آیا اپل امسال یک آیپد پرو جدید معرفی می‌کند؟

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت بیزینس اینسایدر، شرکت اپل از سال ۲۰۱۲ در حال تست روی یک آیپد با صفحه‌ نمایش بزرگ است.

براساس اخبار منتشر شده، احتمالا اپل اواخر سال میلادی آیپد پروی جدید خود را معرفی خواهد کرد. البته اپل هنوز رسما وجود این تبلت را تایید نکرده است، اما براساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت بیزینس اینسایدر احتمال وجود این محصول بسیار زیاد خواهد بود.

با توجه به این اطلاعات، انتظار می‌رود این تبلت در سایز ۱۲.۲ یا ۱۲.۹ اینچی روانه‌ بازار شود. این در حالی است که در صورت عرضه این تبلت، سایز آن از آیپد ایر ۲ با صفحه‌ی نمایش ۹.۷ اینچی بزرگ‌تر خواهد بود. از ویژگی‌های این تبلت باید به استفاده از فناوری Force Touch در آن اشاره کرد. براساس شایعه‌های منتشر شده اپل از این فناوری در آیفون ۶s هم استفاده می‌کند.

ipadpro-1

فناوری Force Touch در حال حاضر روی محصولاتی مانند اپل‌واچ و تاچ‌پد مک‌بوک‌های جدید اپل قابل استفاده است. پس از استفاده از پورت USB-C در مک بوک ۱۲ اینچی، احتمال استفاده از این پورت در آیپد پرو هم وجود دارد. قلم بلوتوث، پردازنده‌ی A9 و پشتیبانی از دو سیستم‌عامل iOS 9 و OS X EL Capitan از دیگر مشخصات این تبلت به‌شمار می‌روند. براساس شایعه‌ها و گزارش‌ها در وب‌سایت بیزینس اینسایدر، احتمالا اپل این تبلت را در ماه اکتبر معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

منبع: TodayBurn

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه