی بوسنی. در بازی برزیل و ایتالیا در ۱۹۷۰ برزیلی‌ها با تاکتیک شگفت‌انگیز منحصر به فردشان از جلوی دروازه خودشان پاس‌کاری را شروع می‌کنند و تا جلوی دروازه ایتالیا می‌روند تا کارلوس آلبرتو در نیمه اول برای برزیل یک گل سرنوشت‌ساز بزند. گل دنیس برگکمپ هلندی و مارادونای آرژانتینی آخرین گل‌های این ویدیو هستند و جزو بهترین‌ها. این دو گل سطح بازی فوتبال را ارتقا داده‌اند. به یک اثر هنری شبیه هستند. دو اعجوبه فوتبال.

قسمت قبلی این ویدیو را اینجا ببینید: ۵۰ گل برتر تاریخ جام جهانی فوتبال؛ بخش چهارم
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. عباس

    فایل خراب است
    بعد از گل کامبیاسو دیگه نشون نمیده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه