بیش از نیمی از کاربران iOS به نسخه‌ی ۹ام بروزرسانی کرده‌اند

۲۶ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس آمارهای جدیدی که منتشر شده‌اند، اکثر کسانی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند دستگاه خود را به جدیدترین نسخه‌ی این سیستم عامل بروزرسانی کرده‌اند. سیستم عامل iOS 9 دقیقا یک ماه و دو روز پیش عرضه شد.

اپل گفته است که ۵۰ درصد کاربران فعال‌اش تنها پنج روز پس از عرضه‌ی iOS 9 شروع به استفاده از این سیستم عامل کرده بودند

اپل گفته است که ۵۰ درصد کاربران فعال‌اش تنها پنج روز پس از عرضه‌ی iOS 9 شروع به استفاده از این سیستم عامل کرده بودند. البته اپل تنها کسانی که به اپ استور سر زده بودند را شمرده است؛ بنابراین کسانی که دستگاه‌شان را ارتقا داده اما به اپ استور متصل نبوده‌اند، در این آمار حساب نشده‌اند.

موسسه‌ی آماری Localytics می‌گوید که مقدار دقیق ۵۵ درصد است. سرعت ارتقای کاربران به iOS 9 هم در حالی که از نسخه‌ی هشت‌ام سریعتر بوده، اما هنوز هم به iOS 7 نمی‌رسد. بر اساس آمار منتشر شده، سرعت ارتقا به iOS 9 در دو هفته‌ی گذشته کم شده است. احتمالا بیشتر کاربران منتظر برطرف شدن باگ‌های این سیستم عامل هستند. اپل تا به امروز این نسخه‌ از iOS را دو بار بروزرسانی کرده است.

شرکت Localytics می‌گوید که در آمار خود، پنجاه میلیون دستگاه که از iOS استفاده می‌کنند را بررسی کرده است. این شرکت می‌گوید که تنها ۳۶ درصد از کاربران چینی دستگاه خود را بروزرسانی کرده‌اند. بیشترین میزان بروزرسانی هم در آلمان بوده که ۶۴ درصد کاربران iOS این کشور دستگاه‌شان را بروزرسانی کرده‌اند.

Ios-1

گوشی‌ها و دستگاه‌های قدیمی زیادی از iOS 9 پشتیبانی می‌کنند، در نتیجه این رقم احتمالا بیشتر هم خواهد شد.

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. جواد

    سلام
    ایا باگ ios 9 با شبکه های ۴g و ۳g(بعضی اپراتور ها) هنوز هست؟
    و کی اپدیتی برای رفعش منتشر میشه(با شبکه های ایران)؟

    1. hadi

      بله هنوزم هست و فعلا حل نشده که باید ایرانسل حلش کنه اما فعلا خبری نیست ماهمکه آپدیت کردیم منتظریم و با اینترنت ۳G میگذرونیم 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه