ناامیدی هواداران از ستاره‌های تیم آرژانتین

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

در این قسمت از ویدیوکست جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ بازی‌های گروه C و D را مورد بررسی قرار دادیم. بازی فرانسه-استرالیا که برای اولین‌بار تکنولوژی به صورت موثر باعث برد تیم فرانسه شد و البته هواداران فرانسه را نگران کرد که چطور با تیمی که جلوی استرالیای بی‌تجربه با توسل به تکنولوژی و پنالتی پیروز شده مدعی قهرمانی است.

از آن طرف یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها آرژانتین و ایسلند بود که با حاشیه‌هایی از سمت ستاره همیشگی آرژانتین و فوتبال، مارادونا هم همراه شد. وقتی مارادونا در حاشیه بازی حاضر نشد برای طرفدار کره‌ای‌اش امضا کند!اتفاقی که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران فوتبال شد. مارادونای فعلی تیم آرژانتین یعنی مسی هم بقیه هواداران را با عملکرد ضعیفش ناراحت کرد. مسی یک پنالتی را خراب کرد تا طرفداران کریستیانو رونالدو حالا با سر برافراشته‌تر از هت‌تریک و پنالتی گل شده او در روز قبل بگویند. از آن طرف ایسلندی‌های روشنفکر با اتحاد تیمی خیلی خوب جلوی آرژانتین ظاهر شدند. با مربی پزشک و بازیکنانی که نقاش و هنرمند هستند. این کوچکترین کشور حاضر در جام جهانی پرشورترین طرفداران را هم دارد. بخش زیادی از جمعیت ایسلند برای رفتن به روسیه و تشویق تیم کشورشان تمایل نشان داده بودند. ایسلند با همین بازی اول جزو تیم‌های دوست‌داشتنی جام شد.

در آخرین مرحله از تحلیل‌ها درباره بازی نیجریه-کرواسی گفتیم که با پیروزی کرواسی به پایان رسید.

قسمت جذاب‌تر اما پیش‌بازی‌های امروز است بخصوص که از دو تیم آلمان و برزیل حرف می‌زنیم. آلمانی که می‌خواهد عنوان قهرمانی‌اش را حفظ کند و پر ستاره است و برزیلی که کسی انتظار ندارد جلوی سوییس کم بیاورند. از آن طرف مکزیکی‌های بیچاره جلوی آلمان کار بسیار سختی دارند. به جز این یک بازی دیگر هم هست که شاید کمتر کسی به آن توجه کند: صربستان با کاستاریکا بازی می‌کند اما از بازی دانمارک و پرو یاد گرفتیم که هر بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ جذاب و مهم است.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه